quote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef MaJo het volgende:
Hoezo voorbarig
maar heb er weer zin indit wordt mijn 5e keer
![]()
Meh ik word oud
Daarom ga ik voor dit jaar een mooie backpack rugzak kopenquote:
Ik zou wel alleen gaan als het moest. Je komt altijd mensen tegenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja alleen gaan ik zou het ook niet durven denk ik. Maar opzich als er geen vrienden zouden gaan dan zou ik het gewoon doen denk ikMaar sowieso iedereen, behalve de gothics, waren super aardig vorig jaar.
plaats even een foto dan is er vast wel een groep hier die je wil adopterenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mijn motivatie om te gaan is idd de verhalen van anderen over het sfeerIk hoop dat er een paar vrienden mee willen, alleen gaan vind ik toch een beetje eng
daar hangt deze reeks van aan elkaarquote:
Daarom is het ook nog steeds een reeksquote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hangt deze reeks van aan elkaar
Maar ik begon vrij laatquote:Op zondag 11 januari 2009 03:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je je dan al oud voelt
10e keer hier
In ieder geval veel minder dan vorige keer, godver wat heb ik een pijn gehad met dat gedraag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komen de lijstjes met wat jullie meenemen?
Daarom neem ik een Backpack rugzak mee, en alleen het broodnodigequote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Iets wieltjes achtigs is inderdaad niet verkeerd, maarja, die brug he
Vond die brug juist wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Iets wieltjes achtigs is inderdaad niet verkeerd, maarja, die brug he
Als ik nu naar buiten kijk , neem ik ook nog snowboots en een verwarming voor mijn tentje mee.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komen de lijstjes met wat jullie meenemen?
No wai!!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef peterfan het volgende:
- zonnebril
- factor 20
- aftersun
Het wordt namelijk 4 dagen 23 graden dit jaar!![]()
Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
No wai!!
Hitte golf zeg ik je, elke dag 35 graden![]()
Dat was mijn 1e Lowlands en ik ging helemaal stuk. Dit jaar was ideaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |