Oh ja, die was ik vergeten.quote:Op zondag 28 december 2008 01:36 schreef El_Bassie het volgende:
Foppe de Haan. Overgehypete kutfries met een zeer selectief mediabeleid. Al is walgen wel een groot woord.
Ik vind het nog steeds een top coach. De vraag is echter of hij met verwende spelers kan omgaan. Hij is beter voor de spelers die er nog niet helemaal zijn (lees: nog geen miljoenen contract bij Real ofzo hebben).quote:Op zondag 28 december 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Voor de OS was ie een held. Kreeg ik kritiek omdat ik tegen hem postte.
Nu lult iedereen hetzelfde
Dat is ook zo'n geval. Als voetballer natuurlijk een heldenstatus. Hij had eigenlijk nooit coach moeten worden, want als coach vind ik het 3x niks. Ook begint hij steeds meer arrogante trekjes te vertonen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
van Basten .
Daar had ik altijd wel een enorme hekel aan (zelfs in zijn Barcelona tijdquote:Op zondag 28 december 2008 01:46 schreef Twerk het volgende:
Waar blijft Louis?
Dat zie je bij meer mensen.. Op de 1 of andere manier heb ik altijd wel respect voor hem gehad en vooral erg om zijn uitvallen gelachen ipv geergerdquote:Op zondag 28 december 2008 01:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar had ik altijd wel een enorme hekel aan (zelfs in zijn Barcelona tijd), vond het maar een arrogante grootbek. Maar op de één of andere manier begin ik zowaar enig respect voor de man te krijgen.
Huub Stevens?quote:Op zondag 28 december 2008 02:08 schreef Wrinex het volgende:
Die semi-Duitse chagrijn die geen vraag normaal kan beantwoorden. Walgen, nee. Ontzettend aan ergeren, ja.
Yep.quote:
Geen interviews geven, 's avonds wel lullen over het spelletje met Jopie en Freddie.quote:
En Jacky Mathijssen ?quote:Op zondag 28 december 2008 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Van de Belgen nomineer ik Hugo Broos en Ariël Jacobs. Vooral de laatste blinkt uit in kleurloosheid.
quote:
Jans heb ik ook een hekel aan met ze kut lach altijd en ze domme stemquote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef Guncta het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans
Wedden dat er iemand iets met dado doet..
GMTA.quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
Ik walg EUUHHHH het meest van EUUHHHHH Huub EUHHHHHH Stevens EUHHHHHH
wat een toeval dat het alle ajax trainers warenquote:Op zondag 28 december 2008 11:35 schreef Happel het volgende:
Louis Van Gaal, Ronald Koeman, Co Adriaanse en Henk ten Cate.
Neuh, dat is het niet.quote:Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een toeval dat het alle ajax trainers waren
Dat is niet toevallig hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een toeval dat het alle ajax trainers waren
Fergusonquote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef Blight het volgende:
Oh, en natuurlijk AlexFerguson
met z'n gemiep op alles wat los en vast zit. Alsmede Arsene Wenger, overigens.
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.quote:
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.quote:Op zondag 28 december 2008 12:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.
Stelletje arrogante lapzwanzen, of mietjes (echt bang voor de pers?).
Sturen ze hun assistentje.![]()
Slechts het belangrijkste medium van Groot-Brittannië.quote:Op zondag 28 december 2008 12:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.
Dat die nog niet opgenoemd is!quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Berto het volgende:
Andries Jonker ( al moet ik toegeven dat hij het met WII niet slecht doet), vooral vanwege dat accent van hem, en dat hij altijd moet roepen dat hij de vriend van Van Gaal is. Of dat wat uitmaakt.
Marc Wotte mag ook niet ontbreken, vind zichzelf ook heel wat, maar presteer niks en laat bij elke club een puinhoop achter.
Zoals een muur rond het trainingsveld.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronald Koeman. Nam vorig jaar bij Valencia enkele beslissingen die niemand ooit heeft begrepen.
Bassie ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 12:14 schreef Barca het volgende:
Bassie, Von Arschzeik, Stevens, Von Gahl, Van Hanegem.
Eens.quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Types als Frans Adelaar, Henk Wisman, Peter Boeve. Zeggen nooits iets zinnigs, presteren niet en hebben de uitstraling van een Suzuki verkoper. Krijgen desondanks om onbegrijpelijke redenen steeds weer een nieuwe club.
Vooral als ze verloren hebben of de scheids in hun ogen niet integer genoeg was.quote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef Blight het volgende:
Oh, en natuurlijk AlexFerguson
met z'n gemiep op alles wat los en vast zit. Alsmede Arsene Wenger, overigens.
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?quote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Twerk het volgende:
Koning van de cliches is toch wel Peter Boeve. En dan dat geleerde gezicht erbij als ie nogmaals een open deur intrapt.
![]()
Die heb ik altijd waardeloos gevonden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Henk Wisman inderdaad! Met zijn clichéverhalen over uitdagingen, kansen en menselijkheid in de spelersgroep.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?
Dat had Johan Derksen toen in de wereld gebracht. Aan een trainer als Peter Boeve kan ik geen hekel hebben, je kunt eerder medelijden met hem hebben dat hij zichzelf nog zo serieus neemt.quote:
Ik vind hem anders realistischer dan Kees Zwamborn, die eerder geschikt is voor FC Sprookjesbos.quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
Zo'n Andries Jonker is het toch niet eens waard om je aan te ergeren, die man kan je totaal niet serieus nemen.
Staat me ook iets van bij. Weet alleen niet zeker of hij het was, maar het zou heel goed kunnenquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?
Ja, maar dat kwam naar eigen zeggen omdat ie dyslexie heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat dus en presteren? ho maar!quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronald Koeman. Nam vorig jaar bij Valencia enkele beslissingen die niemand ooit heeft begrepen.
Die laatste is slechts een parodie op een coach.quote:
Gullit is meer PR dan coach en dat niet volgens de voetbalregels.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die laatste is slechts een parodie op een coach.
Zwamborn, de trainer die zijn eigen spelers op een doodschop trakteerde op de training... echt een absolute ramp die kerelquote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders realistischer dan Kees Zwamborn, die eerder geschikt is voor FC Sprookjesbos.
[ afbeelding ]
Vind ze juist alledrie wel grappig.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonker, van Basten & Mourinho komen het eerste in mij naar boven.
Hopelijk wordt ie hier een paar wedstrijden voor gestraft. Zijn we ook een tijdje van die waardeloze vent af.quote:
Toevallig dat alle vier een Ajax verleden hebben?quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
van basten,van gaal, adriaanse en ten cate
Nee hoor. Heeft te maken met het type trainer en uitspraken.quote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toevallig dat alle vier een Ajax verleden hebben?
Als je niet weet waar je over lult zeg dan niksquote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Twerk het volgende:
Voetbal = emotie xD
Zeker als je jarenlang bent weggespeeld door bovenstaande heren![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Twerk het volgende:
Voetbal = emotie xD
Die is zo vervelend dat ik hem zelfs al bijna vergeten was. Een grotere kwal kun je inderdaad niet vinden ...quote:
Maar de laatste tijd lokken de arbiters het ook uit.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef Kingside het volgende:
Foeke Booy met zijn gezeik kan ik me aan ergeren ja. Net als Scolari en Benitez.
René is zo'n trainer die nergens wat te zoeken heeft maar er persoonlijk van overtuigd is dat de hele wereld het mis heeft en hij zelf en hij alleen de waarheid in pacht heeft ...quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die had bij FC Twente ook niets te zoeken.
Perfect weergegeven. Wat een braakbal die vent.quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
Ik walg EUUHHHH het meest van EUUHHHHH Huub EUHHHHHH Stevens EUHHHHHH
Ik bedoel maar ... Huub Stevens alias Huub Hit...quote:In Duitsland verdiende hij de bijnaam Harter Hund, als jeugdtrainer van PSV werd hij in de wandelgangen ietwat ongepast Huub Hitler genoemd. Tegendoelpunten in Eindhoven gingen jarenlang gepaard met liederlijke scheldpartijen tussen keeper Pim Doesburg en Stevens. Als trainer wil hij de catacomben nog wel eens onveilig maken als hij zijn frustraties botviert op de scheidsrechter.
Ten Cate inderdaad, wat een debiel is dat zegquote:Op zondag 28 december 2008 02:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ten Cate in zijn tijd bij Ajax was ook wel om te walgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 06:34 schreef Specularium het volgende:
Scolari.
Aad is een baasquote:Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef goldback het volgende:
Niet echt walgen maar van tweehands autoverkoper Aad de Mos zakt mij de broek vanaf.
Onbegrijpelijk dat die man elke keer weer een contract krijgt en dan gaat de snor nog vertelllen dat RKC
de Mos als adviseur moest nemen destijds, te kan je geld beter direct door de plee spoelen dan.
De man heeft een uitstraling van niks met z'n kermiskop.
Heb jij blijkbaar niet de hele wedstrijd gezien. Bij Poepon zat de scheids er helemaal naast ja, maar verder floot hij voor beide partijen dramatisch, Heracles had zo bijvoorbeeld in de 2e minuut al een penalty moeten hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd lokken de arbiters het ook uit.
Kijk maar naar de wedstrijden tegen Heracles en Willem II, waar Sparta overduidelijk tegen 12 man speelt.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Twerk het volgende:
Voetbal = emotie xD
Avatarquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef bikkeltje2 het volgende:
Voor FritsVanEgters: omdat ie zo'n mooie avanger (hoe heet zo'n ding?) heeft met de middelvinger van Ron Jans heb ik hierbij een bijpassend smiletje gevonden
[ afbeelding ]
sorry, de combinatie drank en Huub heeft dezelfde werking als drugs en drank, althans bij mij en dus niet meer doen! Voor over iets meer dan 22 uur: een goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
bikkeltje2 ,probeer je post diarree een beetje in toom te houden.
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
sorry, de combinatie drank en Huub heeft dezelfde werking als drugs en drank, althans bij mij en dus niet meer doen! Voor over iets meer dan 22 uur: een goede jaarwisseling [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nadat zijn ploeg 90 minuten van het kastje naar de muur werd gespeeld door Standard ..
[ afbeelding ]
Nog een paar van Jacky's uitspraken vorig seizoen :quote:
Dat vind ik best een mooie quote eigenlijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nog een paar van Jacky's uitspraken vorig seizoen :
"Mijn verhaal klopt meestal. Wie me flauw vindt, kent niks van voetbal. Iedereen mag zelf kiezen in welk vakje hij best past: of je vindt Mathijssen flauw, maar dan ken je er niks van, of je kent er wel iets van en dan kun je niet anders dan mij gelijk geven."
"Hoewel Standard twee keer van ons heeft gewonnen, hebben ze evenveel punten als wij. Dat wil zeggen dat wij beter zijn tegen de andere ploegen, terwijl er nog enkel wedstrijden tegen andere ploegen volgen."
"Er is een groot verschil tussen niet goed en slecht."
"Ik kijk niet zuur, ik heb altijd zo'n gezicht"
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"Mijn verhaal klopt meestal. Wie me flauw vindt, kent niks van voetbal. Iedereen mag zelf kiezen in welk vakje hij best past: of je vindt Mathijssen flauw, maar dan ken je er niks van, of je kent er wel iets van en dan kun je niet anders dan mij gelijk geven."
"Hoewel Standard twee keer van ons heeft gewonnen, hebben ze evenveel punten als wij. Dat wil zeggen dat wij beter zijn tegen de andere ploegen, terwijl er nog enkel wedstrijden tegen andere ploegen volgen."
+1
mooie uitsprakenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt hij gelukkig afgeleerd te zijn....quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Berto het volgende:
Andries Jonker ( al moet ik toegeven dat hij het met WII niet slecht doet), vooral vanwege dat accent van hem, en dat hij altijd moet roepen dat hij de vriend van Van Gaal is. Of dat wat uitmaakt.
Nadat heel nederland op tv heeft kunnen zien dat Louis van Gaal hem behandelde als een vervelend ballenjongetje die net voor de wedstrijd nog ff kwam buurten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt hij gelukkig afgeleerd te zijn....
Toch qua resultaten staat Heerenveen er weer prima voor hoor..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Trond Sollied, communicatief vaag en zijn defensieve aanpak helpt ook voor geen bal.
The special one ...quote:
Nee hij is juist tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Afschieten die zenuwlijer
quote:
De mongool en de held op 1 foto, in exact dezelfde posequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Afschieten die zenuwlijer
Hoe kun je nou een hekel hebben aan die twee?quote:
Het kaf van het koren scheiden valt idd niet mee!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Vasilevski het volgende:
Foppe, verkoper van tegeltjes met wijze spreuken. Marco, tactisch waardeloos. Jonker, de vriend van Louis. Wenger, het wordt toch nooit meer wat. Redknapp, die z'n club keer op keer in de steek laat en met dit materiaal alleen maar faalt. Al die autoverkopers in de Eerste Divisie. Huub EEEUUUHH Hitler. Adrie Koster, elke week dat saaie gelul vorig seizoen. Vlemmings, heeft Feyenoord echt 3 ton betaald voor deze grijze muis?
Het is niet best gesteld in trainersland...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |