Bijnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gok trouwens weer op een doelpunt van ons alle négertje Biseswar: zo'n typisch effectvol schot in de verre hoek: richting kruising, waar hij eerst over leek te gaan daar zal hij op het allerlaatste moment besluiten alsnog de kruis te beslechten. En terecht.²
Ook, maar vooral omdat ik het de spelers die Verbeek hebben weggewerkt niet gun om hun gelijk alvast te halen met een overwinning.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En waarom?
Omdat je in het noorden woont zeker.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook, maar vooral omdat ik het de spelers die Verbeek hebben weggewerkt niet gun om hun gelijk alvast te halen met een overwinning.
Verslag gever in ieder geval welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, commentator en de hele studio (Wolf en Van Halst) pro Feyenoord - hoop dat we winnen.
heerenveen speelt het hele seizoen al niet beter dan fey maar staat wel 6 plaatsen hogerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Heerenveen speelt maar matig, het Heerenveen van vorig jaar was hier met 6 - 0 overheen gegaan.
Tja de ene Verbeek-loze club tegen de ander.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Heerenveen speelt maar matig, het Heerenveen van vorig jaar was hier met 6 - 0 overheen gegaan.
Hij dacht dat Feyenoord gaat winnen, wil niet zeggen dat ie pro-Feyenoord is.quote:
Sure. Groningen-fans hopen 32x per jaar dat Heerenveen wint.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En waarom?
Omdat je in het noorden woont zeker.
WIL JE DOEN DANquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |