abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64930936
ik neem geen slaapzak mee hoor dat ding is altijd suuuupergroot. ik koop er daar wel 1. zelfde voor het luchtbed.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_64931688
Ik fix iets met wieltjes ofzo. Ging helemaal kapot toen ik van de ingang naar de echte ingang moest lopen, met z'n drieën hebben we 5 tenten (niet allemaal van ons duh) en onze eigen bagage gedragen.
What Would Goku Do
pi_64933209
Iets wieltjes achtigs is inderdaad niet verkeerd, maarja, die brug he
  maandag 12 januari 2009 @ 00:30:07 #229
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_64935553
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Daarom neem ik een Backpack rugzak mee, en alleen het broodnodige

trouwens bij de Hornbach hebben ze opvouwbare kruiwagens
ze zijn niet heel duur volgens mij
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
pi_64943345
Toch geen lowlands voor mij dit jaar denk ik! .
pi_64943477
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Cyclonist het volgende:
Vond die brug juist wel meevallen eigenlijk.
What Would Goku Do
pi_64943785
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komen de lijstjes met wat jullie meenemen?
Als ik nu naar buiten kijk , neem ik ook nog snowboots en een verwarming voor mijn tentje mee.
pi_64950608
Tenten zijn overrated, vorig jaar ging het de laatste dag ook prima zonder
Alleen dit jaar neem ik wel een slaapzak mee en niet een lekker warm fleecedekentje want het was me toch koud.
  maandag 12 januari 2009 @ 15:53:56 #234
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_64952602
Nog even kijken of ik voor de 5e keer ga
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_64953279
- zonnebril
- factor 20
- aftersun

Het wordt namelijk 4 dagen 23 graden dit jaar!
  maandag 12 januari 2009 @ 17:42:11 #236
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_64957427
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef peterfan het volgende:
- zonnebril
- factor 20
- aftersun

Het wordt namelijk 4 dagen 23 graden dit jaar!
No wai!!

Hitte golf zeg ik je, elke dag 35 graden , de sauna van vorig jaar komt in de alpha te staan, hoeven ze niks meer te verbranden, je gaat toch zweten.
Fear is the grease of society.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:44:34 #237
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_64957528
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

No wai!!

Hitte golf zeg ik je, elke dag 35 graden
Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_64958631
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Liever niet, dat is in 2001 ook niet zo goed bevallen.
Dat was mijn 1e Lowlands en ik ging helemaal stuk. Dit jaar was ideaal. Hele weekend lekker weertje en net een plensbui op het moment dat ik de Magneetbar instapte. Alleen nog een beetje natgemiezerd toen ik in de rij stond voor Stephen Lynch. Als het de aankomende editie weer zo is ben ik een tevreden meisje.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:23:16 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64958688
Ik denk er nog even over na...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64958695
Oh en dit jaar iets met wieltjes, die brug moet dan maar eventjes, maar m'n rug was dit jaar al naar de klote nog voordat ik uberhaupt had staan springen bij een concert. Mooi dus dat ik dit jaar dat beter regel. Vrienden van me hadden steekwagentjes en die werkten perfect!
pi_64958784
Dit jaar mischien ook weer ouderwets Lowlands. Vorige jaren naar Sziget geweest.
Xbox Live: koenpijl
pi_64958845
Hittegolf is da bom. Net zoals op Sziget
Xbox Live: koenpijl
pi_64958909
Steekwagentje idd, met wieltjes die niet vast gaan lopen in gras. Vorige keer stonden toen ik al weer thuis nog steeds striemen in mn oksels van een tent.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 januari 2009 @ 18:33:31 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64958990
dat is misschien wel het lekkerste moment van Lowlands.....

eerst loop je met je backpack van de dijk naar de ingang, daarna de brug over en naar je camping. Je zweet, voelt je rug, je rugzak zakt langzaam af, je vrienden lopen 8 meter voor je, je wordt links en rechts ingehaald...... maar dan kom je plek......... gooit je rugzak af en pakt een biertje en kijkt om je heen naar een nog best leeg campingveld heerlijk dat moment
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 januari 2009 @ 18:39:51 #245
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_64959177
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:

eerst loop je met je backpack van de dijk naar de ingang, daarna de brug over en naar je camping. Je zweet, voelt je rug, je rugzak zakt langzaam af, je vrienden lopen 8 meter voor je, je wordt links en rechts ingehaald...... maar dan kom je plek......... gooit je rugzak af en pakt een biertje en kijkt om je heen naar een nog best leeg campingveld je denkt : ik ben weer thuis! heerlijk dat moment
Fear is the grease of society.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:27:16 #246
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_64960861
Dit jaar ook maar eens naar Lowlands toe, en heb er nu al zin an!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:07:52 #247
134538 chansadres
Black & White
pi_64965705
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Dat was mijn 1e Lowlands en ik ging helemaal stuk. Dit jaar was ideaal. Hele weekend lekker weertje en net een plensbui op het moment dat ik de Magneetbar instapte. Alleen nog een beetje natgemiezerd toen ik in de rij stond voor Stephen Lynch. Als het de aankomende editie weer zo is ben ik een tevreden meisje.
Ik stond lekker droog onder de plastic bij Stephen Lynch. Beste moment van Lowlands. Gezellige mensen voor aan, op de achtergrond Sigur Ros en maar wachten op het beste concert van Lowlands. Of ik dit jaar er bij ben? Jazeker!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_64969202
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:

eerst loop je met je backpack van de dijk naar de ingang, daarna de brug over en naar je camping. Je zweet, voelt je rug, je rugzak zakt langzaam af, je vrienden lopen 8 meter voor je, je wordt links en rechts ingehaald...... maar dan kom je plek......... gooit je rugzak af en pakt een biertje en kijkt om je heen naar een nog best leeg campingveld heerlijk dat moment
Nou...iets later: als mijn tent staat en je gaat zitten met een biertje, je weet dat het nu echt gaat beginnen: het ultieme geluksgevoel
pi_64969719
Steven Lynch moeten missen, maar anders moest ik Sigur Ros en Editors aan me voorbij laten gaan en dat ging dus echt niet gebeuren. Die rij voor Steven Lynch stond ook bijzonder snel vol. belachelijk gewoon!

Hierbij ook het grootste nadeel van lowlands. De meest briljante acts laten ze gezamenlijk afsluiten. OP HET ZELFDE MOMENT

Weet nog niet of ik er dit jaar ben of niet, ga waarschijnlijk ( bijna zeker) naar Noorwegen om daar dan Oyafestivalen mee te pikken. maar dan moet er wel een toffe line-up staan. Anders natuurlijk gewoon Lowlands !
pi_64990498
Zo, twee jaar overgeslagen, het wordt weer eens tijd. Vorig jaar bijna staan huilen voor de TV toen ik hoorde dat de kaartjes op waren (eigen schuld). Dat gaat me dit jaar dus niet gebeuren!

Suggesties: Quantic, Last Shadow Puppets, James Holden (zo laat mogelijk), Room Eleven (in een minitent aub), Danko Jones
Niet vergeten mee te nemen: kaartje , genoeg sigaretten en geld, oude telefoon, kauwgom, bifi's en bier (voor in de auto op de heenweg).
Beste Lowlandsmoment tot nu toe: Queens of the stone age drie jaar terug denk ik, Lamb in mijn eentje, en natuurlijk PJ Harvey nog langer terug
Lachwekkendste moment: Suede, jeugdheld getransformeerd tot wanhopige zanger met geplette ballen.
Beste eten ooit op Lowlands: de krokettenkraam, waar is die gebleven, en gewoon falafel.

Heb er zin in!

(best uitgebreid voor een tvp, toch?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')