Ik heb nou eenmaal een hekel aan onnodig werkquote:
quote:BTW, ik snap nu je opmerking over 30-06-2006Ik heb het later teruggelezen in het dacijfertopic.
Is er geen taakverdeling "afgesproken" ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een hekel aan onnodig werk
[..]
quote:
Vooral die derde 'la' is over nagedachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef FritsFlits het volgende:
Sterke tekstLa la la la la la la
taakverdeling lapo OP gaat al fout... dus laat staan songtext en plaatjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er geen taakverdeling "afgesproken" ?
[..]ik vind het wel knap hoe je dat gelukt is hoor.
Nee, kennelijk post iedereen gewoon wat ie wil.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was ook hard werkenquote:ik vind het wel knap hoe je dat gelukt is hoor.
Ja, maar ik schijn het protocol niet te begrijpen of ik kan hem niet vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij in 1965 aan longkanker stierf...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:23 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Toen mocht je overal nog roken..
Nee toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:27 schreef Wexy het volgende:
volumiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dan zou ik zeggen dat ik op je wacht en dat de toekomst naar ons lacht. Dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer, ik wil geen ander nooit meerquote:
Je zou kunnen denken: als een ander het al doet, waarom hetzelfde doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik schijn het protocol niet te begrijpen of ik kan hem niet vinden.
met uitroepteken er achter zelfsquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen dat ik op je wacht en dat de toekomst naar ons lacht. Dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer, ik wil geen ander nooit meer
ja lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je wat te drinken, terwijl je wacht?
Of soms ben je gewoon te snel...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zou kunnen denken: als een ander het al doet, waarom hetzelfde doen?
xander in vermomming?quote:
*Unox, thuis kan je gewoon jezelf zijn*quote:
hoe kun je te snel zijn als je ziet dat iemand anders de texten al post?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of soms ben je gewoon te snel...
radijsjes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:31 schreef D.Rose het volgende:
Nee nee nee, ik hoef geen banaan schat
Ik heb de apparatuur daar niet voor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe kun je te snel zijn als je ziet dat iemand anders de texten al post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |