SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 06:34 schreef Specularium het volgende:
Scolari.
Aad is een baasquote:Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef goldback het volgende:
Niet echt walgen maar van tweehands autoverkoper Aad de Mos zakt mij de broek vanaf.
Onbegrijpelijk dat die man elke keer weer een contract krijgt en dan gaat de snor nog vertelllen dat RKC
de Mos als adviseur moest nemen destijds, te kan je geld beter direct door de plee spoelen dan.
De man heeft een uitstraling van niks met z'n kermiskop.
Heb jij blijkbaar niet de hele wedstrijd gezien. Bij Poepon zat de scheids er helemaal naast ja, maar verder floot hij voor beide partijen dramatisch, Heracles had zo bijvoorbeeld in de 2e minuut al een penalty moeten hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd lokken de arbiters het ook uit.
Kijk maar naar de wedstrijden tegen Heracles en Willem II, waar Sparta overduidelijk tegen 12 man speelt.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef Twerk het volgende:
Voetbal = emotie xD
Zeker als je jarenlang bent weggespeeld door bovenstaande heren![]()
Avatarquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef bikkeltje2 het volgende:
Voor FritsVanEgters: omdat ie zo'n mooie avanger (hoe heet zo'n ding?) heeft met de middelvinger van Ron Jans heb ik hierbij een bijpassend smiletje gevonden
[ afbeelding ]
sorry, de combinatie drank en Huub heeft dezelfde werking als drugs en drank, althans bij mij en dus niet meer doen! Voor over iets meer dan 22 uur: een goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
bikkeltje2 ,probeer je post diarree een beetje in toom te houden.
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
sorry, de combinatie drank en Huub heeft dezelfde werking als drugs en drank, althans bij mij en dus niet meer doen! Voor over iets meer dan 22 uur: een goede jaarwisseling [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |