Aagjequote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Mag ik je erover PMen?ik test het gelijk maar even
Jawel hoorquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef Lemijn het volgende:
Ok duidelijk. Mag ik je erover PMen?ik test het gelijk maar even
Dan mag jij ook PM-menquote:Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Aagje.
Maar ik vind het ook wel interessante materie![]()
Samenvatting?quote:Op zondag 28 december 2008 17:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gooi dan ff in t topic dan kijken wij wel en krijg je een samenvatting
In die pm stond heel wat anders...quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij zeggen dat dát de filmpjes waren waar ik met open mond en soms gierende lachbuien naar heb zitten kijken, nu komt het wat apart over!
ow ik had ook al zoiets van: wtfquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij zeggen dat dát de filmpjes waren waar ik met open mond en soms gierende lachbuien naar heb zitten kijken, nu komt het wat apart over!
D'r zitten anders zat girl-girl filmpjes bijquote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
'van de goeie kant'
.
En dat linkje is voor potten niet zo interessant heurrr.
Kijk, dit zijn de leuke verhalenquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef conleche het volgende:
Er is een boek van Nancy Friday, dat heet: dromen van de daad en dat is sexy. Staat boordevol met fantasieen van vrouwen. (ze heeft die fantasietjes verzameld)
Ze heeft in de jaren 70 ook al zo'n boek gemaakt, ben even vergeten hoe dat heet en dat stond in de boekenkast bij m'n ouders. Heel hoog. Iedere keer als zij van huis waren, sleepte ik een stoel naar de kast en las met rode oortjes al die verhaaltjes en begreep niet zo goed wat er met me gebeurde
Ok, that settles it.quote:Op zondag 28 december 2008 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zitten anders zat girl-girl filmpjes bij
Vik had 'm al gepost.quote:Op zondag 28 december 2008 17:45 schreef Aventura het volgende:
Doe mij ook 's dat linkje met vuige filmpjes pm'en?
Awwwwquote:Op zondag 28 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Echt Vik, ik zal jou nog eens PM-en ....
Ik dachtquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom heeft ze d'r broek nu aan? Das toch heul niet handig??
me 2quote:Op zondag 28 december 2008 17:45 schreef Aventura het volgende:
Doe mij ook 's dat linkje met vuige filmpjes pm'en?
Que?quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor R2D2 gehad
Nee joh mutsie.quote:
Kan ik daar ook op zoeken, dat rD2D2 of is dat random?quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor R2D2 gehad
Ik zal er op een meet nog wel eens over beginnenquote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh mutsie.
Het stond er alleen zo eh... dat ik dacht van eh... dat kon nog wel eens verkeerd overkomen
Zegt me niksquote:Op zondag 28 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Nou jongens! Ken je klassiekers!
R2D2! De robot uit Star Wars!
Heer G vroeg net ook al... 'Wat?' ... toen ik zat te hinnikenquote:Op zondag 28 december 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet ophouden zo stom te lachen de hele tijd(aldus Mark)
.
Ik hinnik niet, ik gniffelquote:Op zondag 28 december 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G vroeg net ook al... 'Wat?' ... toen ik zat te hinniken
Ik ook niet, ik haat Star Wars!quote:Op zondag 28 december 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat hele starwars nog nooit gezien
dat meen je niet!quote:Op zondag 28 december 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat hele starwars nog nooit gezien
quote:Vaardigheden
R2-D2 heeft behalve zijn magnetische voeten, een groot aantal andere ingebouwde handigheidjes. Zo heeft hij onder meer een communicatiearm, een holo-projector, een brandblusser, een levenssensor, een cirkelzaag, een klauw , een jetpack en een lasapparaat.
Populariteit
R2 staat bekend als een van de meest herkenbare personages uit de filmreeks. Hij is dan ook een veel voorkomend personage in popcultuur
over hinniken gesproken: heb je dat filmpje "coke machine" al gezien?quote:Op zondag 28 december 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G vroeg net ook al... 'Wat?' ... toen ik zat te hinniken
Sommige zijn echt hilarisch!quote:
Staat dat op die zelfde site?quote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
over hinniken gesproken: heb je dat filmpje "coke machine" al gezien?
Op internet niet of nooit niet? Tjee.quote:
In het echt niet, niet in het openbaar iig (in de bios bijv).quote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Op internet niet of nooit niet? Tjee.
En ik heb me ook altijd verre gehouden van starwars. Prima leven zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |