En je weet zeker dat je 17 bent ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Er zijn banen die veel beter verdienen. Ook op je 17e.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef IBAZ het volgende:
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
het vereist wel inzet. en als schoolverlater toon je nou niet echt aan dat je dat hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
Een domme vmbo'r danquote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Dan zegtie "Krijg toch de piep"quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een domme vmbo'r dan![]()
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
Was een maand 16 toen ik aan het HBO begon. Tot zover mijn poging: kijk mij eens heftig goed zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Stoppen met school noem jij toekomst plannen? Of ga je de ene studie omruilen voor de andere?quote:Ik heb m'n toekomst al gepland
quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Je bent een rasmongool. Op je 17e aan je HBO beginnen is heel normaal.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Vergelijk je jezelf nu echt met mensen die al succesvol zijn geworden?quote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit daar met mensen in de klas die 29 zijn. 29!! Lees je dat goed?? Over mislukkingen gesproken. Die hebben jaren gwerkt als vakkenvller en dachten dan wat bereikt te hebben in hun leven. Geen pensioen opgebouwd. Helemaal niks! Voor de opleiding die ik echt wil gaan doen moet je 19 zijn dus dat boeit allemaal niet. Stelletje betweters allemaal. Ik word pas over een paar maanden 18 en dan kun je meedoen aan medische onderzoeken en stroomt het geld pas innen. $$$ Een paar duizend euro vedienen met niks doen. Volgens mi zijn alle rijken in de wereld zo begonnen. In hun jeugd wisten ze niet wat ze moesten doen en toen.. Ping. Het lampje ging branden. Als je mij probeert af te kraken, ga dan maar naar die school van mij. Daar kun je veel meer lol beleven met die simpele zielen daar. Zij hebben pas verliesjaren! Ik niet. Weet je dat 25% van de HBO studenten een andere opleiding gaat doen??? 25%!! Zoek hun eerst maar op voordat je aan mij begint...
quote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit daar met mensen in de klas die 29 zijn. 29!! Lees je dat goed?? Over mislukkingen gesproken. Die hebben jaren gwerkt als vakkenvller en dachten dan wat bereikt te hebben in hun leven. Geen pensioen opgebouwd. Helemaal niks! Voor de opleiding die ik echt wil gaan doen moet je 19 zijn dus dat boeit allemaal niet. Stelletje betweters allemaal. Ik word pas over een paar maanden 18 en dan kun je meedoen aan medische onderzoeken en stroomt het geld pas innen. $$$ Een paar duizend euro vedienen met niks doen. Volgens mi zijn alle rijken in de wereld zo begonnen. In hun jeugd wisten ze niet wat ze moesten doen en toen.. Ping. Het lampje ging branden. Als je mij probeert af te kraken, ga dan maar naar die school van mij. Daar kun je veel meer lol beleven met die simpele zielen daar. Zij hebben pas verliesjaren! Ik niet. Weet je dat 25% van de HBO studenten een andere opleiding gaat doen??? 25%!! Zoek hun eerst maar op voordat je aan mij begint...
En op je 29e zit jij ook als mislukkeling op die school omdat jij zo nodig moest gaan werkenquote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
Heb jij de teksten voor Thijs Bosma ook geschreven?quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga ook al een talencusus volgen, stelletje stumpers. Als ik op m´n 29ste daar nog werk spring ik echt van een brug af. Als je eenmaal Engels kunt, kun je naar Amerika en daar gaan wonen. Dat is pas werken daar.
In deze crisis jaquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga ook al een talencusus volgen, stelletje stumpers. Als ik op m´n 29ste daar nog werk spring ik echt van een brug af. Als je eenmaal Engels kunt, kun je naar Amerika en daar gaan wonen. Dat is pas werken daar.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Koen465 het volgende:
Je bent 17 en nu pas engels leren.quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Koen465 het volgende:
Alsof dat van belang zou zijnquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit nu op HBO werktuigbouwkunde maar deze opleiding is zo zwaar piep dat ik wat nuttigers ga doen. Als ik 1 januarie stop ga ik 8 maanden werken $$$ en daarna naar HvA op daar Aviation Engeneering te gaan doen. Perfecte aanrader voor het grote werk: luchtverkeersleider. Je moet daar 19 voor zijn en nu ben ik 17 dus het boeit helemaal niks allemaal. Ik heb lekker geen enkel verliesjaar!! Whahah Fanatastisch gewoon. Die opleiding kost je geen rooie rotcent. Alles word voor je betaald Alles! Geen collegegeld. Reiskosenvergoeding en een droombaan. Je verdient al na 9 maanden geld daar! 22.000 per jaar. Op je hoogtepunt verdien je 58.000!$$$$ Je moet alleen maar stressbestendig zijn en keihard willen werken. Dat lukt me niet op deze school omdat je alles kunt omzeilen. Zoek het grote geld op in het leven jongens!
amerika binnen komen is het probleem ook nietquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Koen465 het volgende:
Het boeit me eigenlijk niet wat jullie hiervan vinden dus dit zal dan ook mijn laatste reacties zijn. Goh, wat een goede tips heb ik gekregen.... Jullie weten toch niet wie ik ben en als iemand daar achterkomt is ie wel handig met pcs. Het draadloze leven is gewoon waardeloos, zo merk ik maar weer es. Iedereen loopt lekker op je te zeiken... Fijn om te horen allemaal. Je kunt Amerika echt wel binnen komen zonder werk. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker. Als je maar geen strafblad hebt. Als ik daar nu heen ga... Echt niet. 't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker... we zien wel over 10 jaar. Dan bestaat deze site misschien helemaal niet meer en zijn jullie fijne reacties ook verdwenen....
De bruggen zijn daar ook groter en hoger.quote:Op maandag 29 december 2008 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
amerika binnen komen is het probleem ook niet
Een baan krijgen wel, en ze hebben daar niet zo'n leuk systeem als je arm en baanloos bent
quote:'t Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker...
wad?quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Koen465 het volgende:
Ik zit nu op HBO werktuigbouwkunde maar deze opleiding is zo zwaar piep dat ik wat nuttigers ga doen. Als ik 1 januarie stop ga ik 8 maanden werken $$$ en daarna naar HvA op daar Aviation Engeneering te gaan doen. Perfecte aanrader voor het grote werk: luchtverkeersleider. Je moet daar 19 voor zijn en nu ben ik 17 dus het boeit helemaal niks allemaal. Ik heb lekker geen enkel verliesjaar!! Whahah Fanatastisch gewoon. Die opleiding kost je geen rooie rotcent. Alles word voor je betaald Alles! Geen collegegeld. Reiskosenvergoeding en een droombaan. Je verdient al na 9 maanden geld daar! 22.000 per jaar. Op je hoogtepunt verdien je 58.000!$$$$ Je moet alleen maar stressbestendig zijn en keihard willen werken. Dat lukt me niet op deze school omdat je alles kunt omzeilen. Zoek het grote geld op in het leven jongens!
Nou moet je niet lachen hij weet heus wel wat ie doetquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Koen465 het volgende:
Forttis! Koop Fortis aandelen en je wordt pas echt rijk. Kijk maar: van 0,85 naar 1,15. Tel uit je winst. Van 0,57 naar 0,73. Voor een klein bedrag heb je enorm veel aandelen. Als een aandeel van 10,- 0,25 meer waar wordt is dit 'n waardeloze winst. Bij fortis is dit een enorm kapitaal! Tel uit je winst! Spotgoedkope aandelen die meer dan 25% meer waard worden. Op 'n gegeven moment kán het gewoon niet slechter met een bedrijf gaan zodat koopjesjagers zoals ik de aandelen opkopen. Ik heb dit niet met echt geld gedaan. Dat staat op de bank (5,25% rente!). Je moet nu dus op korte termijn aandelen kopen en de rest van je centen op de bank zetten. Zo zijn vele mensen rijk geworden. Niet met de grote jongens meegaan maar tegen de stroom in aandelen kopen. Bedrijven al Zeeman en MacDonalds maken nu winst omdat ze goedkope rotzooi aanbieden. Over 10 jaar bestaan die nog steeds hoor met of zonder crisis. Bij autofabricanten is dit 'n heel ander verhaal...
Dat zeiken roep je anders zelf op je af...quote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Koen465 het volgende:
Het boeit me eigenlijk niet wat jullie hiervan vinden dus dit zal dan ook mijn laatste reacties zijn. Goh, wat een goede tips heb ik gekregen.... Jullie weten toch niet wie ik ben en als iemand daar achterkomt is ie wel handig met pcs. Het draadloze leven is gewoon waardeloos, zo merk ik maar weer es. Iedereen loopt lekker op je te zeiken... Fijn om te horen allemaal. Je kunt Amerika echt wel binnen komen zonder werk. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker. Als je maar geen strafblad hebt. Als ik daar nu heen ga... Echt niet. 't Lijkt me wel leuk om bij de Dow Jones te werken. Ik hou wel van geld verdienen maar dan wel in het groot. Dus niet als broodjesbakker... we zien wel over 10 jaar. Dan bestaat deze site misschien helemaal niet meer en zijn jullie fijne reacties ook verdwenen....
Ik heb even de dingen gehighlight waar je gigantisch uit je nek lult. Doe er wat mee.quote:Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef Koen465 het volgende:
Ik ben nog nauwelijks van school af. Het is maar een keuze die ik kan maken. IIk heb m'n ov nog niet verbrand. WTB vind ik gewoon een opleiding zonder uitdaging. Een beetje met motoren bezig zijn. Dat past gewoon niet bij mij. Zo zit iemand in elkaar. Ik was eerst een techneut, maar ben nu meer econoom geworden. In Amerika kun je dit soort grapjes niet uithalen. Daar is geen minimumloon en ga je maar voor 5$ per uur pizza's bezorgen op je 22ste heb ik gelezen. Ik heb nog een heel leven voor me dus 't is lekker makkelijk om nu al vooroordelen te hebben hé? Met WTB verdien je misschien wel goed, maar het moet bij je passen. de mensen bij mij in de klas hebben allemaal een auto die 1 op 8 rijd. Ik heb niks met auto's. Ik ga liever iets met vliegtuigen doen. Met WTB vedien je echt geen 58k hoor! Echt niet! De helft daarvan gaat naar die ellendige belasting. Dat is het erge van dit land. De belastingen. In Amerika betaal je minder belasting als je rijk bent. Het is juist goed dat ik er nú achter kom dat ik aan de verkeerde studie en begonnen. Anders ging ik pas op m'n 21ste iets anders zoeken. Dat is pas erg! De overheid heeft dan 10000zenden euros in je gepompt waar je niks mee gaat doen. Zulke stumpers zitten er bij mij in de klas. Eerst havo>vwo>universiteit en dan terurvallen. Ja zeg. ik ben nog minderjarig dus ik mag me pubern oemen.
MIJN GOD!quote:Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef Sometimes het volgende:
Kleine toevoeging uit een ander topic:
[..]
Noh! TS! Je maakt mijn dagquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Koen465 het volgende:
. Ik heb dan wel al werk ------> broodjesbaker.
Ga dan lekker naar Amerika! Zijn wij weer van een probleemgeval af.quote:Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef Koen465 het volgende:
Met WTB vedien je echt geen 58k hoor! Echt niet! De helft daarvan gaat naar die ellendige belasting. Dat is het erge van dit land. De belastingen. In Amerika betaal je minder belasting als je rijk bent.
Zo in een keer?quote:Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef Koen465 het volgende:
Ik was eerst een techneut, maar ben nu meer econoom geworden.
Ik ben oprecht jaloersquote:Op maandag 29 december 2008 13:54 schreef Koen465 het volgende:
Kan ook. Maar dat begint pas in september allemaal
Uhm, GT meende dit gewoon hoor. Hij is dit jaar ook gestopt met zijn HAVO.quote:Op maandag 29 december 2008 14:03 schreef Koen465 het volgende:
.........ha........ha..............ha.......
zoekt en gij zult vinden
Volgend jaar spreken we mekaar nog wel
Hij zat op das VWO (bij mij in den klas). Alleen omdat het echt een kutkind was richting alles en iedereen, nooit wat deed maar wel goede punten haalde en tevaak straf kreeg is hij teruggezet naar HAVO. Maar dat is gewoon te gemakkelijk en kan hij beter zijn tijd beter besteden want je hoeft hem maar één keer iets te vertellen en hij onthoud het.quote:Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Koen465 het volgende:
Waarom stopt ie met havo??? Dat is pas erg. Ik heb tenminste al een havo diploma op zak. Dan heb je helemaal niks. Zien jullie wel???? Ik ben heus niet de enige op deze planeet!
Gohquote:Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Koen465 het volgende:
Zien jullie wel???? Ik ben heus niet de enige op deze planeet!
Zou je niet denken de eerste indruk danquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij zat op das VWO (bij mij in den klas). Alleen omdat het echt een kutkind was richting alles en iedereen, nooit wat deed maar wel goede punten haalde en tevaak straf kreeg is hij teruggezet naar HAVO. Maar dat is gewoon te gemakkelijk en kan hij beter zijn tijd beter besteden want je hoeft hem maar één keer iets te vertellen en hij onthoud het.
Over GT?quote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou je niet denken de eerste indruk dan![]()
Maargoed weet je nog meer over deze jongen?
TSquote:
Uhm daar weet ik niks over? Maar ik had het niet over TS.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent 17 en nu pas engels leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ging het met mij ook hoor, gewoon vroege leerling + niet blijven zitten (ook geen klas overslaan). Ik was zelfs net 17, was nog 16 toen ik @ HAVO slaagdequote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland.
Dat is maar een optie, weet je. Ik heb 8 maanden de tijd om daar over na te denken. Ik weet niet in wat voor klas jij hebt gezeten maar bij mij was vorig jaar 70% al 18. Eentje was al 20!quote:Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Gast, wat denk je wel niet?
Ten eerste: in mijn examenjaar is minstens de helft 17 terwijl ze naar het hbo gaan
Ten tweede: ze nemen geen mensen aan bij de LVNL die niet weten wat ze willen; of na 1 jaar met hun studie stoppen
Ten derde: ze nemen al helemaal geen retards aan die geen ABN spreken, schrijven of typen.
Ten vierde: je denkt dat je heel wat bent, je denkt dat je het ver gaat schoppen, go ahead met je attitude, twice the pride double the fall.
Pwnd, ik ken iemand die 16 was toen ze begon.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
het zit je diep he?quote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
triple failquote:Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef Koen465 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |