Ik ben waarschijnlijk weg tot middernacht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer zo'n 3 uur lang dineren op de agenda staan
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk weg tot middernacht.![]()
Ga naar PSV- Fc Twente....
Tja, da's vrijwillig neem ik aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk erna plannen, want dan is het erg rustig in het stadion.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????
Ik was alleen gegaan tijdens de Top2000 als er een topper wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook echt het charmantste plaatje wat van agnetha te vinden isquote:
Nou ik werd gevraagd om mee te gaan op een moment dat ik niet helemaal besef van tijd en datum had...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ziel hoe kun je dat nou plannen tijdens de top2000??????
Dat doe ik wel eens, maar het wordt vrij snel irritantquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:49 schreef Vogel87 het volgende:
Ik zou vaker Mike Oldfield moeten luisteren, besef ik me ineens.
en morgen ook al weg? of is dat alleen je vrouw?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik werd gevraagd om mee te gaan op een moment dat ik niet helemaal besef van tijd en datum had...![]()
Het is wel leuk om te gaan natuurlijk, maar als ik van tevoren beseft had dat het tijdens de top 2000 was, had ik vermoedelijk nee gezegd.![]()
Nu ja... we mochten dit jaar toch niet stemmen van die klojo's bij radio 2.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
Sla je arm om me heen, laat me nooit meer alleen
Morgen ben ik de hele dag thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en morgen ook al weg? of is dat alleen je vrouw?
ja als die zn armen om je heen slaat kun je nooit meer wegquote:
Yup, paar jaar terug was ze nog bij Top2000 in Concert en even later overleed ze.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:55 schreef FritsFlits het volgende:
Maroon 5, staat die meuk er ook in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |