Fergusonquote:Op zondag 28 december 2008 12:22 schreef Blight het volgende:
Oh, en natuurlijk AlexFerguson
met z'n gemiep op alles wat los en vast zit. Alsmede Arsene Wenger, overigens.
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.quote:
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.quote:Op zondag 28 december 2008 12:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets tegen alle trainers die geen interviews geven.
Stelletje arrogante lapzwanzen, of mietjes (echt bang voor de pers?).
Sturen ze hun assistentje.![]()
Slechts het belangrijkste medium van Groot-Brittannië.quote:Op zondag 28 december 2008 12:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ferguson praat genoeg met de pers, alleen niet met de BBC.
Dat die nog niet opgenoemd is!quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Berto het volgende:
Andries Jonker ( al moet ik toegeven dat hij het met WII niet slecht doet), vooral vanwege dat accent van hem, en dat hij altijd moet roepen dat hij de vriend van Van Gaal is. Of dat wat uitmaakt.
Marc Wotte mag ook niet ontbreken, vind zichzelf ook heel wat, maar presteer niks en laat bij elke club een puinhoop achter.
Zoals een muur rond het trainingsveld.quote:Op zondag 28 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronald Koeman. Nam vorig jaar bij Valencia enkele beslissingen die niemand ooit heeft begrepen.
Bassie ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 12:14 schreef Barca het volgende:
Bassie, Von Arschzeik, Stevens, Von Gahl, Van Hanegem.
Eens.quote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Types als Frans Adelaar, Henk Wisman, Peter Boeve. Zeggen nooits iets zinnigs, presteren niet en hebben de uitstraling van een Suzuki verkoper. Krijgen desondanks om onbegrijpelijke redenen steeds weer een nieuwe club.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |