Een jaren 80 zangeresje met 3 Nederlandse top 10 hits op haar naam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef belsen het volgende:
Met wie hebben The Hives een kerstnummer opgenomen?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Cindy Lauper
Ik hoop dit weekend eindelijk tijd te kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef ranja het volgende:
belsen, kom jij nog met een jubileum vraag eigenlijk?
quote:is een in 1991 door Sony geïntroduceerd digitaal medium dat oorspronkelijk bedoeld was om de gewone muziekcassette te vervangen.
bestaat in twee uitvoeringen: een magneto-optische versie om te beschrijven en te lezen en een optische versie om alleen te lezen.
Ik hoop er dit weekend aan toe te komen, maar zit erg krap in de tijd helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef ranja het volgende:
Het valt me tegen hoeveel vragen er tot nu toe zijn gepost. 7 geloof ik. En dat na er bijna een jaar naar toegeleefd te hebben
Een aantal mensen heeft een reden opgegeven, maar ook van een hoop hoor je helemaal niks. Bukgeit, schaap, newbie, burnett, etc... zou leuk zijn als er wat meer vragen bijkwamen.
quote:In Decemberconfessed to an unusual phobia: he is terrified of long second toes. The fear was revealed when he appeared on a US TV show and was unable to look at fellow guest Kate Beckinsale's feet.
Hij wel ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef belsen het volgende:
P. Diddy?
Van wie is deze ouwejaarskraker uit 2007?quote:Twaalf voor acht, halte Koningsbeek, een letter ontbreekt
Vuurwerk knalt en het regent al een week
Vijf voor acht Anton stapt in, de buschauffeur zegt niks
Hij kijkt weer naar de ring aan zijn hand
En Anton groet de mensen maar
Ze schelden op het weer of op elkaar
En ergens is het feest
De deur gaat dicht, de bus rijdt weg, en Anton van der Laar vindt het raar
Hij doet gewoon alsof het sneeuwt, alsof het thuis gezellig is
De dagen tussen kerstmis en nieuwjaar, dan doet hij maar alsof het wel weer over gaat
Daar zit Anton van der Laar in de laatste nachtbus van het jaar
Jahoe! Na 18 minuten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef methodmich het volgende:
Spinvis uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |