wees creatief, verzin iets om je deur open te brekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
naja "kamers"
Is een appartement gedeeld met 2 anderen, zijn mensen die te vertrouwen zijn en zoveel staat er niet op mijn te kleine kamer.
Ik zie dat alle "grapjassen" van vandaag ook geen antwoord hebben?:P
miss weet iemand iets om de tijd goed door te komen? haha
insteekkaart eruit.. og nee je heb geen schroevendraaier en vast alles onboard!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
mijn pc uitgehaald voor veel ventilatie
Springen
Ik ga lekker van 4 hoog op een bosjes van nog geen 30 cm springen
Ik heb geen cd's op me kamer en maar 1 paar beddengoed op mijn kamer (de rest ligt in de kast, uiteraard buiten mijn kamer.)
[..]
Goede optie. wil het feit dat mijn pc geen stofklepjes meer heeftdie zijn er allemaal, net als de zijkanten van de pc)
Vooral niet klikken dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben nog steeds niet bevrijd!
huisgenoot is al onderweg..
Helaas begint de nood voor het toilet wel te komen nu
quote:
pwnd againquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
ze heeft eerst een date ineens, komt over 2 uur thuis.
lang leven mensen waar je op kunt bouwen
Ik hoop niet voor jou dat haar date te goed wordt en ze voor morgen niet meer terug komt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ze belde net
ze heeft eerst een date ineens, komt over 2 uur thuis.
lang leven mensen waar je op kunt bouwen
hoe trap ik een massieve deur in die naar binnen geopend wordt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:01 schreef Silaz het volgende:
trap die deur gewoon naar de vertyfenis. probleem opgelost. slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |