Nee liefje, ik deed niet mee, remember? Veel water drinken Vik!quote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie dan? Jou?
Woont KP ook in Rotterdam e.o?
O Esse_est dus?quote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee liefje, ik deed niet mee, remember? Veel water drinken Vik!
Maar er was iemand die aangaf dat haar pakje was bezorgd zonder postzegel!
In regio Brabant.
Ik kom ElisaB al wat langer tegen op Fok dan vandaag (o.a. met de asielacties) en ze doet er echt niet geheimzinnig overquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze heeft het echt nooit gezegd hoor, dus hoe moest ik dat weten?.
Als mensen het van mij nou niet weten, dán zijn ze pas blind.
Ja, daar was ik ook al bang voor. Jij had namelijk nog geen pakketje...quote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Goodbye het volgende:
Misschien had Anneque mij dan wel![]()
Niemand die nu aan het posten is, neem ik aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of misschien had Anneque Co, aangezien die geen pakje heeftquote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Goodbye het volgende:
Misschien had Anneque mij dan wel![]()
Niemand die nu aan het posten is, neem ik aan
Zeg muis, wil jij dat ik jou in de val lok of hoe zit dat?quote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een patatje met gegeten in de stad en dat was lékker!
En straks lekker goulash
Que?quote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg muis, wil jij dat ik jou in de val lok of hoe zit dat?
Als dat zo is dan stuur ik Co wel een Codeautje want anders is het stom!quote:Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of misschien had Anneque Co, aangezien die geen pakje heeft
quote:
Ohh okee! Nee ik heb niet meegedaanquote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hij heeft muizenvallen gekregen en toen had ik (ja, ik ja!) bedacht dat het pakje misschien een hint bevatte voor de identiteit van zijn Secret Santa
. En zo kwamen we dus op jou
.
Psiesquote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Aventura het volgende:
Ik ben van de mannen en groot L WordfanDat zegt weinig dus!
hmpf jij was t niet!quote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh okee! Nee ik heb niet meegedaan
Nou ja het is best heftig soms. En vooral vaak sleazyquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psies.
Al snap ik niet waarom je voor de verhaallijnen naar TLW zou kijken. En als 't je om de seks te doen is, kun je seizoen 3 en 5 ook wel overslaan
.
Sorry mopquote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf jij was t niet!ik ben terug bij af
quote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook al bang voor. Jij had namelijk nog geen pakketje...Ik heb wel een pakketje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit maar wat te gissen. Maar wie weet is Anneque gewoon nog bij haar familie e.d. vanwege kerst en heeft ze nog geen tijd gehad om online te komen. Ofzo?Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zet je Aventura ook op het lijstje Vik?quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Aventura het volgende:
Ik ben van de mannen en groot L WordfanDat zegt weinig dus!
Ik ben vaak verbaasder dat mensen het niet weten, dan dat zij verbaasd zijn, omdat ze het niet wisten. Aan de andere kant: het is zelden echt een issue, dus waarom zou ik het er over hebben. Het staat tenslotte ook niet op mijn voorhoofdquote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Greys het volgende:
Ik kom ElisaB al wat langer tegen op Fok dan vandaag (o.a. met de asielacties) en ze doet er echt niet geheimzinnig overAlleen hier was het misschien nog niet echt hardop gezegd.
Oh, dan was het conleche! Maar misschien is ze ook op vakantie, is er plots iemand overleden etc. Who knows.quote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb wel een pakketje hoor!![]()
Ik zit maar wat te gissen. Maar wie weet is Anneque gewoon nog bij haar familie e.d. vanwege kerst en heeft ze nog geen tijd gehad om online te komen. Ofzo?
Welk lijstjequote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zet je Aventura ook op het lijstje Vik?
Pas op hoor, ze ziet er onschuldig uit met die vinger in de neus, maar ze onthoudt alles!
Dat je lesbisch bent.quote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, any way: ik ben nog steeds benieuwd wat SHE niet wist van mij. Want dat verbaast me dan dus écht!
Ik snap geen drol van deze postquote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zet je Aventura ook op het lijstje Vik?
Pas op hoor, ze ziet er onschuldig uit met die vinger in de neus, maar ze onthoudt alles!
Om het nog wat ingewikkelder te maken: ik mag ook graag naar een mooie man kijken heurquote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef Isabeau het volgende:
En Aventura: ik kijk liever naar mooie vrouwen. Ik vind vrouwen ook bijna altijd veel mooier dan mannen, alleen van mannen word ik wèl geil
Hou toch opquote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Dat je lesbisch bent.
Ik zie mezelf juist niet met een vrouw getrouwd zijn, maar ik zie mezelf ook niet met een man slapenquote:Op zondag 28 december 2008 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Om het nog wat ingewikkelder te maken: ik mag ook graag naar een mooie man kijken heurEn als het niet té ongepast is, wil ik er ook wel graag ff aanzitten
Ik hoef er alleen niet mee getrouwd te zijn of ze té vaak in mijn nabijheid te hebben.
Owja, en nu nog even iets om weer OT te gaan....
Ik weet nix
Wij gaan even wandelen (waarschijnlijk zo weer terug, want het is retekoud)
Wandel zequote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou toch op![]()
Wist SHE dat niet
Ik geloof er geen drol van
Ik ga wandelen
quote:Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap geen drol van deze post.
Net als Conleche, onthou jij ook echt alles van iedereen!quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En denken dat iemand die graag naar TLW kijkt lesbisch is, is ook meteen weer zo kortzichtig (Laureline kijkt er ook naar).
ignorance is blissquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf juist niet met een vrouw getrouwd zijn, maar ik zie mezelf ook niet met een man slapen.
Ik onthoud alleen dingen die interessant zijn om te onthoudenquote:Op zondag 28 december 2008 16:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
[..]
Net als Conleche, onthou jij ook echt alles van iedereen!
Over drollen gesproken, mijn mini is nu aan het kleien en komt elke 5 minuten een nieuwe creatie showen
En dat komt ze zelf niet eens even vertellen?quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Meisjes, Co heeft haar streef bereikt!
Hihihihihih
Jawel, maar ik ben haar voorquote:Op zondag 28 december 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat komt ze zelf niet eens even vertellen?.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stuur ik Co wel een Codeautje want anders is het stom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |