Ja in de laatste secondequote:Op zondag 28 december 2008 18:27 schreef Kopbal het volgende:
WTF!![]()
2-3 geworden? Ben niet aan het kijken...
Omhaal vanaf de middenstipquote:
Gefeliciteerd met de zeer terechte overwinning!quote:Op zondag 28 december 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Feliciteer me hier: .......................
Ben jij voor Heerenveen dan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Feliciteer me hier: .......................
hahaaaa, ik ben der met oud en nieuw ookquote:Op zondag 28 december 2008 18:31 schreef dagizmo het volgende:
Ik ga weer een mooie week tegemoet in Grun
Voor Foeke Booy natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor wie was die middelvinger dan?
Voor zijn vrouw. Voor in de anoes vanavond denk.quote:Op zondag 28 december 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn eigen verdediging, de arbitrage, de supportersquote:Op zondag 28 december 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In de laatste minuut bij de rivaal winnen
Alleen als ze tegen Groningen spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben jij voor Heerenveen dan?
Je had de lapo. Dan wordt er van je verwacht dat je een nieuw topic opent.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie heeft nog meer die bescheiden middelvinger gezien van de oud-leraar?²
quote:Op zondag 28 december 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In de laatste minuut bij de rivaal winnen
Door die kut BSB.quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef SCH het volgende:
Waarom was dit topic niet open in de cruciale minuten?
Oh sorry jongens, weet niets van deze regel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je had de lapo. Dan wordt er van je verwacht dat je een nieuw topic opent.
Het was een nogal slecht moment om geen topic open te hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh sorry jongens, weet niets van deze regel.
Komt goed volgende keer.²
Je had de lapoquote:
Als je het zo zegt hou ik niet meer van je.quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
Maar waarom gooit iemand anders het niet open dan? Een of andere kutgroninger?
In dit topic zetten ze er ook nog Gelukkig Nieuwjaar voor je bij als je wilt.quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wie maakt daar even een mooie avatar van?
Dan heb je video beelden nodigquote:Op zondag 28 december 2008 19:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik geef de voorkeur aan een bewegend plaatje, aangezien hij vervolgens grappig met z'n armen zwaait
Was er nog toelichting op de vinger dan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
De NOS heeft het uitgezonden, dus video moet te regelen zijn. Maar dan heb je geen Bert meer natuurlijk.
Eerste waar ik aan moest denken: richting de scheidsrechter omdat het zogenaamd de vierde van de drie minuten toegevoegde speeltijd was.quote:
Hij wilde er verder niet echt op in gaan, alleen dat hij het niet had moeten doen. Vragen werden verder door hem ontwekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Was er nog toelichting op de vinger dan?
Wat een domme reactie (vragen ontwijken) van Jans zeg. Kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij wilde er verder niet echt op in gaan, alleen dat hij het niet had moeten doen. Vragen werden verder door hem ontweken
Hadden jullie even geluk dat jullie goed werden afgeschermd.quote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
*plaatje* juichende Maduro in de Kuip *plaatje*
Zozozo stoer hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hadden jullie even geluk dat jullie goed werden afgeschermd.
Nee. Ze zullen er bij Studio Voetbal wel op in gaan lijkt me.quote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Was er nog toelichting op de vinger dan?
Jij maakt het stoer.quote:
Zo'n kutprogramma is het wel ja.quote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ze zullen er bij Studio Voetbal wel op in gaan lijkt me.
Als het Suarez niet is hoor je er niemand overquote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een fucking vieze schwalbe van die Heerenveengast![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
priceless enzoquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik laat er een gelukkig nieuwjaar avatar van maken met jouw goedkeuring.
Zoiets?quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wie maakt daar even een mooie avatar van?
Het echte leven begint weer.quote:
Ik kijk al uit naar vanavond hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel pas zondag PSV
Ajax uit tegen NEC
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef sjimz het volgende:
Ik kijk al uit naar vanavond hoor.
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef DivineJester het volgende:
Ben benieuwd naar wederopstanding van de geweldige selectiespelers bij Feyenoord nu die vervelende Verbeek weg is, met zijn praatjes over hard werken en inzet enzo...
Balen dat ik vanavond een afspraak heb (in de kroeg weliswaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef DivineJester het volgende:
Ben benieuwd naar wederopstanding van de geweldige selectiespelers bij Feyenoord nu die vervelende Verbeek weg is, met zijn praatjes over hard werken en inzet enzo...
quote:Brian Vandenbussche (Bel)
Michel Breuer (C)
Kristian Bak Nielsen (Den)
Michael Dingsdag
Goran Popov (Mac)
Mika Väyrynen (Fin)
Michal ¦vec (Tsj)
Viktor Elm (Zwe)
Roy Beerens
Bonaventure Kalou (Ivo)
Danijel Pranjic (Kro)
Wissels
Paulo Henrique (Bra)
Calvin Jong-a-Pin
Daryl Janmaat
Hans Vonk (ZAf)
Arnór Smárason (IJs)
Gerald Sibon
Tarik Elyounoussi (Noo)
quote:Henk Timmer
Dwight Tiendalli
Theo Lucius
Kevin Hofland
André Bahia (Bra)
Andwélé Slory
Karim El Ahmadi (Mar)
Leroy Fer
Giovanni van Bronckhorst (C)
Diego Biseswar
Roy Makaay
Wissels
Luigi Bruins
Michael Mols
Luis Pedro
Michal Janota (Pol)
Rob van Dijk
Norichio Nieveld
Kelvin Leerdam
Kalouquote:
quote:
een boom van een spelerquote:
Iep!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef Superheld het volgende:
ze zijn oud en duur zet ze maar te huur
Gertjan heeft zijn Heerenveen shawl om zie ik?quote:
Ga je nou elke keer tyfus posten? Doe eens nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus bal van theo
Tegen de tijd dat je zijn naam kan spellen mag je nog eens wat roepenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef sjimz het volgende:
Vlemminks oprotten!!!
Blijft een geweldige speler.quote:
Sorry moderator!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je zijn naam kan spellen mag je nog eens wat roepen
WHAHAHAHAHAH PSG 3-0 TEGEN TWENTE WHAHAH!!1111!!11! KUT TWENTE11!!1!1!quote:
Ik zie dat je weer beter bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAH PSG 3-0 TEGEN TWENTE WHAHAH!!1111!!11! KUT TWENTE11!!1!1!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef leonnekes het volgende:
De Heerenveen supporters zingen nu
"Ze gaan naar Leeuwarden"
Ook maar een andere fond de teint dan maar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef TC03 het volgende:
Tering zeg, kunnen Fer en Biseswar niet even een ander kapsel nemen. Kan ze niet echt uit elkaar houden zo.
Er gaat inderdaad gestapt worden in Leeuwarden vannacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef leonnekes het volgende:
De Heerenveen supporters zingen nu
"Ze gaan naar Leeuwarden"
Met Verbeek zouden ze dit wel gaan winnen, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
We kunnen dus wel stellen dat Verbeek als een heldhaftig man het ridder en martelaarschap heeft verworven. Daar waar de Feyenoordspelers als slechts minderwaardige huichelaarachtige minkukels worden bejegend is Verbeek terecht als winnaar uit de strijd gekomen. Feyenoord heeft verloren, Verbeek heeft gewonnen, Verbeek strikes again.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Hij is één van de weinigen die de laxeermiddel op zijn gezicht smeert i.p.v. naar binnenwerken. Het heeft hem gedurende zijn carriere geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef TC03 het volgende:
Makaay ziet er wel bruin uit. Zeker vooral op het strand gelegen i.p.v. getraind in Turkije.
er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor feyenoord![]()
Steppe heeft rugproblemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef Espabilado het volgende:
Die Steppe oid geblesseerd of vandenbuscche weer 1e keus?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef buddyb het volgende:
bahia komt echt zo fucking suf over en de overtredingen die hij maakt zijn zo opzichtig... ongelooflijk
Wat een beetje trainen al niet met een man kan doen, zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Vooral dit seizoen is het echt erg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef Samael het volgende:
Jammer Sloerie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
En dan willen ze er ook nog geen eentje bijkopen dat snap ik dan echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend is Heerenveen erg matig zeg.
Tja, dat kun je nu al zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend is Heerenveen erg matig zeg.
Gekke friese trots op hun doelsaldoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef leonnekes het volgende:
[..]
En dan willen ze er ook nog geen eentje bijkopen dat snap ik dan echt niet.
Over de eerste 20 minuten wel ja.quote:
Vergeleken met eerdere wedstrijden gaat het niet slecht. Nog geen grote kansen weggegeven, Popov heeft zelfs een keer goed verdedigd, Vandenbussche nog geen blunder. Zelden gezien dit seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over de eerste 20 minuten wel ja.
Die jonge denkt straks dat er in Nederland maar 1 club is; Feyenoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef venomsnake het volgende:
Die Elm speelt best aardig tot nu toe.
En waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Prosac het volgende:
Geniale steekpass van Biseswar.
Ik gun de Friezen een flinke winst vandaag.
Theo moet naar een amateurvereniging.... wellicht hebben ze daar nog een materiaalman nodig...quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gok trouwens weer op een doelpunt van ons alle négertje Biseswar: zo'n typisch effectvol schot in de verre hoek: richting kruising, waar hij eerst over leek te gaan daar zal hij op het allerlaatste moment besluiten alsnog de kruis te beslechten. En terecht.²
Ook, maar vooral omdat ik het de spelers die Verbeek hebben weggewerkt niet gun om hun gelijk alvast te halen met een overwinning.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En waarom?
Omdat je in het noorden woont zeker.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook, maar vooral omdat ik het de spelers die Verbeek hebben weggewerkt niet gun om hun gelijk alvast te halen met een overwinning.
Verslag gever in ieder geval welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, commentator en de hele studio (Wolf en Van Halst) pro Feyenoord - hoop dat we winnen.
heerenveen speelt het hele seizoen al niet beter dan fey maar staat wel 6 plaatsen hogerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Heerenveen speelt maar matig, het Heerenveen van vorig jaar was hier met 6 - 0 overheen gegaan.
Tja de ene Verbeek-loze club tegen de ander.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Heerenveen speelt maar matig, het Heerenveen van vorig jaar was hier met 6 - 0 overheen gegaan.
Hij dacht dat Feyenoord gaat winnen, wil niet zeggen dat ie pro-Feyenoord is.quote:
Sure. Groningen-fans hopen 32x per jaar dat Heerenveen wint.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En waarom?
Omdat je in het noorden woont zeker.
WIL JE DOEN DANquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |