Graagquote:Op zondag 28 december 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik zeggen wie ik denk dat mijn Secret Santa was?
Ga kijken trut, 70% korting.quote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook nog wel koopjes vandaan halen he?!
Hihi, verrrrry nice!quote:
Ik denk dat het Co was! Op de stempel stond Amsterdam, en ze had verteld dat ze het pakje op de bus had gedaan iets voordat ik het kreeg, en op de één of andere manier vind ik het handschrift ook bij d'r passen.quote:
Niet op alles. Er staat telkens onder elk product hoeveel procent korting er op zitquote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
O die prijzen daar, daar zit al 70 % korting op?. Ok, ik zal dus nooit designerkleding kunnen kopen
.
Ik was weer in slaap gevallenquote:Op zondag 28 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Overigens vraag ik me af waar de andere deeltijdmoeder uithangt.
hmpf het verrotte van online shoppen is alleen dat je het niet passen kan, ik ga toch liever naar een winkelquote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet op alles. Er staat telkens onder elk product hoeveel procent korting er op zit
Jij bent goed!! A regular Sherlockinnetje!quote:Op zondag 28 december 2008 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat het Co was! Op de stempel stond Amsterdam, en ze had verteld dat ze het pakje op de bus had gedaan iets voordat ik het kreeg, en op de één of andere manier vind ik het handschrift ook bij d'r passen.
Nu wachten of het klopt..
Meldt zich!quote:Op zondag 28 december 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
Overigens vraag ik me af waar de andere deeltijdmoeder uithangt.
Joepie!quote:Op zondag 28 december 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent goed!! A regular Sherlockinnetje!
Ja, daarom zit ik nu ook maar op de IKEA site. Dat hoef je niet te passenquote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf het verrotte van online shoppen is alleen dat je het niet passen kan, ik ga toch liever naar een winkel
Ben jij nou eigenlijk een lesbeau of niet?quote:Op zondag 28 december 2008 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meldt zich!
(of had je het niet over mij?)
quote:
Conleche en ik hebben ooit samen Goodbye geadopteerdquote:Op zondag 28 december 2008 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meldt zich!
(of had je het niet over mij?)
Wacht maar tot blijkt dat dat bankstel niet tussen twee muren pastquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik nu ook maar op de IKEA site. Dat hoef je niet te passen
Maar ze willen geen kleedgeld gevenquote:Op zondag 28 december 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche en ik hebben ooit samen Goodbye geadopteerd
Ik heb al een mooie bankquote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot blijkt dat dat bankstel niet tussen twee muren past
Ze krijgt heul veel liefde.quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ze willen geen kleedgeld geven. Het adoptiebureau heeft hen niet goed gescreend
.
Ow, ik zat er helemaal naast dusquote:Op zondag 28 december 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Conleche en ik hebben ooit samen Goodbye geadopteerd
Hihi, krijg ik er dan een mastercard bij?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze krijgt heul veel liefde.
Da's onbetaalbaar
Even nieuwsgierig hoorquote:
Heb je ook laarzen nodig dan??quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Greys het volgende:
Hmpf. Ik dacht dat alles in Rotterdam open was vandaag
En je hebt ook al bijna geen haargroeiquote:Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet aangekomen met de Kerst. Terwijl ik me echt heb laten gaan en nergens op heb gelet!
Eten vanavond afzeggen, in je bedje gaan liggen met veel thee en een ibu. Hopen dat het loos alarm is. Of antigrippine, dat kan ook. Vervelend Mo!quote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ineens heel ziek gewordenben echt heel erg lamlendig...
kan niet slapen van de vertyfdheid, gloei maar mn poten zijn ijsklompjes en ik moet morgen op vakantie![]()
help
Noh, das mooi kutquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ineens heel ziek gewordenben echt heel erg lamlendig...
kan niet slapen van de vertyfdheid, gloei maar mn poten zijn ijsklompjes en ik moet morgen op vakantie![]()
help
quote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Ik ben mijn weegschaal kwijtAlhoewel die best onder dat extra dekbed aan de voet van mijn bed kan liggen, maar ik denk niet dat ik die daarvoor helemaal ga optillen
Dat wist ik ook niet hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig hoor. Hoe zit het dan met dat deeltijdmoederschap? Met een man? Met een vrouw? Eigen kind of geadopteerd?
Sorry als ik teveel vraag.
En ik heb ook nog eens de meest geweldige vriend die er maar bestaatquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je hebt ook al bijna geen haargroei.
Ik wou dat ik jou was.
Ik heb best veel meer gegeten dan anders en zèlden in mijn leven zo weinig bewogen als de afgelopen paar dagenquote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef conleche het volgende:
Zeg, struisvogeltje: haal dat ding onder de dekens vandaan en ga er op staan!
Daar ben ik nog niet helemaal uit!quote:
Sowwyquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Waar gáát dit over?????!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit!
Maar precies die winkel is dicht. Gelukkig hoef ik morgen maar tot 15.00 uur en dinsdag tot 13.00 uur te werken dus... ik hou je op de hoogte
Ik denk dat Isabeau mij heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom terug Muis en Fietsmeis!![]()
*geeft Muis een stevige knuffel* Mighty Mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse! Veel sterkte he!
Oh en Aventura, PF stelde gisteren dat men moest raden wie de Secret Santa was
Je kunt hem nog leeggooienquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |