Daarom neem ik een Backpack rugzak mee, en alleen het broodnodigequote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Iets wieltjes achtigs is inderdaad niet verkeerd, maarja, die brug he
Vond die brug juist wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Iets wieltjes achtigs is inderdaad niet verkeerd, maarja, die brug he
Als ik nu naar buiten kijk , neem ik ook nog snowboots en een verwarming voor mijn tentje mee.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komen de lijstjes met wat jullie meenemen?
No wai!!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef peterfan het volgende:
- zonnebril
- factor 20
- aftersun
Het wordt namelijk 4 dagen 23 graden dit jaar!![]()
Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
No wai!!
Hitte golf zeg ik je, elke dag 35 graden![]()
Dat was mijn 1e Lowlands en ik ging helemaal stuk. Dit jaar was ideaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
dat is misschien wel het lekkerste moment van Lowlands.....
eerst loop je met je backpack van de dijk naar de ingang, daarna de brug over en naar je camping. Je zweet, voelt je rug, je rugzak zakt langzaam af, je vrienden lopen 8 meter voor je, je wordt links en rechts ingehaald...... maar dan kom je plek......... gooit je rugzak af en pakt een biertje en kijkt om je heen naar een nog best leeg campingveld je denkt : ik ben weer thuis!![]()
heerlijk dat moment
Ik stond lekker droog onder de plastic bij Stephen Lynch. Beste moment van Lowlands. Gezellige mensen voor aan, op de achtergrond Sigur Ros en maar wachten op het beste concert van Lowlands. Of ik dit jaar er bij ben? Jazeker!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat was mijn 1e Lowlands en ik ging helemaal stuk. Dit jaar was ideaal.Hele weekend lekker weertje en net een plensbui op het moment dat ik de Magneetbar instapte.
Alleen nog een beetje natgemiezerd toen ik in de rij stond voor Stephen Lynch. Als het de aankomende editie weer zo is ben ik een tevreden meisje.
Nou...iets later: als mijn tent staat en je gaat zitten met een biertje, je weet dat het nu echt gaat beginnen: het ultieme geluksgevoelquote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
dat is misschien wel het lekkerste moment van Lowlands.....
eerst loop je met je backpack van de dijk naar de ingang, daarna de brug over en naar je camping. Je zweet, voelt je rug, je rugzak zakt langzaam af, je vrienden lopen 8 meter voor je, je wordt links en rechts ingehaald...... maar dan kom je plek......... gooit je rugzak af en pakt een biertje en kijkt om je heen naar een nog best leeg campingveldheerlijk dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |