abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:20:15 #1
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64409706
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Vet spel
pi_64409739
Vergeet niet in de broodjes te spuugen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:22:56 #3
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_64409811
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
En je weet zeker dat je 17 bent ?
pi_64409812
Nee het is echt kut om daar te werken.

Ga je nu, na het lezen van deze post, daar niet werken?
pi_64409837
Je faalde met piepen?
pi_64409957
is kut.
pi_64410081
Kneus, van school af gaan om te gaan werken
pi_64410562
denken dat dat lekker verdient
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_64410735
is echt kut, zo stressvol enzo. kzou er echt niet werken weetje, maar vuilnisman verdient wel lekker, is chill enzo weetje
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_64411023
Ja echt kut bij LaPlace man. Ik had het laatst ook ff gedaan maar je moet echt vet veel doen. Er loopt telkens zo een man te schreeuwen wat je moet doen en je kan niet gaan zitten. Je moet de volle tijd werken, zelfs als er geen klanten zijn. Dan mag je gaan schoon maken. En dit is in alle La Placen hetzelfde dus ik zou het niet doen hooor.
gr gr
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:56:44 #11
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64411113
Ik heb er ook 3 jaar gewerkt maar bahbah wat een piep baan was dat. Nooit meer!
pi_64411290
Kansloos stoppen met school en dan denken 'goed' te verdienen
pi_64411588
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Er zijn banen die veel beter verdienen. Ook op je 17e.
La Place lijkt me dus echt helemaal niets.
pi_64411750
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
pi_64412121
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef IBAZ het volgende:
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
pi_64413353
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
het vereist wel inzet. en als schoolverlater toon je nou niet echt aan dat je dat hebt.
  zondag 28 december 2008 @ 05:15:17 #17
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64421769
Uit ervaring van vrienden kan ik je melden dat je je lichaam beter kan verkopen aan een Servische mannenhandelaar. Of misschien een startende Braziliaanse patholoog. Het zijn zomaar een paar tips.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 28 december 2008 @ 17:27:24 #18
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64435384
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Vet spel
  zondag 28 december 2008 @ 17:31:34 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64435539
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Een domme vmbo'r dan
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 28 december 2008 @ 17:38:45 #20
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_64435806
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Een domme vmbo'r dan
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
Dan zegtie "Krijg toch de piep"
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_64453537
maar hij heeft wel gelijk hoor.
In Nederland komt het nooit voor dat 17 jarige al aan het HBO beginnen
pi_64453645
quote:
Was een maand 16 toen ik aan het HBO begon. Tot zover mijn poging: kijk mij eens heftig goed zijn.
Je bent dom als je van school afgaat vanwege "domme praatjes en saaie vakken". Denk je nu echt dat het leven als volwassene altijd maar leuk, afwisselend, uitdagend is? Grow up puber.
quote:
Ik heb m'n toekomst al gepland
Stoppen met school noem jij toekomst plannen? Of ga je de ene studie omruilen voor de andere?
In ieder geval, ik vind je een slappeling.
pi_64456450
quote:
pi_64456481
Wat een piep topic
  maandag 29 december 2008 @ 11:04:17 #25
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64458387
Ik zit daar met mensen in de klas die 29 zijn. 29!! Lees je dat goed?? Over mislukkingen gesproken. Die hebben jaren gwerkt als vakkenvller en dachten dan wat bereikt te hebben in hun leven. Geen pensioen opgebouwd. Helemaal niks! Voor de opleiding die ik echt wil gaan doen moet je 19 zijn dus dat boeit allemaal niet. Stelletje betweters allemaal. Ik word pas over een paar maanden 18 en dan kun je meedoen aan medische onderzoeken en stroomt het geld pas innen. $$$ Een paar duizend euro vedienen met niks doen. Volgens mi zijn alle rijken in de wereld zo begonnen. In hun jeugd wisten ze niet wat ze moesten doen en toen.. Ping. Het lampje ging branden. Als je mij probeert af te kraken, ga dan maar naar die school van mij. Daar kun je veel meer lol beleven met die simpele zielen daar. Zij hebben pas verliesjaren! Ik niet. Weet je dat 25% van de HBO studenten een andere opleiding gaat doen??? 25%!! Zoek hun eerst maar op voordat je aan mij begint...
Vet spel
pi_64458459
quote:
Je bent een rasmongool. Op je 17e aan je HBO beginnen is heel normaal.

Groetjes, Scorpie.
pi_64458486
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit daar met mensen in de klas die 29 zijn. 29!! Lees je dat goed?? Over mislukkingen gesproken. Die hebben jaren gwerkt als vakkenvller en dachten dan wat bereikt te hebben in hun leven. Geen pensioen opgebouwd. Helemaal niks! Voor de opleiding die ik echt wil gaan doen moet je 19 zijn dus dat boeit allemaal niet. Stelletje betweters allemaal. Ik word pas over een paar maanden 18 en dan kun je meedoen aan medische onderzoeken en stroomt het geld pas innen. $$$ Een paar duizend euro vedienen met niks doen. Volgens mi zijn alle rijken in de wereld zo begonnen. In hun jeugd wisten ze niet wat ze moesten doen en toen.. Ping. Het lampje ging branden. Als je mij probeert af te kraken, ga dan maar naar die school van mij. Daar kun je veel meer lol beleven met die simpele zielen daar. Zij hebben pas verliesjaren! Ik niet. Weet je dat 25% van de HBO studenten een andere opleiding gaat doen??? 25%!! Zoek hun eerst maar op voordat je aan mij begint...
Vergelijk je jezelf nu echt met mensen die al succesvol zijn geworden?

Kom op, geef nog eens een paar van die mooie oneliners
pi_64458494
quote:
pi_64458550
Dit kan niet echt zijn.
pi_64458585
OMG TS, ik lig nog steeds dubbel van het lachen

Kom op, meer, meer
pi_64458604
Trouwens bij onze La Place werkten altijd mensen met een taakstraf
pi_64458669
Het is maar goed dat dit in PUB staat.
Anders zou ik het bijna serieus nemen.
  maandag 29 december 2008 @ 11:19:16 #33
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64458848
ik kan niet meer stoppen met lachen
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2008 @ 11:19:19 #34
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_64458850
quote:
En op je 29e zit jij ook als mislukkeling op die school omdat jij zo nodig moest gaan werken
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_64458905
Ik werk ook al een tijdje bij La Place. Sinds mijn 18e, ben toen ook daar gaan werken. Ik begon met 1100 netto, maar na diverse cursussen zit ik nu op 2500 netto, en een auto van de zaak. Best netjes op je 21e, tenminste zo denk ik dan maar.
pi_64459156
Ik zou zeggen probeer de tijd die je nu verliest door te stoppen met je opleiding nuttig in te vullen. Ga een half jaar in het buitenland reizen of studeren ofzo. Leer je meer van dan broodjes bakken bij de V&D .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64459254
Geniaal topic! grappig ook hoe je denkt de hele wereld aan te kunnen, goede instelling! ga zo door aankomende richie rich.
pi_64459538
TS, kom nou, waar blijf je nou
  maandag 29 december 2008 @ 12:03:52 #39
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64459993
Ik ga ook al een talencusus volgen, stelletje stumpers. Als ik op m´n 29ste daar nog werk spring ik echt van een brug af. Als je eenmaal Engels kunt, kun je naar Amerika en daar gaan wonen. Dat is pas werken daar.
Vet spel
pi_64460250
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga ook al een talencusus volgen, stelletje stumpers. Als ik op m´n 29ste daar nog werk spring ik echt van een brug af. Als je eenmaal Engels kunt, kun je naar Amerika en daar gaan wonen. Dat is pas werken daar.
Heb jij de teksten voor Thijs Bosma ook geschreven?
  maandag 29 december 2008 @ 12:18:05 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64460349
quote:
In deze crisis ja
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2008 @ 12:19:07 #42
158899 GasTurbine
pi_64460373
quote:
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64460374
quote:
Je bent 17 en nu pas engels leren.
  maandag 29 december 2008 @ 12:20:26 #44
158899 GasTurbine
pi_64460410
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In deze crisis ja
Alsof dat van belang zou zijn
Amerika kom je never nooit werkloos binnen.
pi_64460421
Mag ik je donald ducks kopen?
pi_64460434
Darwin, sta ons bij.
pi_64460518
Kleine toevoeging uit een ander topic:
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit nu op HBO werktuigbouwkunde maar deze opleiding is zo zwaar piep dat ik wat nuttigers ga doen. Als ik 1 januarie stop ga ik 8 maanden werken $$$ en daarna naar HvA op daar Aviation Engeneering te gaan doen. Perfecte aanrader voor het grote werk: luchtverkeersleider. Je moet daar 19 voor zijn en nu ben ik 17 dus het boeit helemaal niks allemaal. Ik heb lekker geen enkel verliesjaar!! Whahah Fanatastisch gewoon. Die opleiding kost je geen rooie rotcent. Alles word voor je betaald Alles! Geen collegegeld. Reiskosenvergoeding en een droombaan. Je verdient al na 9 maanden geld daar! 22.000 per jaar. Op je hoogtepunt verdien je 58.000!$$$$ Je moet alleen maar stressbestendig zijn en keihard willen werken. Dat lukt me niet op deze school omdat je alles kunt omzeilen. Zoek het grote geld op in het leven jongens!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_64460627
OMG
pi_64460666
1) 58k: het grote geld
2) Ik wil hard werken maar het lukt niet want ik kan alles omzeilen
3) januarie
4) ik ben 17 en als ik nu stop met mijn studie heb ik geen enkel verliesjaar. Ik verzuim alleen een hbo papiertje te halen. Ik bak broodjes.
  maandag 29 december 2008 @ 12:33:39 #50
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64460819
Het boeit me eigenlijk niet wat jullie hiervan vinden dus dit zal dan ook mijn laatste reacties zijn. Goh, wat een goede tips heb ik gekregen.... Jullie weten toch niet wie ik ben en als iemand daar achterkomt is ie wel handig met pcs. Het draadloze leven is gewoon waardeloos, zo merk ik maar weer es. Iedereen loopt lekker op je te zeiken... Fijn om te horen allemaal. Je kunt Amerika echt wel binnen komen zonder werk. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker. Als je maar geen strafblad hebt. Als ik daar nu heen ga... Echt niet. 't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker... we zien wel over 10 jaar. Dan bestaat deze site misschien helemaal niet meer en zijn jullie fijne reacties ook verdwenen....
Vet spel
pi_64460848
Waarom schuppen jou ouders je niet ff onder je kont?
Of zijn die ook op hun 16 van school af gegaan om achter het grote geld van een uitkering aan te gaan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64460886
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Koen465 het volgende:
Het boeit me eigenlijk niet wat jullie hiervan vinden dus dit zal dan ook mijn laatste reacties zijn. Goh, wat een goede tips heb ik gekregen.... Jullie weten toch niet wie ik ben en als iemand daar achterkomt is ie wel handig met pcs. Het draadloze leven is gewoon waardeloos, zo merk ik maar weer es. Iedereen loopt lekker op je te zeiken... Fijn om te horen allemaal. Je kunt Amerika echt wel binnen komen zonder werk. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker. Als je maar geen strafblad hebt. Als ik daar nu heen ga... Echt niet. 't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker... we zien wel over 10 jaar. Dan bestaat deze site misschien helemaal niet meer en zijn jullie fijne reacties ook verdwenen....
amerika binnen komen is het probleem ook niet
Een baan krijgen wel, en ze hebben daar niet zo'n leuk systeem als je arm en baanloos bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64460911
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

amerika binnen komen is het probleem ook niet
Een baan krijgen wel, en ze hebben daar niet zo'n leuk systeem als je arm en baanloos bent
De bruggen zijn daar ook groter en hoger.
pi_64460971
Succes in amerika jongen
pi_64460982
TS wil natuurlijk wel heel hard werken in Amerika, alleen het probleem is dat ie het kan omzeilen dus dan doet ie het niet.
  maandag 29 december 2008 @ 12:46:12 #56
158899 GasTurbine
pi_64461220
quote:
't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker...
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit nu op HBO werktuigbouwkunde maar deze opleiding is zo zwaar piep dat ik wat nuttigers ga doen. Als ik 1 januarie stop ga ik 8 maanden werken $$$ en daarna naar HvA op daar Aviation Engeneering te gaan doen. Perfecte aanrader voor het grote werk: luchtverkeersleider. Je moet daar 19 voor zijn en nu ben ik 17 dus het boeit helemaal niks allemaal. Ik heb lekker geen enkel verliesjaar!! Whahah Fanatastisch gewoon. Die opleiding kost je geen rooie rotcent. Alles word voor je betaald Alles! Geen collegegeld. Reiskosenvergoeding en een droombaan. Je verdient al na 9 maanden geld daar! 22.000 per jaar. Op je hoogtepunt verdien je 58.000!$$$$ Je moet alleen maar stressbestendig zijn en keihard willen werken. Dat lukt me niet op deze school omdat je alles kunt omzeilen. Zoek het grote geld op in het leven jongens!
wad?
pi_64461414
Overigens kan ik me herinneren dat het "eind"salaris van een luchtverkeersleider wel wat hoger ligt dan 58K per jaar.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_64461419
Ik lach me kapot om TS, in amerika stand-up gaan doen?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64461437
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

[..]

wad?
Nou moet je niet lachen hij weet heus wel wat ie doet
Hij koopt zn aandelen namelijk niet met echt geld
Dat scheelt een hoop
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Koen465 het volgende:
Forttis! Koop Fortis aandelen en je wordt pas echt rijk. Kijk maar: van 0,85 naar 1,15. Tel uit je winst. Van 0,57 naar 0,73. Voor een klein bedrag heb je enorm veel aandelen. Als een aandeel van 10,- 0,25 meer waar wordt is dit 'n waardeloze winst. Bij fortis is dit een enorm kapitaal! Tel uit je winst! Spotgoedkope aandelen die meer dan 25% meer waard worden. Op 'n gegeven moment kán het gewoon niet slechter met een bedrijf gaan zodat koopjesjagers zoals ik de aandelen opkopen. Ik heb dit niet met echt geld gedaan. Dat staat op de bank (5,25% rente!). Je moet nu dus op korte termijn aandelen kopen en de rest van je centen op de bank zetten. Zo zijn vele mensen rijk geworden. Niet met de grote jongens meegaan maar tegen de stroom in aandelen kopen. Bedrijven al Zeeman en MacDonalds maken nu winst omdat ze goedkope rotzooi aanbieden. Over 10 jaar bestaan die nog steeds hoor met of zonder crisis. Bij autofabricanten is dit 'n heel ander verhaal...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64461622
Ik vind het alleen zo jammer dat ik met aandelen nu geen broodjes kan afrekenen bij de La Place
pi_64462014
quote:
Dat zeiken roep je anders zelf op je af...
Iets met arrogantie maakt je blind kereltje.

Overigens heb je je verkeerd laten inlichten...
Met een diploma WTB kun je makkelijker werk vinden en meer geld verdienen dan een aviation engineering (luchtvaarttechnologie dus). Maar dat terzijde.

En als je 58k het grote geld noemt, open eens je puberoogjes, want als je op school was gebleven had je veel meer kunnen verdienen met een diploma WTB op zak.

Maareuh succes met het maken van de verkeerde keuzes.
  maandag 29 december 2008 @ 13:38:49 #62
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64462893
Ik ben nog nauwelijks van school af. Het is maar een keuze die ik kan maken. IIk heb m'n ov nog niet verbrand. WTB vind ik gewoon een opleiding zonder uitdaging. Een beetje met motoren bezig zijn. Dat past gewoon niet bij mij. Zo zit iemand in elkaar. Ik was eerst een techneut, maar ben nu meer econoom geworden. In Amerika kun je dit soort grapjes niet uithalen. Daar is geen minimumloon en ga je maar voor 5$ per uur pizza's bezorgen op je 22ste heb ik gelezen. Ik heb nog een heel leven voor me dus 't is lekker makkelijk om nu al vooroordelen te hebben hé? Met WTB verdien je misschien wel goed, maar het moet bij je passen. de mensen bij mij in de klas hebben allemaal een auto die 1 op 8 rijd. Ik heb niks met auto's. Ik ga liever iets met vliegtuigen doen. Met WTB vedien je echt geen 58k hoor! Echt niet! De helft daarvan gaat naar die ellendige belasting. Dat is het erge van dit land. De belastingen. In Amerika betaal je minder belasting als je rijk bent. Het is juist goed dat ik er nú achter kom dat ik aan de verkeerde studie en begonnen. Anders ging ik pas op m'n 21ste iets anders zoeken. Dat is pas erg! De overheid heeft dan 10000zenden euros in je gepompt waar je niks mee gaat doen. Zulke stumpers zitten er bij mij in de klas. Eerst havo>vwo>universiteit en dan terurvallen. Ja zeg. ik ben nog minderjarig dus ik mag me pubern oemen.
Vet spel
pi_64462964
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef Koen465 het volgende:
Ik ben nog nauwelijks van school af. Het is maar een keuze die ik kan maken. IIk heb m'n ov nog niet verbrand. WTB vind ik gewoon een opleiding zonder uitdaging. Een beetje met motoren bezig zijn. Dat past gewoon niet bij mij. Zo zit iemand in elkaar. Ik was eerst een techneut, maar ben nu meer econoom geworden. In Amerika kun je dit soort grapjes niet uithalen. Daar is geen minimumloon en ga je maar voor 5$ per uur pizza's bezorgen op je 22ste heb ik gelezen. Ik heb nog een heel leven voor me dus 't is lekker makkelijk om nu al vooroordelen te hebben hé? Met WTB verdien je misschien wel goed, maar het moet bij je passen. de mensen bij mij in de klas hebben allemaal een auto die 1 op 8 rijd. Ik heb niks met auto's. Ik ga liever iets met vliegtuigen doen. Met WTB vedien je echt geen 58k hoor! Echt niet! De helft daarvan gaat naar die ellendige belasting. Dat is het erge van dit land. De belastingen. In Amerika betaal je minder belasting als je rijk bent. Het is juist goed dat ik er nú achter kom dat ik aan de verkeerde studie en begonnen. Anders ging ik pas op m'n 21ste iets anders zoeken. Dat is pas erg! De overheid heeft dan 10000zenden euros in je gepompt waar je niks mee gaat doen. Zulke stumpers zitten er bij mij in de klas. Eerst havo>vwo>universiteit en dan terurvallen. Ja zeg. ik ben nog minderjarig dus ik mag me pubern oemen.
Ik heb even de dingen gehighlight waar je gigantisch uit je nek lult. Doe er wat mee.

Die laatste zin is dan wel weer waar.
pi_64462996
Nu komt de aap uit de mouw. Je hebt de verkeerde studie gekozen. Dan volg je toch gewoon een economische studie? Heb je in ieder geval een papiertje waar je in de toekomst op terug kan vallen.
pi_64463306
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef Sometimes het volgende:
Kleine toevoeging uit een ander topic:
[..]
MIJN GOD!
Stoere jongen dat je der bent, ik vrees alleen dat je te dom voor luchtverkeersleider bent.

Kusjes een adamsappel.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64463342
quote:
. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker.
Noh! TS! Je maakt mijn dag _!
pi_64463371
Kerstvakantie pauper?
pi_64463390
quote:
Met WTB vedien je echt geen 58k hoor! Echt niet! De helft daarvan gaat naar die ellendige belasting. Dat is het erge van dit land. De belastingen. In Amerika betaal je minder belasting als je rijk bent.
Ga dan lekker naar Amerika! Zijn wij weer van een probleemgeval af.
  maandag 29 december 2008 @ 13:54:23 #69
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64463403
Kan ook. Maar dat begint pas in september allemaal
Vet spel
pi_64463423
quote:
Ik was eerst een techneut, maar ben nu meer econoom geworden.
Zo in een keer?
  maandag 29 december 2008 @ 13:57:15 #71
158899 GasTurbine
pi_64463486
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:54 schreef Koen465 het volgende:
Kan ook. Maar dat begint pas in september allemaal
Ik ben oprecht jaloers

Kunnen we niet wat regelen ofzo? Ik bak broodjes in het weekend en jij doordeweeks, of om en om, en dan worden we rijk !!!11!!11!!
  maandag 29 december 2008 @ 14:03:30 #72
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64463669
.........ha........ha..............ha.......
zoekt en gij zult vinden
Volgend jaar spreken we mekaar nog wel
Vet spel
pi_64463772
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Koen465 het volgende:
zoekt en gij zult vinden
Uhm, GT meende dit gewoon hoor. Hij is dit jaar ook gestopt met zijn HAVO.
  maandag 29 december 2008 @ 14:26:41 #74
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64464392
Waarom stopt ie met havo??? Dat is pas erg. Ik heb tenminste al een havo diploma op zak. Dan heb je helemaal niks. Zien jullie wel???? Ik ben heus niet de enige op deze planeet!
Vet spel
pi_64464666
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Koen465 het volgende:
Waarom stopt ie met havo??? Dat is pas erg. Ik heb tenminste al een havo diploma op zak. Dan heb je helemaal niks. Zien jullie wel???? Ik ben heus niet de enige op deze planeet!
Hij zat op das VWO (bij mij in den klas). Alleen omdat het echt een kutkind was richting alles en iedereen, nooit wat deed maar wel goede punten haalde en tevaak straf kreeg is hij teruggezet naar HAVO. Maar dat is gewoon te gemakkelijk en kan hij beter zijn tijd beter besteden want je hoeft hem maar één keer iets te vertellen en hij onthoud het.
pi_64465310
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Koen465 het volgende:
Zien jullie wel???? Ik ben heus niet de enige op deze planeet!
Goh
  maandag 29 december 2008 @ 17:15:58 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64469842
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hij zat op das VWO (bij mij in den klas). Alleen omdat het echt een kutkind was richting alles en iedereen, nooit wat deed maar wel goede punten haalde en tevaak straf kreeg is hij teruggezet naar HAVO. Maar dat is gewoon te gemakkelijk en kan hij beter zijn tijd beter besteden want je hoeft hem maar één keer iets te vertellen en hij onthoud het.
Zou je niet denken de eerste indruk dan
Maargoed weet je nog meer over deze jongen?
Vladimir Putin
pi_64470168
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zou je niet denken de eerste indruk dan
Maargoed weet je nog meer over deze jongen?
Over GT?
  maandag 29 december 2008 @ 17:27:43 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64470217
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Over GT?
TS
Vladimir Putin
pi_64470276
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

TS
Uhm daar weet ik niks over? Maar ik had het niet over TS.
pi_64470358
omg, dit topic moet je gewoon volgend
pi_64471239
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je bent 17 en nu pas engels leren.
kop op het komt goed je gaat het maken in het land van vrijheid, onbeperkte mogelijkheden en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 december 2008 @ 18:01:02 #84
158899 GasTurbine
pi_64471398
Mestras ontdekt grote ontdekking: Kredietcrisis maar in één land.
pi_64471481
quote:
. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland.
Zo ging het met mij ook hoor, gewoon vroege leerling + niet blijven zitten (ook geen klas overslaan). Ik was zelfs net 17, was nog 16 toen ik @ HAVO slaagde .
pi_64471900
Gast, wat denk je wel niet?

Ten eerste: in mijn examenjaar is minstens de helft 17 terwijl ze naar het hbo gaan
Ten tweede: ze nemen geen mensen aan bij de LVNL die niet weten wat ze willen; of na 1 jaar met hun studie stoppen
Ten derde: ze nemen al helemaal geen retards aan die geen ABN spreken, schrijven of typen.
Ten vierde: je denkt dat je heel wat bent, je denkt dat je het ver gaat schoppen, go ahead met je attitude, twice the pride double the fall.
  maandag 29 december 2008 @ 18:20:15 #88
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64472013
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Gast, wat denk je wel niet?

Ten eerste: in mijn examenjaar is minstens de helft 17 terwijl ze naar het hbo gaan
Ten tweede: ze nemen geen mensen aan bij de LVNL die niet weten wat ze willen; of na 1 jaar met hun studie stoppen
Ten derde: ze nemen al helemaal geen retards aan die geen ABN spreken, schrijven of typen.
Ten vierde: je denkt dat je heel wat bent, je denkt dat je het ver gaat schoppen, go ahead met je attitude, twice the pride double the fall.
Dat is maar een optie, weet je. Ik heb 8 maanden de tijd om daar over na te denken. Ik weet niet in wat voor klas jij hebt gezeten maar bij mij was vorig jaar 70% al 18. Eentje was al 20!

Denk niet dat je alles zoveel beter weet dan ik.

We zijn allemaal jong...
Vet spel
pi_64472368
Dan zat jij dus in een faal klas, waar je thuis hoort .
pi_64472474
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef Koen465 het volgende:

[..]We zijn allemaal jong...
Wat schattig.
pi_64472971
Ts
pi_64473922
  maandag 29 december 2008 @ 21:43:43 #93
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_64479210
quote:
Pwnd, ik ken iemand die 16 was toen ze begon.
Bier ende tieten.
pi_64481101
Hier MOET ik gewoon een tvp hebben, voor als ik nog eens zo wil lachen.

pi_64482691
Pics van onze Koen?
  maandag 29 december 2008 @ 23:15:14 #96
215531 tenenkaas
Never give up, Never back down
pi_64483217
quote:
het zit je diep he?
wit-rood-wit zit in ons bloed,
we zijn de beste en zo goed,
ik spring me hele leven lang,
voor AJAX AMSTERDAM!
  maandag 29 december 2008 @ 23:25:09 #97
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64483604
Kut man, TS zou zo de kredietcrisis oplossen. Een econoom met verstand. Deze jongen van 17, daar kan ik mee praten. Die weet hoe de wereld in mekaar zit!

Laat al die domme volwassen mensen maar, die maar wat aanrommelen. Koen456 gaat het doen!
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 29 december 2008 @ 23:25:43 #98
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64483617
Om nog maar niet te spreken over z'n gouden handjes, en z'n verstand. Die jongen weet waar het grote geld zit, waar wat te halen valt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_64483660
Briljante slogan trouwens koen gaat het doen
Ik zeg wouter en jan peter er uit en koen er in
De slogan is er al
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 december 2008 @ 23:30:18 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64483788
quote:
triple fail !!!!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 29 december 2008 @ 23:33:20 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64483913
quote:
Het boeit me eigenlijk niet wat jullie hiervan vinden dus dit zal dan ook mijn laatste reacties zijn. Goh, wat een goede tips heb ik gekregen.... Jullie weten toch niet wie ik ben en als iemand daar achterkomt is ie wel handig met pcs.
Anyone?, please ?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64484649
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Anyone?, please ?
Ik had al even gekeken, maar ben er alleen achter dat ie in heerlen woont waarschijnlijk
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:47:57 #103
165633 eriksd
The grand facade...
pi_64490998
quote:
Jij met je hoge IQ zou toch moeten weten dat geld nog nooit gratis is geweest
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_64491293
TFailP
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:07:46 #105
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_64491343
quote:
't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker... we zien wel over 10 jaar. Dan bestaat deze site misschien helemaal niet meer en zijn jullie fijne reacties ook verdwenen...
En hier wordt het zaadje voor de volgende kredietcrisis gelegd.
Dow Jones is overigens een gerespecteerde uitgever en tegenwoordig onderdeel van NewsCorp en niet de beurs.

Maar ja, je bent 17. Je hoeft ook nog niet alles te weten
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_64491432
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik had al even gekeken, maar ben er alleen achter dat ie in heerlen woont waarschijnlijk
Zag ik idd ook al ja Ik ben ook aan het zoeken.

http://koen465.hyves.nl/ ?

[ Bericht 7% gewijzigd door grizegrijn op 30-12-2008 10:19:33 ]
pi_64491554
omg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:21:37 #108
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64491613
TS gaat het helemaal maken, ben ik van overtuigd!

Bij de LaPlace uiteraard als broodjesbaker, want daar zit da moneyyyyyy$$$$1!!$4$$
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:37:36 #109
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64495633
TS is een droeftoeter en kan niet met de reacties hier omgaan.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:08:24 #110
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_64501586
Godverdomme, wat ben jij onnozel zeg. Ik heb een aantal ongemotiveerde stumpers in mijn klas zitten (zomg ik doe ook HBO en ben ook 'nog' maar 17, denken dat je uniek bent als je 17 jaar bent en HBO gaat doen :'):')) maar dit slaat echt alles.

Eerst zeggen dat je weet waar het grote geld zit, maar toch bij La Place gaan werken. Als je echt zo slim was, had je met 100 euro aandelen gekocht en daarna verder handelen, maar blijkbaar ben je toch niet zo slim.

En succes daar in Amerika, als je geen baan hebt (goh, mooie tijd om daar heen te gaan tijdens de kredietcrisis) krijg je daar geen uitkering. Is het toch wat beter geregeld in Nederland, dacht ik zo.

Ik denk dat over een paar jaar alles weer een beetje op rolletjes loopt in Amerika en dan ben jij inmiddels ook 20...

Kansloos, echt. Alleen jammer dat jij uiteindelijk ook een uitkering moet krijgen omdat je geen baan hebt...
pi_64538770
Ik heb zo fucking hard gelachen om dit topic

TS, ik wil meeeer.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_64544333
quote:
Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland.

Ik was 16 toen ik op de HBO kwam

Verkapte tvp, nu topic even doorlezen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64544601
Dit topic gewoon lezen in plaats van Youp.
Beter dan dit vind je het niet vanavond.
  donderdag 1 januari 2009 @ 04:20:07 #114
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_64549723
Het bestek is daar altijd zo goor
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_64551867
broodjesbaker

TS is legendarisch.
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:19:22 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64551952
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:12 schreef Flashwin het volgende:
broodjesbaker

TS is legendarisch.
Broodjesbaker zeg jij maar niks Flashwin
Vladimir Putin
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:56:51 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64552400
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Koen465 het volgende:
zoekt en gij zult vinden
het is nu volgend jaar ts
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:34:35 #118
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64553043
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Broodjesbaker zeg jij maar niks Flashwin
.... _!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:35:20 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64553054
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:34 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

.... _!
Niets zinnigs te melden rot dan lekker op joh
Vladimir Putin
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:04:28 #120
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64553649
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ga anders eerst het topic eens doorlezen, helemaal op spelling van de TS voordat je uberhaupt een reactie plaatst
pi_64553751
quote:
Gewoon snuiven
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64556129
2009 WORDT JOUW JAAR TS!!!11
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:00:22 #123
158899 GasTurbine
pi_64556170
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zet je eigen achterlijkheid even opzij en open je ogen, stumperd.
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:02:33 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64556184
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:00 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Zet je eigen achterlijkheid even opzij en open je ogen, stumperd.
Ga het over dingen hebben
Vladimir Putin
pi_64572363
topic
  vrijdag 2 januari 2009 @ 05:13:53 #126
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_64573804
Ooh man ik heb echt gelachen om dit topic. Briljant, die TS TVP, duidelijk
pi_64573921
Stumpert, je mag ook niet langer dan (30?) dagen in de USA verblijven zonder Green Card Maar dat wist je als jong genie natuurlijk al. Je hebt je natuurlijk ook geïnformeerd zodat je weet dat enkel een werkgever in de USA een (eerst tijdelijke) green card kan aanvragen voor jou. Je kan niet zomaar aankloppen bij gate C met de melding dat je graag in Amerika zou blijven America's closed. Sinds 9/11 zijn ze daar een beetje voorzichtig geworden.

get, get, get money. Maar maak eerst je school maar eens af, jongen. Je maakt jezelf stervens belachelijk op deze manier.
graag verwijderen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:13:47 #128
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64575733
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Koen465 het volgende:
een piep school
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:47:27 #129
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64578767
Ik ga echt niet naar USA hoor. Welke idioot zei dat ik voor 100,- aan aandelen moet kopen??? DOMDOMDDOM gewoon. Je bent dan al 11,- kwijt aan transactiekosten+0,2% van de waarde ervan. Je moet altijd voor minimaal 1000,- beleggen andes is het niet meer rendabel. Alsof ik op het punt sta o m mijn koffers in te pakken??? Tuurlijk niet. In Nederland is het wel wat beter, ja. Ergens anders is het altijd beter.... Als ik 18 ben ga ik meedoen aan medische onderzoeken. Dat verdient pas lekker!!! Het geld komt daar gewoon uit de lucht vallen. Je moet alleen gezond zijn en niet roken. Kost je maar een paar weekjes tijd en als je ziek wordt krijg je lekker veel smartengeld. Net als in Amerika. Sl jullie dit lollog vinden, veel plezier ermee. Boeit me toch niet.
Vet spel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:50:58 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64578889
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga echt niet naar USA hoor. Welke idioot zei dat ik voor 100,- aan aandelen moet kopen??? DOMDOMDDOM gewoon. Je bent dan al 11,- kwijt aan transactiekosten+0,2% van de waarde ervan. Je moet altijd voor minimaal 1000,- beleggen andes is het niet meer rendabel. Alsof ik op het punt sta o m mijn koffers in te pakken??? Tuurlijk niet. In Nederland is het wel wat beter, ja. Ergens anders is het altijd beter.... Als ik 18 ben ga ik meedoen aan medische onderzoeken. Dat verdient pas lekker!!! Het geld komt daar gewoon uit de lucht vallen. Je moet alleen gezond zijn en niet roken. Kost je maar een paar weekjes tijd en als je ziek wordt krijg je lekker veel smartengeld. Net als in Amerika. Sl jullie dit lollog vinden, veel plezier ermee. Boeit me toch niet.
Meer meer meer meer meer
Vladimir Putin
pi_64578935
quote:
Mijn god, je hebt O&N overleefd
pi_64579004
quote:
Ik wil ook zo slim als jou zijn.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:21:36 #133
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64579980
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ItaloDancer op 07-01-2009 20:24:34 (spam) ]
Vet spel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:30:40 #134
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64580298
Die gast is met 100$ begonnen!
Ook al ben je boodjesbakker, het geld ligt voor het oprapen.
Vet spel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:09:16 #135
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64581676
Hi-la-risch
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_64581708
TS is baas
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_64584446
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Mijn god, je hebt O&N overleefd
pi_64608182
quote:
Ik aanbid U
pi_64611032
tvp
당신을 사랑합니다
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:59:45 #140
177219 Maurari
out of our depth
pi_64611958

Zie iedereen hier succesvol getrolled worden
pi_64614294
quote:
Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ik was 16 toen ik op de HBO kwam

Verkapte tvp, nu topic even doorlezen.
Verkapte kijk-mij-eens-slim-zijn post

Verder je moet wel behoorlijk op je kop zijn gevallen om bij la place te gaan werken net zoals bij mc donalds.

-edit- na het bekijken van je hyves zal dat ook wel zo zijn...
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:30:17 #142
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64804233
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Kut man, TS zou zo de kredietcrisis oplossen. Een econoom met verstand. Deze jongen van 17, daar kan ik mee praten. Die weet hoe de wereld in mekaar zit!

Laat al die domme volwassen mensen maar, die maar wat aanrommelen. Koen456 gaat het doen!
Met jou kan ik praten! Het loon daar is echt superlaag! Smerige woekeraars. Echt Amerikaans. Na een paar weken krijg je een kortingskaart en kun je goedkoop shoppen. De eigenaars van v&d zijn miljardair en toch krijg je maar het minumloon en mag je nog geen sinaasappelschil mee naar huis nemen..... Arme ik... Waar blijft mijn 18e verjaardag en kan ik gaan gokken, drinken en aan die onderzoeken meedoen...... $$$$$ Ik word echt geen gokverslaafde hoor.. Ik heb 21 gezien en heb zo leren kaartentellen.... Zo kan ik die lui ook nog een poot uitdraaien. Waar slaat TS op???
Vet spel
pi_64804345
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef Koen465 het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten! Het loon daar is echt superlaag! Smerige woekeraars. Echt Amerikaans. Na een paar weken krijg je een kortingskaart en kun je goedkoop shoppen. De eigenaars van v&d zijn miljardair en toch krijg je maar het minumloon en mag je nog geen sinaasappelschil mee naar huis nemen..... Arme ik... Waar blijft mijn 18e verjaardag en kan ik gaan gokken, drinken en aan die onderzoeken meedoen...... $$$$$ Ik word echt geen gokverslaafde hoor.. Ik heb 21 gezien en heb zo leren kaartentellen.... Zo kan ik die lui ook nog een poot uitdraaien. Waar slaat TS op???
Heb je de sarcasme radar uitstaan?
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:29:27 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_64806146
Koen465, je mag dan wel naar het HBO kunnen maar das toch ook geen niveau.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_64809786
Het is niet eens grappig meer .
pi_64813225
quote:
pi_64816814
...fout...
pi_64817055
Ik heb apollo 13 ook gezien maar dat wil niet zeggen dat ik een asronaut ben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:04:11 #149
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64817213

vermakelijk topic
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_64817219
quote:
[..]
Ja ga maar 2 weken opgesloten zitten in een ziekenhuis en nog de kans hebben dat je bijverschijnselen krijgt die niet zo prettig zijn

Ga studeren met die luie kont van je en zoek een normale baan of wordt ondernemer
당신을 사랑합니다
pi_64817297
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb apollo 13 ook gezien maar dat wil niet zeggen dat ik een asronaut ben
jawel
In principe kan je je (als je 18 bent!) aanmelden bij de Nasa

Moet je wel de film 2(!) keer gezien hebben
Zo heeft mijn oom carriere gemaakt
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:15:23 #152
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64817611
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef erikkll het volgende:

[..]

oh god...

ik hoop zó dat dit niet mijn neefje is......
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:21:10 #153
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64817806

Relkloon
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64818570
En TS ben je al rijk?
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:45:18 #155
165512 MASD
Music is dead.
pi_64818627
Ja, leuk geweest
Long live music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')