quote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is 't ineens stil hier.
En iedereen zegt: "Whaha, wat een filmpjes, ik lig dubbel", maar intussen zitten jullie gewoon keihard te soppen. Admit it.
Ik kijk echt geen filmpjes, daar valt mn internet van uitquote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Wat is 't ineens stil hier.
En iedereen zegt: "Whaha, wat een filmpjes, ik lig dubbel", maar intussen zitten jullie gewoon keihard te soppen. Admit it.
Waarom wilde je het linkje dan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik kijk echt geen filmpjes, daar valt mn internet van uit![]()
Ik lees leuke oude topics en ga zo eten maken met restanten uit mijn keukenkastjes, dan hoef ik minder te verhuizen binnenkort. Rode kool met rijst, zou dat smaken?
Scherpquote:Op zondag 28 december 2008 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom wilde je het linkje dan?
En Poez, die aardappel!
vrouwenquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
Ik word lesbies
Die bedoelde Kaasplank dusquote:Op zondag 28 december 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God, die coke machine!. Die is niet echt toch? Christ
.
Heb linkje ook even aan Soylent gegevenquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bedoelde Kaasplank dus
En ik hoop niet dat het echt is. Maar ik ben zomaar bang van wel
Dat word je niet, dat ben je.quote:
Ik vraag me af waar je dan die Euro instoptquote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bedoelde Kaasplank dus
En ik hoop niet dat het echt is. Maar ik ben zomaar bang van wel
Snap je nu dat ik hier met open mond heb zitten lachen, ondertussen mijn lach inhoudend?quote:Op zondag 28 december 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik snap niks van die machine seks. Ik vind heel veel geil, maar dat echt niet!
Ow dear...quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef SHE het volgende:
Oorlog
Ja, heb gezegd dat die site van jou kwamquote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
@Vik, je hebt hem daarbij toch wel de groeten van mij gegeven?
quote:Op zondag 28 december 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Ziet nu het pepsi filmpje: WTF??![]()
Ik maar eens wat anders doen. Ik ben shocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |