En ik heb ook nog eens de meest geweldige vriend die er maar bestaatquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je hebt ook al bijna geen haargroei.
Ik wou dat ik jou was.
Ik heb best veel meer gegeten dan anders en zèlden in mijn leven zo weinig bewogen als de afgelopen paar dagenquote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef conleche het volgende:
Zeg, struisvogeltje: haal dat ding onder de dekens vandaan en ga er op staan!
Daar ben ik nog niet helemaal uit!quote:
Sowwyquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Waar gáát dit over?????!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit!
Maar precies die winkel is dicht. Gelukkig hoef ik morgen maar tot 15.00 uur en dinsdag tot 13.00 uur te werken dus... ik hou je op de hoogte
Ik denk dat Isabeau mij heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom terug Muis en Fietsmeis!![]()
*geeft Muis een stevige knuffel* Mighty Mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse! Veel sterkte he!
Oh en Aventura, PF stelde gisteren dat men moest raden wie de Secret Santa was
Je kunt hem nog leeggooienquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
God damnit
Nu heb ik zelf weer een winkelwagen vol met spullen die ik helemaal niet nodig heb
Zo'n muizenval kan ook een alternatief 'kaasplankje' zijnquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Laureline het volgende:
Wat een gemene muizenvallen zeg!Vast geen dierenvriend, jouw Santa.
quote:
Ik zit maar te dollenquote:
Natuurlijk heb ik daar wel wat aan, gek!quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef Greys het volgende:
Muizel ik denk aan je hoor, morgen! Al heb je daar geen hol aan natuurlijk
Ik heb het koudddddddddd. *Verwarming op standje grill zet*
Het was een aanbieding: nu met gratis miniatuurtjesquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Even nieuwsgierig hoor. Hoe zit het dan met dat deeltijdmoederschap? Met een man? Met een vrouw? Eigen kind of geadopteerd?
Get real! Wat wist jij nietquote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor.
En nu moeten wij gaan terugzoeken, zeker?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]Diegene die ik had is op 17 december voor het laatst in Slank geweest.
CF? Boem-kletsie?quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]Diegene die ik had is op 17 december voor het laatst in Slank geweest.
Hee, dat is een goeie!quote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo'n muizenval kan ook een alternatief 'kaasplankje' zijn
een vrouw die de stad in kan gaan en zonder paar schoenen terug kan komenquote:Op zondag 28 december 2008 16:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar wel wat aan, gek!
Geen leuke schoenen gevonden, maar wél de DVD van P.S. I love you gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |