En ik heb ook nog eens de meest geweldige vriend die er maar bestaatquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je hebt ook al bijna geen haargroei.
Ik wou dat ik jou was.
Ik heb best veel meer gegeten dan anders en zèlden in mijn leven zo weinig bewogen als de afgelopen paar dagenquote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef conleche het volgende:
Zeg, struisvogeltje: haal dat ding onder de dekens vandaan en ga er op staan!
Daar ben ik nog niet helemaal uit!quote:
Sowwyquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Waar gáát dit over?????!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit!
Maar precies die winkel is dicht. Gelukkig hoef ik morgen maar tot 15.00 uur en dinsdag tot 13.00 uur te werken dus... ik hou je op de hoogte
Ik denk dat Isabeau mij heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom terug Muis en Fietsmeis!![]()
*geeft Muis een stevige knuffel* Mighty Mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse! Veel sterkte he!
Oh en Aventura, PF stelde gisteren dat men moest raden wie de Secret Santa was
Je kunt hem nog leeggooienquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Zo'n muizenval kan ook een alternatief 'kaasplankje' zijnquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Laureline het volgende:
Wat een gemene muizenvallen zeg!Vast geen dierenvriend, jouw Santa.
quote:
Ik zit maar te dollenquote:
Natuurlijk heb ik daar wel wat aan, gek!quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef Greys het volgende:
Muizel ik denk aan je hoor, morgen! Al heb je daar geen hol aan natuurlijk
Ik heb het koudddddddddd. *Verwarming op standje grill zet*
Het was een aanbieding: nu met gratis miniatuurtjesquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Even nieuwsgierig hoor. Hoe zit het dan met dat deeltijdmoederschap? Met een man? Met een vrouw? Eigen kind of geadopteerd?
Get real! Wat wist jij nietquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor.
En nu moeten wij gaan terugzoeken, zeker?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]Diegene die ik had is op 17 december voor het laatst in Slank geweest.
CF? Boem-kletsie?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Hee, dat is een goeie!quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo'n muizenval kan ook een alternatief 'kaasplankje' zijn
een vrouw die de stad in kan gaan en zonder paar schoenen terug kan komenquote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar wel wat aan, gek!
Geen leuke schoenen gevonden, maar wél de DVD van P.S. I love you gekocht
Ik had 2 dingen voor 3.99 en toen kon er geen zegeltje meer op, toen dacht ik: nou dan ga ik 't maar ff zelf op de fiets brengenquote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Bob. het volgende:
Hoe lang duurt het voor een bestelling ongeveer binnen is bij die winkel eigenlijk SHE?![]()
Ik vind trouwens dat iedereen toffe cadeautjes heeft gekocht, en ook nog best veel. Terwijl het budget niet zo groot was toch?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef Viking84 het volgende:
En nu moeten wij gaan terugzoeken, zeker?.
Toegegeven: ik was even aan het kijken wie dat kon zijn, maar ik was er al snel zat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik dacht dat, omdat je zei dat jouw lootje al een tijdje niet meer had gepost. Maarja, volgens mij was iedereen hier de afgelopen dagen iets minder dan gewoonlijk!quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]O, dat had ik nooit geraden, zo'n newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef conleche het volgende:
Whehehehe, meneer C. belde net op: hij had een ticket geboekt naar Geneve, want hij gaat 3 dagen skieen met vrienden, heeft hij de terugvlucht geboekt op 19 juni ipv januari.![]()
Ik moet ook alles zelf doen
quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef conleche het volgende:
Whehehehe, meneer C. belde net op: hij had een ticket geboekt naar Geneve, want hij gaat 3 dagen skieen met vrienden, heeft hij de terugvlucht geboekt op 19 juni ipv januari.![]()
Goed he! Ik ben ook best trots op mezelfquote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
een vrouw die de stad in kan gaan en zonder paar schoenen terug kan komen![]()
Jij was dan tenminste nog een béétje wakkerquote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
Ik wist wel dat Elisa op vrouwen valt, maar niet dat ze parttime kindjes heeft.
Dat werd me in de Slanktopics laatst duidelijk toen ze ziek waren
Ik wist wel dat ze kindjes had, maar niet dat ze op vrouwen vielquote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
Ik wist wel dat Elisa op vrouwen valt, maar niet dat ze parttime kindjes heeft.
Dat werd me in de Slanktopics laatst duidelijk toen ze ziek waren
Als er dan maar niets met haar gebeurd is!quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat had ik nooit geraden, zo'n newbie![]()
.
Ik kan dat ook.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed he! Ik ben ook best trots op mezelf
Ja, kleren moet ik ook nog wat maar er is niets leuks. En ik geef niet graag geld uit aan dingen die ik "mwoah" vind. Dus duik ik altijd de Selexyz of van Leest inquote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook.
Zonder moeite.
Ik kom altijd met boeken terug als ik voor kleren ga shoppen.
Ahhhhhhhhhhhhhh! Dan weten we nu wie jij had!quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had 2 dingen voor 3.99 en toen kon er geen zegeltje meer op, toen dacht ik: nou dan ga ik 't maar ff zelf op de fiets brengen
Van Leest ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, kleren moet ik ook nog wat maar er is niets leuks. En ik geef niet graag geld uit aan dingen die ik "mwoah" vind. Dus duik ik altijd de Selexyz of van Leest in
Je doet er nou ook niet bepaald geheimzinnig over!quote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef ElisaB het volgende:
God guyz, ik lijk het mysterie van de dag wel
Ben ik nou zo onduidelijk en geheimzinnig, of letten jullie gewoon niet op
Of dat kaasplankje heul erg van fietsen houdtquote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh! Dan weten we nu wie jij had!
quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dus een allerliefst pakketje gekregen van Cinnamongirl met een heel lief ijsbloempje eraan en een sticker van dokcookware die me al dagenlang aanstaart![]()
Zo, nu open maken
En het zijn scrubhandschoentjes, mooi zwart met witte letters potatoDe handschoentjes zeggen 'a multipurpose scrubbing glove for removing dirt and skin from fresh potatoes, carrots and other vegetables'. Nog nooit zoiets gebruikt, ik ben benieuwd
Zou best eens reuze handig kunnen zijn.
Cinnamongirl, bedankt!![]()
Wie dan? Jou?quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh! Dan weten we nu wie jij had!
Nou ja, wees blij dat hij het per ongeluk deed en niet expresquote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef conleche het volgende:
Cds koop ik ook nooit! DVDs dan weer wel, ik vind het fijn om films in hun originele doosje te hebben enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Leest ook niet.
Ik koop nooit cd's en dvd's.
Nou ze heeft het echt nooit gezegd hoor, dus hoe moest ik dat weten?quote:Op zondag 28 december 2008 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doet er nou ook niet bepaald geheimzinnig over!
Ze letten gewoon niet goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |