Waarmee dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deur opent naar binnen, de scharnieren zitten aan de binnenkant ... gewoon slopen die handel en je bent vrij
Geen schaar in de buurt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
De scharnieren kan ik bij, echter zitten die vastgeschroeft en zijn ze overgeschilderd
Dus heb eerst een schroevendraaier / mes nodig om die verf eruit te peuteren.. en die liggen beiden buiten de kamer
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hmmm
Pasje werkt niet, de deur helt voor een stuk over de kozijnen dus kan niet bij de opening komen.
De scharnieren kan ik bij, echter zitten die vastgeschroeft en zijn ze overgeschilderd
Dus heb eerst een schroevendraaier / mes nodig om die verf eruit te peuteren.. en die liggen beiden buiten de kamer
Verder voordat er hier een klusjesman is is mijn huisgenoot ook al bijna thuis, en heb geen zin om voorrijkosten etc tot 100 euro te betalen als ik dat niet eens verdien op een dag
niet op zn kamer liggen iigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?
ha nachtmodquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef Olep het volgende:
tvp
Student en gereedschap? Enig gereedschap bij mij als student, was een condoom en een bieropener!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je woont op kamers, en je hebt geen eigen gereedschap?
Je hebt ook geen zakdoek? Dan houd je die als parachute boven je hoofd als je springt!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
En hier een foto van mijn uitzicht beneden mijn raam van heel hoog wat dus ook geen optie is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |