quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is een grap, toch ... toch?
De echte grap is dat die 3 uur gaat wachten en dat die dan van de buitenkant ook niet open gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt niet verteld hoe je met je botte kop voor elkaar hebt gekregen die hele pin uit de deur te drukken, aangezien mijn ervaring me verteld dat die dingen er niet uit zichzelf uitvallen(borging, 10cm lange staaf door die deur heen
)
die is in Zweden op momentquote:
dan zou ik een klusjesman bellen in de buurt, en de rekening naar je huisbaas sturen, onder het mom van geen deugdelijke deurklinkenquote:
Die deur is waarschijnlijk meer waard dan wat hij deze middag kan verdienen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Mikkie het volgende:
TS is een prutser.
Gewoon een aanloop nemen en keihard tegen de deur beuken. Als dat niet helpt, blijven herhalen tot het wel lukt.
Nog beter... gewoon scharnieren eruit en deur eruit tillen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
scharnieren moet lukken van de binnenkant idd tenzij ze verankerpinnen hebben
of tenzij de scharnieren aan de buitenkant zitten, indien de deur naar buiten opent....quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
scharnieren moet lukken van de binnenkant idd tenzij ze verankerpinnen hebben
ts zei al dat ie naar binnen ging, dus hopelijk zijn het oude schanierenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
of tenzij de scharnieren aan de buitenkant zitten, indien de deur naar buiten opent....
deur opent naar binnen, staat ergensquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
of tenzij de scharnieren aan de buitenkant zitten, indien de deur naar buiten opent....
Deur opent naar binnen, de scharnieren zitten aan de binnenkant ... gewoon slopen die handel en je bent vrijquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ts zei al dat ie naar binnen ging, dus hopelijk zijn het oude schanieren
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
deur opent naar binnen, staat ergens
Ah! Overheen gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deur opent naar binnen, de scharnieren zitten aan de binnenkant ... gewoon slopen die handel en je bent vrij
Waarmee dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deur opent naar binnen, de scharnieren zitten aan de binnenkant ... gewoon slopen die handel en je bent vrij
Geen schaar in de buurt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
De scharnieren kan ik bij, echter zitten die vastgeschroeft en zijn ze overgeschilderd
Dus heb eerst een schroevendraaier / mes nodig om die verf eruit te peuteren.. en die liggen beiden buiten de kamer
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hmmm
Pasje werkt niet, de deur helt voor een stuk over de kozijnen dus kan niet bij de opening komen.
De scharnieren kan ik bij, echter zitten die vastgeschroeft en zijn ze overgeschilderd
Dus heb eerst een schroevendraaier / mes nodig om die verf eruit te peuteren.. en die liggen beiden buiten de kamer
Verder voordat er hier een klusjesman is is mijn huisgenoot ook al bijna thuis, en heb geen zin om voorrijkosten etc tot 100 euro te betalen als ik dat niet eens verdien op een dag
niet op zn kamer liggen iigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?
ha nachtmodquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef Olep het volgende:
tvp
Student en gereedschap? Enig gereedschap bij mij als student, was een condoom en een bieropener!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?
Je hebt ook geen zakdoek? Dan houd je die als parachute boven je hoofd als je springt!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
En hier een foto van mijn uitzicht beneden mijn raam van heel hoog wat dus ook geen optie is
[ afbeelding ]
Als je die schaar nou eens door je deurklinkgat zou steken, volgens mij komt dat best netjes uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het scharnier waarvan de schroeft vast zit door de verf,
Er naast een schaar, waar de mesbladen te groot zijn voor het gleufje van de schroef.
Hier nog een foto van het scharnier:
[ afbeelding ]
En hier een foto van mijn uitzicht beneden mijn raam van heel hoog wat dus ook geen optie is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
knoop je beddengoed vast aan elkaar
mijn post wat doen julliequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Knoop je lakens aan elkaar en klim uit het raam
Je vergeet de schaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik heb een pen op mijn kamer liggen.
Een hotelkamer sleutelpas.
Een kledinghanger
een paar munten (die te dik zijn voor het gleufje van de schroef)
Een moersleuteltje (voor de rammen van je skates :x
verder ligt al mijn gereedschap toch echt in de kast bij het andere gereedschap, buiten mijn kamer uiteraard.
Zit er veel ruimte tussen je deur en de vloer? Dan kun je met die kledinghanger proberen de klink van de andere kant naar je toe te haken en die van binnenuit te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik heb een pen op mijn kamer liggen.
Een hotelkamer sleutelpas.
Een kledinghanger
een paar munten (die te dik zijn voor het gleufje van de schroef)
Een moersleuteltje (voor de rammen van je skates :x
verder ligt al mijn gereedschap toch echt in de kast bij het andere gereedschap, buiten mijn kamer uiteraard.
Goede optie. wil het feit dat mijn pc geen stofklepjes meer heeftquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef cyberbull het volgende:
sloop zon stofklepje uit je pc.. die zijn dun aant einde dat past in deurgat en hoppa je bent buiten
Zeker niet mogelijk, zit nog geen centimeter tussen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit er veel ruimte tussen je deur en de vloer? Dan kun je met die kledinghanger proberen de klink van de andere kant naar je toe te haken en die van binnenuit te gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
En heb je die deurklink aan de binnenkant er nou al eens uitgehaald en de schaar in het slotgat gezet?
Ja!quote:
reservedeurklink onder zn bedquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!
Zou TS nog wat gaan veranderen aan de inrichting van zijn kamer na dit incident, trouwens? Gereedschapskist in zijn kamer zetten, bijvoorbeeld!
uit het raam pissenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Athmozz het volgende:
je vooral niet zenuwachtig maken dat je bijna moet gaan pissen, aangezien je van zenuwachtig te worden nog sneller moet gaan pissen![]()
met geweld deurkruk eraf slopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
dus de klink kan je er niet uit trekken ofzo ? die draait gewoon door
Zijn normaal gewoon afdekplaten, geklemd. Van binnen uit vastdraaien kán toch niet met die dingen, het zijn afdekplaten, ffsquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
hier nog een flmpje van mijn mooie deur waar ik ook het sleutelgatklepje er niet vanaf krijgen kan omdat die vastgeschroeft zit aan de binnenkant van de deur (hoerendeur!)
Bekijk deze YouTube-video
Wel je hoofd schuin houden
Heb ook geprobeerd om er met de schaar tussen te komen maar ook dat lukt niet.
Nu wel paar mooie krassen op de deur
de afdek plaat kan ook vanaf buiten zijn vastgeschroefdquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zijn normaal gewoon afdekplaten, geklemd. Van binnen uit vastdraaien kán toch niet met die dingen, het zijn afdekplaten, ffs
Ts heeft een hoaxverhaal geschreven
Is het al ooit voorgekomen dat dergelijke topiques geen hoaxes waren?quote:
quote:Beroep Full-time dromer.
Kans is erg klein.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
de afdek plaat kan ook vanaf buiten zijn vastgeschroefd
klopt zekerquote:
Dat zit allemaal vast aan de andere kant, alleen de klink met ijzerensierplaatje zie ik. niks geen schroeven zit allemaal aan de binnenkant van de deurquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
dus de klink kan je er niet uit trekken ofzo ? die draait gewoon door
Blijf nu maar gewoon fokken jongen, je bent toch al hopeloos te laat op je werk en over 1,5 uur komt je billenmaatje weer thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat zit allemaal vast aan de andere kant, alleen de klink met ijzerensierplaatje zie ik. niks geen schroeven zit allemaal aan de binnenkant van de deur
Maar als de klink aan de buitenkant van de deur eraf is, zit de klink aan de binnenkant toch ook niet meer vast!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat zit allemaal vast aan de andere kant, alleen de klink met ijzerensierplaatje zie ik. niks geen schroeven zit allemaal aan de binnenkant van de deur
dus datquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als de klink aan de buitenkant van de deur eraf is, zit de klink aan de binnenkant toch ook niet meer vast!
Dat is de grap juistquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als de klink aan de buitenkant van de deur eraf is, zit de klink aan de binnenkant toch ook niet meer vast!
dat is dan toen niet helemaal goed gegaan heh, anders zat je nu niet vastquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat is de grap juist
de schroeven van die andere kant zijn er blijkbaar uitgegaan en dat ligt op de grond achter de deur.
Mijn kleink + deurversiersel zit nog wel vast aan de binnenkant v/d deur
(heb het slot er eens uit moeten halen om de deurklink aan de buitenkant kwartslag te kunnen draaien. hele slot moest aan de binnenkant losgeschroeft worden)
En slot zit idd vast onder die afdekplaatjes enzulks, rest is bsquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat is de grap juist
de schroeven van die andere kant zijn er blijkbaar uitgegaan en dat ligt op de grond achter de deur.
Mijn kleink + deurversiersel zit nog wel vast aan de binnenkant v/d deur
(heb het slot er eens uit moeten halen om de deurklink aan de buitenkant kwartslag te kunnen draaien. hele slot moest aan de binnenkant losgeschroeft worden)
wees creatief, verzin iets om je deur open te brekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
naja "kamers"
Is een appartement gedeeld met 2 anderen, zijn mensen die te vertrouwen zijn en zoveel staat er niet op mijn te kleine kamer.
Ik zie dat alle "grapjassen" van vandaag ook geen antwoord hebben?:P
miss weet iemand iets om de tijd goed door te komen? haha
insteekkaart eruit.. og nee je heb geen schroevendraaier en vast alles onboard!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
mijn pc uitgehaald voor veel ventilatie
Springen
Ik ga lekker van 4 hoog op een bosjes van nog geen 30 cm springen
Ik heb geen cd's op me kamer en maar 1 paar beddengoed op mijn kamer (de rest ligt in de kast, uiteraard buiten mijn kamer.)
[..]
Goede optie. wil het feit dat mijn pc geen stofklepjes meer heeftdie zijn er allemaal, net als de zijkanten van de pc)
Vooral niet klikken dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben nog steeds niet bevrijd!
huisgenoot is al onderweg..
Helaas begint de nood voor het toilet wel te komen nu
quote:
pwnd againquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
ze heeft eerst een date ineens, komt over 2 uur thuis.
lang leven mensen waar je op kunt bouwen
Ik hoop niet voor jou dat haar date te goed wordt en ze voor morgen niet meer terug komt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
hoe trap ik een massieve deur in die naar binnen geopend wordt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:01 schreef Silaz het volgende:
trap die deur gewoon naar de vertyfenis. probleem opgelost. slotje.
eet spinaziequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
hoe trap ik een massieve deur in die naar binnen geopend wordt?
is in de vriezer, buiten mijn kamerquote:
Nog maar drie kwartierquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
Ja, wat onrealistischquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...
Alsof een date meteen op neuqsex uitdraait.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...
Jij doucht je alleen voor een date als het op neuken uitdraait?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alsof een date meteen op neuqsex uitdraait.
weet niet, geen ervaring met datesquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Jij doucht je alleen voor een date als het op neuken uitdraait?
Een echte fokkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
20.45 is mijn huisgenootje thuis als het goed is.
weer een fijne zaterdag gehad
JA ZIT NOG STEEDS OP MIJN KAMER!
En dus geen boodschappen kunnen doen, om je lege koelkast weer te vullen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Buiten de Bible-belt zijn de AH's tot 22:00 open, ook op zondag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef basst2005 het volgende:
[..]
En dus geen boodschappen kunnen doen, om je lege koelkast weer te vullen.
Wordt dus ook een moeilijke dag morgen voor je...![]()
Ja, dat wordt nachtwerk om de tijd in te halen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
de c1000 hier is tot 21.00 open.. anders ken ik altijd nog naar schiphol.. en morgen is ook alles open
* Erosjuhhh wil nog wel lekker steakje eten ofzo vanavond
en zo nog maar even naar mijn werk als ik vrij ben gekomen!
Beter dan ER IN.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lekker te combineren, werk inhalen/steakje eten/boodschappen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
de c1000 hier is tot 21.00 open.. anders ken ik altijd nog naar schiphol.. en morgen is ook alles open
* Erosjuhhh wil nog wel lekker steakje eten ofzo vanavond
en zo nog maar even naar mijn werk als ik vrij ben gekomen!
laatste bezoek: 1 uur, 45 minuten geleden.quote:
hij is gesprongenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 uur, 45 minuten geleden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:37 schreef PeZu het volgende:
gvd ik moest lachen om mijn eigen post ik typ gesprongen terwijl ik jump quote_!
quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef Becherovka het volgende:
Doet me denken aan dat topic van dat meisje dat opgesloten zat op het toilet en de brandweer die het dak eruit zaagdeBleek later ook nog eens een huisgenootje te zijn van een kennis van me, die plotseling een gat in zijn dak zag toen hij thuis kwam
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |