Ik kook ook liever op gas dan op inductie (ookal kookt je pannetje water sneller, ziet het er mooier uit en is het enigzinds makkelijker schoon te maken) te veel verschil in aanschafprijs en gas-op-glas is een mooie tussenoptie. Ik kook liever op een echt vuurtje. (en stookt ook nog iets goedkoper als inductie)quote:Op zondag 28 december 2008 10:40 schreef Burdie het volgende:
Kleurentherapie in de badkamer?!
Ziet er allemaal goed uit wat je gaat doen, alleen eeuwig zonde dat je in de keuken zo'n ouderwets lelijk gasstel neemt en niet fatsoenlijk op inductie gaat koken.
Inductiequote:Op zondag 28 december 2008 10:40 schreef Burdie het volgende:
Kleurentherapie in de badkamer?!
Ziet er allemaal goed uit wat je gaat doen, alleen eeuwig zonde dat je in de keuken zo'n ouderwets lelijk gasstel neemt en niet fatsoenlijk op inductie gaat koken.
Ja , want alleen allochtonen hebben een schotelquote:
Officieel 4 , 3 boven en eentje beneden bij de tuinquote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef Smeej het volgende:
wow... hoeveel slaapkamers?
Je hoeft niet (of in ieder geval minder) op elkaar te wachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef Enchanter het volgende:
Nog even over de rare indeling van de 3 badkamers ()
[ afbeelding ]
Zo zag het er uit
achter deur 1 hebben we :
[ afbeelding ]
achter deur 2 zit :
[ afbeelding ]
en tenslotte achter deur 3
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niks van deze indeling![]()
Maar dan werkt het volgens mij met behulp van lampen die in de douce zitten die van kleur veranderen.quote:Bij kleurentherapie worden kleuren gebruikt om lichaam, ziel en geest met elkaar in harmonie te brengen. De basis van kleurentherapie is het 'energiesysteem' van het lichaam, zoals dat in oosterse geneeswijzen en veel religies al eeuwenlang wordt erkend. Dit systeem gaat uit van het bestaan van een aantal energievelden in en rond het lichaam.
Kunt ook een LivingColors in de badkamer zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Maar dan werkt het volgens mij met behulp van lampen die in de douce zitten die van kleur veranderen.
Werkt ontspannend op het lichaam en men zegt dat het bepaalde ziektebeelden helpt voorkomen of minder maakt.![]()
In het teak ziet het er een stuk beter uitquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Een livingcolors lijkt mij niet echt veilig met al dat water in de buurt
Leuke meubels zijn er uitgezocht, al vind ik die salontafel er niet echt bij passen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Burbujas het volgende:
Huisje ziet er erg goed uit, gefeliciteerd! Mag ik trouwens vragen waar dat badmeubel vandaan komt?
Volgens de bouwtekening is het zo met die 3 kamertjes normaal , zo zijn die huizen toendertijd opgeleverd.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef Chell het volgende:
Toen ik begon met kijken in dit topic dacht ik alleen maar "OMG!", maar jullie gaan er echt mooie dingen mee doen! En die tuin aan het water is gezellig!
Die badkamer indeling is wel wazig inderdaad! Hoewel wel handig dat de een kan douchen, de ander kan badderen en nummer drie dan ook gewoon nog uitgebreid op het toilet kan zitten. Misschien hadden de vorige bewoners veel kinderen?
De tuin laten we voorlopig zoals het is , ivm financiënquote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Susanne81 het volgende:
Volgens mij gaat het heel mooi worden. En die tuin, geweldig! Wel jammer van de grindtegels
Ik scan de bouwtekening vanmiddag wel ff , als je dat goed vindquote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef carismagdi het volgende:
Proficiat met je nieuwe huis, ziet er goed uit...
Ook de plannen voor de verbouwing, super. Ga het zeker volgen.
Wij wonen zelf ook in een drive-in woning, ideaal met de garage eronder.
Ik heb een vraagje over jullie indeling, ik hoop dat je hier antwoord op kunt/wilt geven.
Zou je eens heel snel in paint of ook met Floorplanner de indeling willen tekenen van de begane grond en 2de verdieping. Jullie hebben de trappen aan de zijkant van het huis waardoor je dus een grote open ruimte kunt maken van de woonkamer en keuken. Wij hebben de trappen midden in het huis als een soort afscheiding van de woonkamer en keuken en willen dit heel graag veranderen waardoor er dus een ruimer zicht ontstaat.
Bedankt, en succes met de klus...
Je kunt de grindtegels ook omdraaien zodat de betonkant boven komt te liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De tuin laten we voorlopig zoals het is , ivm financiën![]()
Ik vind de tuin dan ook niet zo belangrijk , m'n vriendin daarentegen wel
Het grappig is nog, ik ken Purmerend niet, maar ik dacht "hé, dat is best een chill huis, qua indeling en locatie. waar zou dat zijn en hoeveel zou het kosten?". Dus toen ging ik op Google Maps kijken en dit was eigenlijk de enige straat die kon voldoen aan jouw foto'squote:
Doe je goedquote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Het grappig is nog, ik ken Purmerend niet, maar ik dacht "hé, dat is best een chill huis, qua indeling en locatie. waar zou dat zijn en hoeveel zou het kosten?". Dus toen ging ik op Google Maps kijken en dit was eigenlijk de enige straat die kon voldoen aan jouw foto's.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
Hang je nu serieus een urinoir in je toilet?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind dat echt dingen voor horeca...
nu nog een klein tafeltje, schoteltje en je bejaarde buurvrouw erbij...
In dit geval wel , keuken was uit 1970 of zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:43 schreef Aneurism het volgende:
Het opknappen van je keuken/badkamer is niet altijd waarde vermeerderend. Voor de rest, mooi huis. Leuke tuin.
Dan nog niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In dit geval wel , keuken was uit 1970 of zo![]()
En dan wil ik het over de badkamer niet eens hebben.
Maar ja eerst maar even afwachten tot het een keer af is![]()
Taxatierapport gaf aan van welquote:
Daarom doe je het, maar een koper zijn wens zal altijd anders zijn qua keuken en badkamer. Kijk naar jezelf, je hebt het huis toch gekocht, ondanks een lelijke badkamer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Taxatierapport gaf aan van wel![]()
Maar voor ons heeft het iig wel meerwaarde , wat een armoe die keuken en die badkamer
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Daarom doe je het, maar een koper zijn wens zal altijd anders zijn qua keuken en badkamer. Kijk naar jezelf, je hebt het huis toch gekocht, ondanks een lelijke badkamer.
Ja , toevallig gisteren binnen gekomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef sander89 het volgende:
Relaxte badkamer word dat.![]()
Hopelijk neem je ook vloerverwarming in de badkamer?
Nee , de keuken en huiskamer zitten op de eerste verdieping , slaapkamers en badkamer op de 2e.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef Raissa het volgende:
Dit wordt wel een mooi projectje! Je zegt dat jullie de begane grond even laten voor wat het is, de keuken wordt dus ook uitgesteld?
Nee , de bakamermuren worden gewoon strak wit , alleen de stoomcabine , het bad en uiteraard de vloer komen in de donkere kleurquote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Ooh Cyruse nog tips voor die tegels?? Ik ben er ook helemaal weg van!
@Enchanter ga je de gehele badkamermuur hiermee betegelen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Cyruse het volgende:
Die keukenkraan die je wilt plaatsen (met verlichting) hebben wij ook. Een nadeel van dat ding is dat je de verlichting handmatig aan moet zetten en dus niet automatisch aangaat als je water tapt, erg irritant. Ook gaat de verlichting automatisch uit na een aantal minuten, en blijft dus niet aanstaan.
Ach , het gaat om de leukigheid , en ik vond de kraan qua design ook mooi
In de praktijk gebruik je de verlichting dus alleen de eerste paar keren, daarna doe je dat niet meer.
Die bruin/beetje grijs metallic badkamertegels zijn van het merk Tau Corten Bronce en zijn inderdaad erg mooi. Kunnen flink in prijs verschillen dus shop wel rond.
Die tegels wij hebben zijn van Grespania , prijs was goed![]()
Tau Corten Bronce is een vrij heftige tegel en kan soms (afhankelijk van het licht) wat donker overkomen. Ik zou er geen hele badkamer mee volhangen. Het mooiste effect krijg je als je Tau Corten Bronce afwisselt met Tau Corten Beige, en dan ook nog qua formaat tegel gaat afwisselen. Bijv. zoiets:quote:Ooh Cyruse nog tips voor die tegels?? Ik ben er ook helemaal weg van!
De keuken staat inmiddels , maar is al het apparatuur zit nog in de doos.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh ziet er mooi uit zou het zelf niet zo snel kopen maar jullie hebben een eigen kuuroord.
Wel balen van die tegelzetter, kun je geen andere zoeken en het geld terugvragen?
Enkele weken klinkt langen de keuken? Hoe ist daarmee?
T'is een stoomcabine , vrij duur ding , adviesprijs iets met 5 cijfers voor de kommaquote:
Totaal niet meer gezien je reactiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:19 schreef Cyruse het volgende:
[..]
Tau Corten Bronce is een vrij heftige tegel en kan soms (afhankelijk van het licht) wat donker overkomen. Ik zou er geen hele badkamer mee volhangen. Het mooiste effect krijg je als je Tau Corten Bronce afwisselt met Tau Corten Beige, en dan ook nog qua formaat tegel gaat afwisselen. Bijv. zoiets:
[ afbeelding ]
Tau Corten tegels zijn in verschillende maten te krijgen, vanaf een immense 120cmx60cm tot hele kleine tegels (mozaiek) die op matjes geleverd kunnen worden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:50 schreef Nero22 het volgende:
Wonen jullie er al?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef AMDFreak het volgende:
Heel wat progressie geboekt zeg
Ziet er allemaal erg netjes uit, nadruk op de badkamer! Is het inmiddels al gelukt met koelkast?
Neequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef klusfoobje het volgende:
hebben jullie geen opleverdatum afgesproken met de aannemer met dito boeteclausule ?
Ik heb een bloedhekel aan aannemers die met de melding komen dat ze nog ff met een andere klus bezig zijn. Ja en ? en mijn klus dan ?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef sander89 het volgende:
Post je de foto's nog van het eindresultaat?
Nee , we hebben overal van die gaasdingen (kan ff niet meer op de naam komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Buschetta het volgende:
\Heb je nou inderdaad veel last van muggen daar of niet ?
Horrenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee , we hebben overal van die gaasdingen (kan ff niet meer op de naam komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |