Ook maar een andere fond de teint dan maar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef TC03 het volgende:
Tering zeg, kunnen Fer en Biseswar niet even een ander kapsel nemen. Kan ze niet echt uit elkaar houden zo.
Er gaat inderdaad gestapt worden in Leeuwarden vannacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef leonnekes het volgende:
De Heerenveen supporters zingen nu
"Ze gaan naar Leeuwarden"
Met Verbeek zouden ze dit wel gaan winnen, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
We kunnen dus wel stellen dat Verbeek als een heldhaftig man het ridder en martelaarschap heeft verworven. Daar waar de Feyenoordspelers als slechts minderwaardige huichelaarachtige minkukels worden bejegend is Verbeek terecht als winnaar uit de strijd gekomen. Feyenoord heeft verloren, Verbeek heeft gewonnen, Verbeek strikes again.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Hij is één van de weinigen die de laxeermiddel op zijn gezicht smeert i.p.v. naar binnenwerken. Het heeft hem gedurende zijn carriere geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef TC03 het volgende:
Makaay ziet er wel bruin uit. Zeker vooral op het strand gelegen i.p.v. getraind in Turkije.
er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor feyenoord![]()
Steppe heeft rugproblemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef Espabilado het volgende:
Die Steppe oid geblesseerd of vandenbuscche weer 1e keus?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef buddyb het volgende:
bahia komt echt zo fucking suf over en de overtredingen die hij maakt zijn zo opzichtig... ongelooflijk
Wat een beetje trainen al niet met een man kan doen, zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Vooral dit seizoen is het echt erg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef Samael het volgende:
Jammer Sloerie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
En dan willen ze er ook nog geen eentje bijkopen dat snap ik dan echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend is Heerenveen erg matig zeg.
Tja, dat kun je nu al zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend is Heerenveen erg matig zeg.
Gekke friese trots op hun doelsaldoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef leonnekes het volgende:
[..]
En dan willen ze er ook nog geen eentje bijkopen dat snap ik dan echt niet.
Over de eerste 20 minuten wel ja.quote:
Vergeleken met eerdere wedstrijden gaat het niet slecht. Nog geen grote kansen weggegeven, Popov heeft zelfs een keer goed verdedigd, Vandenbussche nog geen blunder. Zelden gezien dit seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Over de eerste 20 minuten wel ja.
Die jonge denkt straks dat er in Nederland maar 1 club is; Feyenoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef venomsnake het volgende:
Die Elm speelt best aardig tot nu toe.
En waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Prosac het volgende:
Geniale steekpass van Biseswar.
Ik gun de Friezen een flinke winst vandaag.
Theo moet naar een amateurvereniging.... wellicht hebben ze daar nog een materiaalman nodig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |