eet spinaziequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
hoe trap ik een massieve deur in die naar binnen geopend wordt?
is in de vriezer, buiten mijn kamerquote:
Nog maar drie kwartierquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
ze heeft eerst een date ineens, komt over 2 uur thuis.
lang leven mensen waar je op kunt bouwen
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
ze heeft eerst een date ineens, komt over 2 uur thuis.
lang leven mensen waar je op kunt bouwen
Ja, wat onrealistischquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...
Alsof een date meteen op neuqsex uitdraait.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ze heeft "opeens" een date die maar 2 uur duurt en hoeft niet even via huis om zich even te douchen ofzo, sure...
Jij doucht je alleen voor een date als het op neuken uitdraait?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alsof een date meteen op neuqsex uitdraait.
weet niet, geen ervaring met datesquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Jij doucht je alleen voor een date als het op neuken uitdraait?
Een echte fokkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
20.45 is mijn huisgenootje thuis als het goed is.
weer een fijne zaterdag gehad
JA ZIT NOG STEEDS OP MIJN KAMER!
En dus geen boodschappen kunnen doen, om je lege koelkast weer te vullen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Buiten de Bible-belt zijn de AH's tot 22:00 open, ook op zondag.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef basst2005 het volgende:
[..]
En dus geen boodschappen kunnen doen, om je lege koelkast weer te vullen.
Wordt dus ook een moeilijke dag morgen voor je...![]()
Ja, dat wordt nachtwerk om de tijd in te halen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
de c1000 hier is tot 21.00 open.. anders ken ik altijd nog naar schiphol.. en morgen is ook alles open
* Erosjuhhh wil nog wel lekker steakje eten ofzo vanavond
en zo nog maar even naar mijn werk als ik vrij ben gekomen!
Beter dan ER IN.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lekker te combineren, werk inhalen/steakje eten/boodschappen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
de c1000 hier is tot 21.00 open.. anders ken ik altijd nog naar schiphol.. en morgen is ook alles open
* Erosjuhhh wil nog wel lekker steakje eten ofzo vanavond
en zo nog maar even naar mijn werk als ik vrij ben gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |