Fergusonquote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef Blight het volgende:
Oh, en natuurlijk AlexFerguson
met z'n gemiep op alles wat los en vast zit. Alsmede Arsene Wenger, overigens.
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.quote:
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.quote:Op zondag 28 december 2008 12:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.
Stelletje arrogante lapzwanzen, of mietjes (echt bang voor de pers?).
Sturen ze hun assistentje.![]()
Slechts het belangrijkste medium van Groot-Brittannië.quote:Op zondag 28 december 2008 12:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.
Dat die nog niet opgenoemd is!quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Berto het volgende:
Andries Jonker ( al moet ik toegeven dat hij het met WII niet slecht doet), vooral vanwege dat accent van hem, en dat hij altijd moet roepen dat hij de vriend van Van Gaal is. Of dat wat uitmaakt.
Marc Wotte mag ook niet ontbreken, vind zichzelf ook heel wat, maar presteer niks en laat bij elke club een puinhoop achter.
Zoals een muur rond het trainingsveld.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronald Koeman. Nam vorig jaar bij Valencia enkele beslissingen die niemand ooit heeft begrepen.
Bassie ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 12:14 schreef Barca het volgende:
Bassie, Von Arschzeik, Stevens, Von Gahl, Van Hanegem.
Eens.quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Types als Frans Adelaar, Henk Wisman, Peter Boeve. Zeggen nooits iets zinnigs, presteren niet en hebben de uitstraling van een Suzuki verkoper. Krijgen desondanks om onbegrijpelijke redenen steeds weer een nieuwe club.
Vooral als ze verloren hebben of de scheids in hun ogen niet integer genoeg was.quote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef Blight het volgende:
Oh, en natuurlijk AlexFerguson
met z'n gemiep op alles wat los en vast zit. Alsmede Arsene Wenger, overigens.
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?quote:Op zondag 28 december 2008 16:35 schreef Twerk het volgende:
Koning van de cliches is toch wel Peter Boeve. En dan dat geleerde gezicht erbij als ie nogmaals een open deur intrapt.
![]()
Die heb ik altijd waardeloos gevonden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Henk Wisman inderdaad! Met zijn clichéverhalen over uitdagingen, kansen en menselijkheid in de spelersgroep.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?
Dat had Johan Derksen toen in de wereld gebracht. Aan een trainer als Peter Boeve kan ik geen hekel hebben, je kunt eerder medelijden met hem hebben dat hij zichzelf nog zo serieus neemt.quote:
Ik vind hem anders realistischer dan Kees Zwamborn, die eerder geschikt is voor FC Sprookjesbos.quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
Zo'n Andries Jonker is het toch niet eens waard om je aan te ergeren, die man kan je totaal niet serieus nemen.
Staat me ook iets van bij. Weet alleen niet zeker of hij het was, maar het zou heel goed kunnenquote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Peter Boeve was toch ook de trainer die in de spiegel zijn geniaal bedachte speeches uitsprak om zich voor te bereiden?
Ja, maar dat kwam naar eigen zeggen omdat ie dyslexie heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat dus en presteren? ho maar!quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronald Koeman. Nam vorig jaar bij Valencia enkele beslissingen die niemand ooit heeft begrepen.
Die laatste is slechts een parodie op een coach.quote:
Gullit is meer PR dan coach en dat niet volgens de voetbalregels.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die laatste is slechts een parodie op een coach.
Zwamborn, de trainer die zijn eigen spelers op een doodschop trakteerde op de training... echt een absolute ramp die kerelquote:Op zondag 28 december 2008 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders realistischer dan Kees Zwamborn, die eerder geschikt is voor FC Sprookjesbos.
[ afbeelding ]
Vind ze juist alledrie wel grappig.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jonker, van Basten & Mourinho komen het eerste in mij naar boven.
Hopelijk wordt ie hier een paar wedstrijden voor gestraft. Zijn we ook een tijdje van die waardeloze vent af.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |