Oh ja, die was ik vergeten.quote:Op zondag 28 december 2008 01:36 schreef El_Bassie het volgende:
Foppe de Haan. Overgehypete kutfries met een zeer selectief mediabeleid. Al is walgen wel een groot woord.
Ik vind het nog steeds een top coach. De vraag is echter of hij met verwende spelers kan omgaan. Hij is beter voor de spelers die er nog niet helemaal zijn (lees: nog geen miljoenen contract bij Real ofzo hebben).quote:Op zondag 28 december 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Voor de OS was ie een held. Kreeg ik kritiek omdat ik tegen hem postte.
Nu lult iedereen hetzelfde
Dat is ook zo'n geval. Als voetballer natuurlijk een heldenstatus. Hij had eigenlijk nooit coach moeten worden, want als coach vind ik het 3x niks. Ook begint hij steeds meer arrogante trekjes te vertonen.quote:Op zondag 28 december 2008 01:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
van Basten .
Daar had ik altijd wel een enorme hekel aan (zelfs in zijn Barcelona tijdquote:Op zondag 28 december 2008 01:46 schreef Twerk het volgende:
Waar blijft Louis?
Dat zie je bij meer mensen.. Op de 1 of andere manier heb ik altijd wel respect voor hem gehad en vooral erg om zijn uitvallen gelachen ipv geergerdquote:Op zondag 28 december 2008 01:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar had ik altijd wel een enorme hekel aan (zelfs in zijn Barcelona tijd), vond het maar een arrogante grootbek. Maar op de één of andere manier begin ik zowaar enig respect voor de man te krijgen.
Huub Stevens?quote:Op zondag 28 december 2008 02:08 schreef Wrinex het volgende:
Die semi-Duitse chagrijn die geen vraag normaal kan beantwoorden. Walgen, nee. Ontzettend aan ergeren, ja.
Yep.quote:
Geen interviews geven, 's avonds wel lullen over het spelletje met Jopie en Freddie.quote:
En Jacky Mathijssen ?quote:Op zondag 28 december 2008 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Van de Belgen nomineer ik Hugo Broos en Ariël Jacobs. Vooral de laatste blinkt uit in kleurloosheid.
quote:
Jans heb ik ook een hekel aan met ze kut lach altijd en ze domme stemquote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef Guncta het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans
Wedden dat er iemand iets met dado doet..
GMTA.quote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
Ik walg EUUHHHH het meest van EUUHHHHH Huub EUHHHHHH Stevens EUHHHHHH
wat een toeval dat het alle ajax trainers warenquote:Op zondag 28 december 2008 11:35 schreef Happel het volgende:
Louis Van Gaal, Ronald Koeman, Co Adriaanse en Henk ten Cate.
Neuh, dat is het niet.quote:Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een toeval dat het alle ajax trainers waren
Dat is niet toevallig hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 12:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een toeval dat het alle ajax trainers waren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |