quote:Op zondag 28 december 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In de laatste minuut bij de rivaal winnen
Alleen als ze tegen Groningen spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben jij voor Heerenveen dan?
Je had de lapo. Dan wordt er van je verwacht dat je een nieuw topic opent.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie heeft nog meer die bescheiden middelvinger gezien van de oud-leraar?²
quote:Op zondag 28 december 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In de laatste minuut bij de rivaal winnen
Door die kut BSB.quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef SCH het volgende:
Waarom was dit topic niet open in de cruciale minuten?
Oh sorry jongens, weet niets van deze regel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je had de lapo. Dan wordt er van je verwacht dat je een nieuw topic opent.
Het was een nogal slecht moment om geen topic open te hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh sorry jongens, weet niets van deze regel.
Komt goed volgende keer.²
Je had de lapoquote:
Als je het zo zegt hou ik niet meer van je.quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
Maar waarom gooit iemand anders het niet open dan? Een of andere kutgroninger?
In dit topic zetten ze er ook nog Gelukkig Nieuwjaar voor je bij als je wilt.quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wie maakt daar even een mooie avatar van?
Dan heb je video beelden nodigquote:Op zondag 28 december 2008 19:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik geef de voorkeur aan een bewegend plaatje, aangezien hij vervolgens grappig met z'n armen zwaait
Was er nog toelichting op de vinger dan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
De NOS heeft het uitgezonden, dus video moet te regelen zijn. Maar dan heb je geen Bert meer natuurlijk.
Eerste waar ik aan moest denken: richting de scheidsrechter omdat het zogenaamd de vierde van de drie minuten toegevoegde speeltijd was.quote:
Hij wilde er verder niet echt op in gaan, alleen dat hij het niet had moeten doen. Vragen werden verder door hem ontwekenquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Was er nog toelichting op de vinger dan?
Wat een domme reactie (vragen ontwijken) van Jans zeg. Kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij wilde er verder niet echt op in gaan, alleen dat hij het niet had moeten doen. Vragen werden verder door hem ontweken
Hadden jullie even geluk dat jullie goed werden afgeschermd.quote:Op zondag 28 december 2008 18:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
*plaatje* juichende Maduro in de Kuip *plaatje*
Zozozo stoer hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hadden jullie even geluk dat jullie goed werden afgeschermd.
Nee. Ze zullen er bij Studio Voetbal wel op in gaan lijkt me.quote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Was er nog toelichting op de vinger dan?
Jij maakt het stoer.quote:
Zo'n kutprogramma is het wel ja.quote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ze zullen er bij Studio Voetbal wel op in gaan lijkt me.
Als het Suarez niet is hoor je er niemand overquote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een fucking vieze schwalbe van die Heerenveengast![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
priceless enzoquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik laat er een gelukkig nieuwjaar avatar van maken met jouw goedkeuring.
Zoiets?quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
Wie maakt daar even een mooie avatar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |