welke apparatuur heb je nodig dan om te zien dat iemand anders al texten post?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb de apparatuur daar niet voor.
yeahquote:
Sorry, werk niet voor de Chinezen of Russen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
welke apparatuur heb je nodig dan om te zien dat iemand anders al texten post?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef FritsFlits het volgende:
......
1460 1553 Shocking Blue - Never marry a railroad man (1970)
Alles hing af van jou?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef D.Rose het volgende:
Ik wist niet zeker of ik wel moest openen, maar wilde jullie ook niet te lang laten wachten
dago slaapt nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef D.Rose het volgende:
Ik wist niet zeker of ik wel moest openen, maar wilde jullie ook niet te lang laten wachten
oke... te veel moeite om nog energie er in te gaan zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, werk niet voor de Chinezen of Russen.
Nizno rijmt nietquote:
Niznommingquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
Vermomming kan rijmen op Nizno, ligt er net aan hoe je 't schrijft
Ik heb vanavond weer zo'n 3 uur lang dineren op de agenda staanquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef peaceman het volgende:
Het slechte nieuws van vandaag is dat ik over een kleine 2 uur al weer weg moet.
inkognietoquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
Vermomming kan rijmen op Nizno, ligt er net aan hoe je 't schrijft
wow....quote:
moet net zo irritant veel werken.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Norrage het volgende:
ooooh kerst is weer voorbij, meer tijd voor de top 2000
Dat is wel een voordeel iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Norrage het volgende:
ooooh kerst is weer voorbij, meer tijd voor de top 2000
Ik ben waarschijnlijk weg tot middernacht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer zo'n 3 uur lang dineren op de agenda staan
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk weg tot middernacht.![]()
Ga naar PSV- Fc Twente....
Tja, da's vrijwillig neem ik aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk erna plannen, want dan is het erg rustig in het stadion.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????
Ik was alleen gegaan tijdens de Top2000 als er een topper wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook echt het charmantste plaatje wat van agnetha te vinden isquote:
Nou ik werd gevraagd om mee te gaan op een moment dat ik niet helemaal besef van tijd en datum had...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????
Dat doe ik wel eens, maar het wordt vrij snel irritantquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:49 schreef Vogel87 het volgende:
Ik zou vaker Mike Oldfield moeten luisteren, besef ik me ineens.
en morgen ook al weg? of is dat alleen je vrouw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik werd gevraagd om mee te gaan op een moment dat ik niet helemaal besef van tijd en datum had...![]()
Het is wel leuk om te gaan natuurlijk, maar als ik van tevoren beseft had dat het tijdens de top 2000 was, had ik vermoedelijk nee gezegd.![]()
Nu ja... we mochten dit jaar toch niet stemmen van die klojo's bij radio 2.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
Sla je arm om me heen, laat me nooit meer alleen
Morgen ben ik de hele dag thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en morgen ook al weg? of is dat alleen je vrouw?
ja als die zn armen om je heen slaat kun je nooit meer wegquote:
Yup, paar jaar terug was ze nog bij Top2000 in Concert en even later overleed ze.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:55 schreef FritsFlits het volgende:
Maroon 5, staat die meuk er ook in
ja, maar dat kopje koffie die je in volgend uur krijgt maakt alles goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:55 schreef FritsFlits het volgende:
Maroon 5, staat die meuk er ook in
Inderdaad, ik ga ook maar eens uit bed en aan het ontbijt beginnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja, maar dat kopje koffie die je in volgend uur krijgt maakt alles goed
ga zo aan de warme maaltijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga ook maar eens uit bed en aan het ontbijt beginnen
Schaatsen is gelukkig niet sufquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef Norrage het volgende:
Beetje suf uurtje ja...Gelukkig is er straks schaatsen
Beter dan wat er deze kerstvakantie op TV is :/ Wat een totale troep is het allemaal...ongelooflijk...vroeger kon je zo gezellig tv kijken met kerst, of na kerstquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen is gelukkig niet suf
Hij heeft wel ietsquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:58 schreef peaceman het volgende:
1452 1875 Roger Daltrey - Without your love (1981)![]()
Behalve als Sven Kramer domineert, dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet om zelf te doen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hier binnen is het best fris andersquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef Norrage het volgende:
Het voelt weer warmer (dan gister) buiten
Idd !quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:18 schreef teamlead het volgende:1 kopje koffie
![]()
het pure spul dus zonder de suilker
Daar gaan we verandering in brengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:23 schreef FritsFlits het volgende:
Een heel ontbijt op en dan nog steeds nog maar 2 pagina's op Fok. Stormlooptopic
Even douchen
Dan ben ik er ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef peaceman het volgende:
Wellicht tot vannacht.
Veel plezier!
Volgens mij stond hij toch op 3 met 'Avond'?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef whosvegas het volgende:
Wat een pruts lijst, Boudewijn de Groot op 2
Misschien een gebrek aan tijd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef teamlead het volgende:
het begint me een beetje te irriteren dat alles afgekapt wordt
Echt een band voor alto's.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef teamlead het volgende:
en maroon5 duurt dan weer belachelijk lang
begin dan een week eerder met uitzenden ofzo. Er worden nu fantastische nummers na 2 minuten afgekapt. Eeuwig zondequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een gebrek aan tijd?
Maar dan begrijp ik niet dat de DJ's te sociaal zijn en twee minuten wegkletsen.
Tussen 6 en 24 heb je dan ook te maken met irritante reclamespotjes.
Of laat de diskjockeys minder praten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
begin dan een week eerder met uitzenden ofzo. Er worden nu fantastische nummers na 2 minuten afgekapt. Eeuwig zonde
of maak er een top 1000 van, ook best..
Laat Frits Spits iets minder superlatieven gebruikenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of laat de diskjockeys minder praten.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of laat de diskjockeys minder praten.
144 uur is gewoon te kort geworden voor de Top 2000. Ze kunnen beter een uur of 3 eerder beginnen of niet zoveel door de platen heen kwekken, dat kost ook tijd en is vaak hetzelfde (gastenboekquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef teamlead het volgende:
het begint me een beetje te irriteren dat alles afgekapt wordt![]()
Idd, wat kan het mij boeien dat mensen in Schubbekutteveen lekker knus bij de radio zitten omdat het buiten koud is. Koop een dagboek...quote:
PR heet dat. Anders kapt iedereen met luisteren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Laat Frits Spits iets minder superlatieven gebruiken
Oeh, Trijntje mag ik dan wel niet, maar dit is wel een mooi nummerquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Mooi moment om een nieuwe lijst te posten:
1433 1236 Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent (2003)
hm.. ik verheug me op 1431quote:
echt he.. ik vind hem normaal best goed... maar hij moet nu gewoon z'n smoel gaan houden...quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt he.. ik vind hem normaal best goed... maar hij moet nu gewoon z'n smoel gaan houden...
quote:
Een leuke running gag bij 3FM is dat er een Frans clichéliedje gedraaid wordt als het woord Frankrijk valt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Beter dan die gaste die door de helft van de plaat heen lullen.
Kijk jij idolsquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
im walking on sunshineeeeeeeeeeee
helemaal verkracht door idols
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
im walking on sunshineeeeeeeeeeee
helemaal verkracht door idols
En geen van de Idols-deelnemers staat in het lijstje.quote:
pcies........ het was dan ook echt bagger gezongen... vergeleken bij het origineel danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.
en terecht... christ on a stick wat verneukte ze dat nummer zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.
Had niks uitgemaakt want we horen toch niks meer an d'r . . .quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:
je mening was de eerste keer al duidelijk... en genegeerd.....quote:
en dat is 3 keerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
IDOLS is echt een doorgestoken kut-programma !
net zoals: danse op t ijs, schaatse op het ijs, danse in de lucht, sterren in de lucht, steeren op het ijs, en dan strax krijg je: kinderen dansen schaatsend op het ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iedereen maar smsen![]()
hij is niet slecht... maar om nou echt te zeggen wauw.... neuj niet mijn dingetjequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Vogel87 het volgende:
Ik vind On Every Street goed. Eén van de laatste nummers van Dire Straits, maar nog wel het typische, oude Dire Straits-sfeertje intact
Nu je het zegt: hopen dat het luisterpubliek van Radio 2 Nikki straal negeert. Hebben we nog meer redenen om te twijfelen aan de oogst van Idols.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
net zoals: danse op t ijs, schaatse op het ijs, danse in de lucht, sterren in de lucht, steeren op het ijs, en dan strax krijg je: kinderen dansen schaatsend op het ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heiligschennis !!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef teamlead het volgende:
on every street is bijzonder slaapverwekkend trouwens![]()
Hoe denk je dat de commerciëlen aan hun geld komen ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De oogtquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: hopen dat het luisterpubliek van Radio 2 Nikki straal negeert. Hebben we nog meer redenen om te twijfelen aan de oogst van Idols.
Als je het maar laat om te sms'equote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe denk je dat de commerciëlen aan hun geld komen ??![]()
Ok.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef teamlead het volgende:
ik heb écht geen zin om te gaan gastmodden....en dat mag ik ook heul niet van Yvonne.... maar kap ajb even met dat gezeik over idols. Open er een topic over ofzo
Mag best van me!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef teamlead het volgende:
ik heb écht geen zin om te gaan gastmodden....en dat mag ik ook heul niet van Yvonne.... maar kap ajb even met dat gezeik over idols. Open er een topic over ofzo
ik ga mn kamer opruimen.........quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag best van me!
Gister was het ook al zo.
Dagoduck en kornuiten, blijf in Godesnaam iet of wat ontopic
Welnee, dit geld alleen voor de zgn "zonen van Paultjuhh"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ga mn kamer opruimen.........
Veel veiliger
waarom ben ik nou weer een zoon van paultjuhhhquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, dit geld alleen voor de zgn "zonen van Paultjuhh"
Zo genoeg, Feargall Sharkey
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Wexy het volgende:
LIEF KLEIN KONIJNTJE HEEFT EEN VLIEGJE OP ZIJN NEUS!!
kon het niet latenquote:
behalve Brabant... wat is er mis meequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Kraker81 het volgende:
ik neem muziek lijstjes sowieso niet serieus, maar de top 2000 helemaal niet:
74. Guus Meeuwis - Brabant
75. The Beatles - A day in a life
125. Bob Dylan - Like a rollin' stone
127. The Doors - The end
145. Bruce Springsteen - Born to run
161. Van Morrison - Brown eyed girl
420. Cuby & the Blizzards - Appleknockers flophouse
1018. Radiohead - Creep
enz.
Kan nog wel wat hogerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Kraker81 het volgende:
ik neem muziek lijstjes sowieso niet serieus, maar de top 2000 helemaal niet:
74. Guus Meeuwis - Brabant
75. The Beatles - A day in a life
125. Bob Dylan - Like a rollin' stone
127. The Doors - The end
145. Bruce Springsteen - Born to run
161. Van Morrison - Brown eyed girl
420. Cuby & the Blizzards - Appleknockers flophouse
1018. Radiohead - Creep
enz.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat de fok, kan ik vanavond weer geen à gogo zien, we gaan naar de dierentuin in emmen.
net als mij dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had gister gemistwe moeste zo nodig eten bij kenisse
omdat het "kerst" was
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzendingquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
omdat het "kerst" was
dat zijn idd ook de uitzendingen die ik kan zien.. best jammer eigenlijk maar goed... sjit heppensquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzending.
hhmmmm, had dat gister om 0:30 ff gezegd, toen ging ik nog kijken of eht herhaald werdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzending.
Als het goed is, worden de uitzendingen beschikbaar gesteld op het Internet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
omdat het "kerst" was
wel deze...... tjoeke tjoekequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohnoes niet deze
Kun je nog even wachten?quote:
zo lang kan hij niet wachten..... dan is het al kinderbedtijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kun je nog even wachten?
Hij staat op 14.
jemug je bent ruim 7 minuten te vroeg knul... doe ff nie zo hyperactief!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
27-12-2008 14:00 tot 15:00
POSITIE ARTIEST
1430 White Plains - When you are a king (1971)
1429 Beach Boys - Then I kissed her (1967)
1428 West Side Story/Leonard Bernstein - Maria (1961)
1427 Fleetwood Mac - Man of the world (1969)
1426 China Crisis - Wishful thinking (1984)
1425 All Saints - Never ever (1997)
1424 Beatles - Love me do (1963)
1423 George Harrison - What is life (1971)
1422 Roger Whittaker - I don't believe in if anymore (1970)
1421 Supertramp - Goodbye stranger (1979)
1420 Madonna - Live to tell (1986)
1419 Chris de Burgh - Between the head and the heart (1984)
1418 Gerard Cox - t Is weer voorbij die mooie zomer (1973)
1417 Tumbleweeds - Somewhere between (1975)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kun je nog even wachten?
Hij staat op 14.
quote:
met je gitaar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb hem op youtube al platgespeeld
nee, met de play-knopquote:
Ja de volgorde. Om bv 'Brabant' boven die andere nummers (welke de popgeschiedenis werkelijk beïnvloed hebben) te stellen is gewoon raar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
behalve Brabant... wat is er mis meeOf doel je op de volgorde?
*gerimpeld terug isquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:22 schreef D.Rose het volgende:
*zijn bad maar aanzet
yow dan ben je nu net zo rimpelig als de oudjes.... barbara drijfzand was het toch?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
yow dan ben je nu net zo rimpelig als de oudjes.... barbara drijfzand was het toch?
Idd! Dat viel mij gisteren ook al op, ineens een stompe hele puntige overgang enzeauquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Wat wordt er slechts gemixt af en toe zeg
WTF echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd! Dat viel mij gisteren ook al op, ineens een stompe hele puntige overgang enzeau
das nieuwquote:
2008 lijkt idd het jaar van het slechtste techniek te worden, was met Serious Request ook al zo. Teveel wegbezuinigd op ervaren techneuten of zo ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Wat wordt er slechts gemixt af en toe zeg![]()
Het valt me elke keer op bij de Overture van The Who aan het begin van elk uur.. vorige jaren ging dat best soepel, maar hier lijkt er elke keer weer iets niet aan te sluiten of te haperen.. jammer wel, maar ik blijf luisterenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
2008 lijkt idd het jaar van het slechtste techniek te worden, was met Serious Request ook al zo. Teveel wegbezuinigd op ervaren techneuten of zo ??![]()
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het valt me elke keer op bij de Overture van The Who aan het begin van elk uur.. vorige jaren ging dat best soepel, maar hier lijkt er elke keer weer iets niet aan te sluiten of te haperen.. jammer wel, maar ik blijf luisteren
Tot nu toe heb ik geslapen in de nachtelijke uurtjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.
Alleen weet ik niet wat.
deze wordt ook gebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.
Alleen weet ik niet wat.
Ahh dat klinkt inderdaad bekendquote:
thats himquote:
Madonna is een feitquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef Wexy het volgende:
niemand een feit over madonna?
oke dan gaan we door naar Chris
Ik juist niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef Vogel87 het volgende:
Ik heb vrijwel alle cd's van Chris op mijn pc en ik schaam me ervoor dat ik soms naar die ouwe lullen muziek luister
niet voor schamen... oud is niet per definitie slecht....quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef Vogel87 het volgende:
Ik heb vrijwel alle cd's van Chris op mijn pc en ik schaam me ervoor dat ik soms naar die ouwe lullen muziek luister
Jank en loei maar lekker mee . . .quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Wexy het volgende:
olivia!!
Whooeiiiii die ga ik weer heerlijk mee janken!!
neequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weer terug ben?
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weer terug ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |