abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2009 @ 22:37:25 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65402144
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Een livingcolors lijkt mij niet echt veilig met al dat water in de buurt

Leuke meubels zijn er uitgezocht, al vind ik die salontafel er niet echt bij passen.
In het teak ziet het er een stuk beter uit
Ik ben inmiddels overleden
pi_65405179
Huisje ziet er erg goed uit, gefeliciteerd! Mag ik trouwens vragen waar dat badmeubel vandaan komt?
  maandag 26 januari 2009 @ 00:19:00 #28
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65405990
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Burbujas het volgende:
Huisje ziet er erg goed uit, gefeliciteerd! Mag ik trouwens vragen waar dat badmeubel vandaan komt?

Importeur
  Hoofdredactie Fotografie maandag 26 januari 2009 @ 09:34:54 #29
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65410937
Toen ik begon met kijken in dit topic dacht ik alleen maar "OMG!", maar jullie gaan er echt mooie dingen mee doen! En die tuin aan het water is gezellig!

Die badkamer indeling is wel wazig inderdaad! Hoewel wel handig dat de een kan douchen, de ander kan badderen en nummer drie dan ook gewoon nog uitgebreid op het toilet kan zitten. Misschien hadden de vorige bewoners veel kinderen?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:12:10 #30
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65411768
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef Chell het volgende:
Toen ik begon met kijken in dit topic dacht ik alleen maar "OMG!", maar jullie gaan er echt mooie dingen mee doen! En die tuin aan het water is gezellig!

Die badkamer indeling is wel wazig inderdaad! Hoewel wel handig dat de een kan douchen, de ander kan badderen en nummer drie dan ook gewoon nog uitgebreid op het toilet kan zitten. Misschien hadden de vorige bewoners veel kinderen?
Volgens de bouwtekening is het zo met die 3 kamertjes normaal , zo zijn die huizen toendertijd opgeleverd.
Het enigste wat ik weet over de vorige bewoners is dat die (waarschijnlijk) die man een stopcontacten fetisj had
Niet normaal , ik heb nog nooit zoveel stopcontacten in één huis gezien
pi_65411872
Proficiat met je nieuwe huis, ziet er goed uit...

Ook de plannen voor de verbouwing, super. Ga het zeker volgen.
Wij wonen zelf ook in een drive-in woning, ideaal met de garage eronder.

Ik heb een vraagje over jullie indeling, ik hoop dat je hier antwoord op kunt/wilt geven.

Zou je eens heel snel in paint of ook met Floorplanner de indeling willen tekenen van de begane grond en 2de verdieping. Jullie hebben de trappen aan de zijkant van het huis waardoor je dus een grote open ruimte kunt maken van de woonkamer en keuken. Wij hebben de trappen midden in het huis als een soort afscheiding van de woonkamer en keuken en willen dit heel graag veranderen waardoor er dus een ruimer zicht ontstaat.

Bedankt, en succes met de klus...
pi_65412552
Volgens mij gaat het heel mooi worden. En die tuin, geweldig! Wel jammer van de grindtegels
  maandag 26 januari 2009 @ 11:29:48 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65413869
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Susanne81 het volgende:
Volgens mij gaat het heel mooi worden. En die tuin, geweldig! Wel jammer van de grindtegels
De tuin laten we voorlopig zoals het is , ivm financiën
Ik vind de tuin dan ook niet zo belangrijk , m'n vriendin daarentegen wel
  maandag 26 januari 2009 @ 11:30:34 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65413891
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef carismagdi het volgende:
Proficiat met je nieuwe huis, ziet er goed uit...

Ook de plannen voor de verbouwing, super. Ga het zeker volgen.
Wij wonen zelf ook in een drive-in woning, ideaal met de garage eronder.

Ik heb een vraagje over jullie indeling, ik hoop dat je hier antwoord op kunt/wilt geven.

Zou je eens heel snel in paint of ook met Floorplanner de indeling willen tekenen van de begane grond en 2de verdieping. Jullie hebben de trappen aan de zijkant van het huis waardoor je dus een grote open ruimte kunt maken van de woonkamer en keuken. Wij hebben de trappen midden in het huis als een soort afscheiding van de woonkamer en keuken en willen dit heel graag veranderen waardoor er dus een ruimer zicht ontstaat.

Bedankt, en succes met de klus...
Ik scan de bouwtekening vanmiddag wel ff , als je dat goed vind
pi_65414066
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

De tuin laten we voorlopig zoals het is , ivm financiën
Ik vind de tuin dan ook niet zo belangrijk , m'n vriendin daarentegen wel
Je kunt de grindtegels ook omdraaien zodat de betonkant boven komt te liggen
Is ook nog eens een stuk aangenamer om met blote voeten op te lopen.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:32:10 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65888288
Zo ff een kleine update , het schiet iig niet echt op allemaal.
Ik heb 2 linkerhanden en weinig tijd
Als het meezit , gaat a.s. woensdag dan eindelijk de aannemer beginnen (een maand later dan geplanned , maar okay )
ZIjn de laatste tijd alleen maar bezig geweest met het behang in de huiskamer te krabben , irritant kutbehang , waar ook nog eens overheen geschilderd was
Een stoomapparaat hielp ook al niet echt veel

Badmeubel is inmiddels ook gesloopt , wou het eigenlijk netjes van de muur halen en dan op marktplaats zetten , want het zag er nog wel redelijk uit (als je er van houd) , maar alles zat aan elkaar gelijmd en weet ik veel , toen maar gewoon van de muur afgetrapt

En hoe meer dingen ik weghaal , hoe meer ik de indruk krijg dat de vorige bewoner een stopcontact-fetish had/heeft , ongelooflijk.
De hele straat kan hier z'n wasmachine , droger , TV , strijkijzer , stofzuiger aansluiten

Heb ondertussen ook de wandtegels voor de badkamer naar boven gebracht , lekkere tegels hoor 33 x 90 á 36 kg per doos

Op de wastafelkraan na is alles voor de badkamer compleet nu.

Moet alleen nog het urinoir ophalen en dan heb ik alles voorde badkamer en toilet compleet.

Aannemer moet nu beginnen met muurtjes (ver)zetten in de badkamer en de leidingen voor de stoomcabine op z'n plek leggen zodat de fabrikant de stoomcabone kan installeren.

We zouden eigenlijk 1 maart overgaan , maar hebben maar besloten om het een maandje uit te stellen
  maandag 9 februari 2009 @ 18:36:08 #37
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65888378
Dit ga ik volgen

Mooi huis .
pi_65888810
flink klusje hoor
pi_65896277
De tegels ben benieuwd wil ze ook graag voor toekomstige vloer en deel wand badkamer maar ben bang dat het kleiner gaat ogen erdoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 9 februari 2009 @ 23:25:33 #41
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65899293
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Meeuwstraat?

pi_65899460
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Enchanter het volgende:

Het grappig is nog, ik ken Purmerend niet, maar ik dacht "hé, dat is best een chill huis, qua indeling en locatie. waar zou dat zijn en hoeveel zou het kosten?". Dus toen ging ik op Google Maps kijken en dit was eigenlijk de enige straat die kon voldoen aan jouw foto's .
  maandag 9 februari 2009 @ 23:57:44 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65900172
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Het grappig is nog, ik ken Purmerend niet, maar ik dacht "hé, dat is best een chill huis, qua indeling en locatie. waar zou dat zijn en hoeveel zou het kosten?". Dus toen ging ik op Google Maps kijken en dit was eigenlijk de enige straat die kon voldoen aan jouw foto's .
Doe je goed
pi_65900592
Hang je nu serieus een urinoir in je toilet?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:35:14 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65900947
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
Hang je nu serieus een urinoir in je toilet?

't is groot zat daarzo (toiletruimte is 1,60 x 0,90 ) , en vind het wel zo hygiënisch
pi_65901538
Ik vind dat echt dingen voor horeca...
nu nog een klein tafeltje, schoteltje en je bejaarde buurvrouw erbij...

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:10:59 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65905240
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind dat echt dingen voor horeca...
nu nog een klein tafeltje, schoteltje en je bejaarde buurvrouw erbij...

Die hebben we ook besteld
pi_65906171
Het opknappen van je keuken/badkamer is niet altijd waarde vermeerderend. Voor de rest, mooi huis. Leuke tuin.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:44:51 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65906198
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:43 schreef Aneurism het volgende:
Het opknappen van je keuken/badkamer is niet altijd waarde vermeerderend. Voor de rest, mooi huis. Leuke tuin.
In dit geval wel , keuken was uit 1970 of zo
En dan wil ik het over de badkamer niet eens hebben.
Maar ja eerst maar even afwachten tot het een keer af is
pi_65906364
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef Enchanter het volgende:

[..]

In dit geval wel , keuken was uit 1970 of zo
En dan wil ik het over de badkamer niet eens hebben.
Maar ja eerst maar even afwachten tot het een keer af is
Dan nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')