quote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is 't ineens stil hier.
En iedereen zegt: "Whaha, wat een filmpjes, ik lig dubbel", maar intussen zitten jullie gewoon keihard te soppen. Admit it.
Ik kijk echt geen filmpjes, daar valt mn internet van uitquote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is 't ineens stil hier.
En iedereen zegt: "Whaha, wat een filmpjes, ik lig dubbel", maar intussen zitten jullie gewoon keihard te soppen. Admit it.
Waarom wilde je het linkje dan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik kijk echt geen filmpjes, daar valt mn internet van uit![]()
Ik lees leuke oude topics en ga zo eten maken met restanten uit mijn keukenkastjes, dan hoef ik minder te verhuizen binnenkort. Rode kool met rijst, zou dat smaken?
Scherpquote:Op zondag 28 december 2008 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wilde je het linkje dan?
En Poez, die aardappel!
vrouwenquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
Ik word lesbies
Die bedoelde Kaasplank dusquote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God, die coke machine!. Die is niet echt toch? Christ
.
Heb linkje ook even aan Soylent gegevenquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bedoelde Kaasplank dus
En ik hoop niet dat het echt is. Maar ik ben zomaar bang van wel
Dat word je niet, dat ben je.quote:
Ik vraag me af waar je dan die Euro instoptquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bedoelde Kaasplank dus
En ik hoop niet dat het echt is. Maar ik ben zomaar bang van wel
Snap je nu dat ik hier met open mond heb zitten lachen, ondertussen mijn lach inhoudend?quote:Op zondag 28 december 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik snap niks van die machine seks. Ik vind heel veel geil, maar dat echt niet!
Ow dear...quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
Oorlog
Ja, heb gezegd dat die site van jou kwamquote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
@Vik, je hebt hem daarbij toch wel de groeten van mij gegeven?
quote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Ziet nu het pepsi filmpje: WTF??![]()
Ik maar eens wat anders doen. Ik ben shocked.
Ieder mens is lesbies, to begin with.quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat word je niet, dat ben je.![]()
Maar toch: klinkt niet goed. Vertel?
Lesbian sistah!quote:
Ik laat me niet afschepen met de bank he! Ik wil in bedquote:Op zondag 28 december 2008 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear...
* vast extra kussentje opsnort voor een onverwachte logé
Uiteraardquote:Op zondag 28 december 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
Ik laat me niet afschepen met de bank he! Ik wil in bed
Doet ie toch nooit. Hij denkt altijd dat ie gelijk heeft. En ik ook.quote:Op zondag 28 december 2008 18:21 schreef ElisaB het volgende:
Auw
Dan moet ie het nu komen goedmaken!
Juist! Ik denk dat ook altijd (en de beeb ook). Zal er wel bijhorenquote:Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
Doet ie toch nooit. Hij denkt altijd dat ie gelijk heeft. En ik ook.
pff dit gaat vér hoorquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ieder mens is lesbies, to begin with.
Ik moest er alleen nog ff voor kiezen.
Anyhow; hij wordt boos op MIJ omdat ik alleen een mail heb egstuurd naar ZIJN vrienden, dat ik niet bij het etentje kon zijn ivm werk, maar dat ik na mijn werk meteen langs zou komen.
Hij vond dat ik had moeten bellen. Ik vind van niet; zijn zijn vrienden
Ik spreek die lui nooit! Ik voel me daar helemaal niet prettig bij. Een mailtje vind ik attent genoeg.
Zelfs met mijn eigen vrienden bel ik nauwelijks, ik ben niet zo'n bellert.
Vervolgens blijkt dat HIJ zelf de verkeerde datum aan mij had doorgegeven en dat dat hele etentje gisteren was! Wie is er nou slordig!
En dan is dat natuurlijk MIJN schuld, wat ik heb dat mailtje met de datum ook gehad. ( ik kijk daar nooit naar, want : zijn vrienden en ga er eigenlijk altijd wel vanuit dat hij me wel verteld waar ik moet zijn, met wie en waarom. )
Kortom; eigenlijk is alles mijn schuld en terwijl hij boos staat te worden omdat ik hem wijs op ZIJN verantwoordelijkheid, noemt ie mij een loser![]()
( overigens wel pas nadat ik zei met een beetje boze stem : ja daaag, waarom moet ik die verantwoordelijkheid alleen dragen? Het is altijd gezeik en ruzie om die kutvrienden van je)
ik ben ook nooit echt goed in mijn ongelijk toegevenquote:Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Doet ie toch nooit. Hij denkt altijd dat ie gelijk heeft. En ik ook.
Vond ik eigenlijk ook wel fijnquote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist! Ik denk dat ook altijd (en de beeb ook). Zal er wel bijhoren
De zonzijde: dat etentje heb je dus mooi gemist
Ik welquote:Op zondag 28 december 2008 18:24 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben ook nooit echt goed in mijn ongelijk toegeven
ja ik heb wel eens zo'n bui dat iedereen en alles stom is en dat heb ik ook altijd maar al te goed door.. dan ben ik wel zo braaf om later sorry te zeggenquote:Op zondag 28 december 2008 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Zelfs als ik onredelijk ben weet ik vaak wel dat ik onredelijk ben, maar dan heb ik gewoon zin om onredelijk te doen
. Om later m'n excuus aan te bieden
.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:34 schreef SHE het volgende:
Huh..ik postte mijn bericht per ongeluk in jouw bericht
Anyway:
Weet ik.
Maar het had niet veel gescheeld of ik had kleurcode 22010 naar zijn harses gesmeten.
Wat een air kan die gozer hebben zeg.![]()
alleen ik mag dat
Ik wist ECHT niet dat je lesbies was. Ik dacht altijd dat je getrouwd was met een dude. Gewoon een aanname hoor, niet ergens op gebaseerd ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekkere relnicht dat je er bent
Ow, en wil je hier nog even antwoord op geven, dan kan ik dat ook weer van mijn lijstje strepen en rustig slapen vannacht: Slank # 412 - Waar de Secret Santa's onthuld worden
quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Lemijn het volgende:
Van welk merk? Misschien zou een beetje kleur 'm niet misstaan![]()
Zo, ik ga dus echt dat patatje halen. Als dit topic dicht is als ik terug ben, dan tot over een poosje weer, ik moet tenslotte mn naam als lurker hooghouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |