Volgens mij stond hij toch op 3 met 'Avond'?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef whosvegas het volgende:
Wat een pruts lijst, Boudewijn de Groot op 2
Misschien een gebrek aan tijd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef teamlead het volgende:
het begint me een beetje te irriteren dat alles afgekapt wordt
Echt een band voor alto's.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef teamlead het volgende:
en maroon5 duurt dan weer belachelijk lang
begin dan een week eerder met uitzenden ofzo. Er worden nu fantastische nummers na 2 minuten afgekapt. Eeuwig zondequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een gebrek aan tijd?
Maar dan begrijp ik niet dat de DJ's te sociaal zijn en twee minuten wegkletsen.
Tussen 6 en 24 heb je dan ook te maken met irritante reclamespotjes.
Of laat de diskjockeys minder praten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
begin dan een week eerder met uitzenden ofzo. Er worden nu fantastische nummers na 2 minuten afgekapt. Eeuwig zonde
of maak er een top 1000 van, ook best..
Laat Frits Spits iets minder superlatieven gebruikenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of laat de diskjockeys minder praten.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of laat de diskjockeys minder praten.
144 uur is gewoon te kort geworden voor de Top 2000. Ze kunnen beter een uur of 3 eerder beginnen of niet zoveel door de platen heen kwekken, dat kost ook tijd en is vaak hetzelfde (gastenboekquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef teamlead het volgende:
het begint me een beetje te irriteren dat alles afgekapt wordt![]()
Idd, wat kan het mij boeien dat mensen in Schubbekutteveen lekker knus bij de radio zitten omdat het buiten koud is. Koop een dagboek...quote:
PR heet dat. Anders kapt iedereen met luisteren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Laat Frits Spits iets minder superlatieven gebruiken
Oeh, Trijntje mag ik dan wel niet, maar dit is wel een mooi nummerquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Mooi moment om een nieuwe lijst te posten:
1433 1236 Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent (2003)
hm.. ik verheug me op 1431quote:
echt he.. ik vind hem normaal best goed... maar hij moet nu gewoon z'n smoel gaan houden...quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt he.. ik vind hem normaal best goed... maar hij moet nu gewoon z'n smoel gaan houden...
quote:
Een leuke running gag bij 3FM is dat er een Frans clichéliedje gedraaid wordt als het woord Frankrijk valt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Beter dan die gaste die door de helft van de plaat heen lullen.
Kijk jij idolsquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
im walking on sunshineeeeeeeeeeee
helemaal verkracht door idols
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
im walking on sunshineeeeeeeeeeee
helemaal verkracht door idols
En geen van de Idols-deelnemers staat in het lijstje.quote:
pcies........ het was dan ook echt bagger gezongen... vergeleken bij het origineel danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.
en terecht... christ on a stick wat verneukte ze dat nummer zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Marieke, het zusje van Aukje van Ginneken, denkt niet meer terug aan dat liedje, want dat heeft haar een plaats voor de volgende liveshow gekost.
Had niks uitgemaakt want we horen toch niks meer an d'r . . .quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:
je mening was de eerste keer al duidelijk... en genegeerd.....quote:
en dat is 3 keerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
IDOLS is echt een doorgestoken kut-programma !
net zoals: danse op t ijs, schaatse op het ijs, danse in de lucht, sterren in de lucht, steeren op het ijs, en dan strax krijg je: kinderen dansen schaatsend op het ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iedereen maar smsen![]()
hij is niet slecht... maar om nou echt te zeggen wauw.... neuj niet mijn dingetjequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Vogel87 het volgende:
Ik vind On Every Street goed. Eén van de laatste nummers van Dire Straits, maar nog wel het typische, oude Dire Straits-sfeertje intact
Nu je het zegt: hopen dat het luisterpubliek van Radio 2 Nikki straal negeert. Hebben we nog meer redenen om te twijfelen aan de oogst van Idols.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
net zoals: danse op t ijs, schaatse op het ijs, danse in de lucht, sterren in de lucht, steeren op het ijs, en dan strax krijg je: kinderen dansen schaatsend op het ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heiligschennis !!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef teamlead het volgende:
on every street is bijzonder slaapverwekkend trouwens![]()
Hoe denk je dat de commerciëlen aan hun geld komen ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De oogtquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: hopen dat het luisterpubliek van Radio 2 Nikki straal negeert. Hebben we nog meer redenen om te twijfelen aan de oogst van Idols.
Als je het maar laat om te sms'equote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe denk je dat de commerciëlen aan hun geld komen ??![]()
Ok.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef teamlead het volgende:
ik heb écht geen zin om te gaan gastmodden....en dat mag ik ook heul niet van Yvonne.... maar kap ajb even met dat gezeik over idols. Open er een topic over ofzo
Mag best van me!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef teamlead het volgende:
ik heb écht geen zin om te gaan gastmodden....en dat mag ik ook heul niet van Yvonne.... maar kap ajb even met dat gezeik over idols. Open er een topic over ofzo
ik ga mn kamer opruimen.........quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag best van me!
Gister was het ook al zo.
Dagoduck en kornuiten, blijf in Godesnaam iet of wat ontopic
Welnee, dit geld alleen voor de zgn "zonen van Paultjuhh"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik ga mn kamer opruimen.........
Veel veiliger
waarom ben ik nou weer een zoon van paultjuhhhquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, dit geld alleen voor de zgn "zonen van Paultjuhh"
Zo genoeg, Feargall Sharkey
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Wexy het volgende:
LIEF KLEIN KONIJNTJE HEEFT EEN VLIEGJE OP ZIJN NEUS!!
kon het niet latenquote:
behalve Brabant... wat is er mis meequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Kraker81 het volgende:
ik neem muziek lijstjes sowieso niet serieus, maar de top 2000 helemaal niet:
74. Guus Meeuwis - Brabant
75. The Beatles - A day in a life
125. Bob Dylan - Like a rollin' stone
127. The Doors - The end
145. Bruce Springsteen - Born to run
161. Van Morrison - Brown eyed girl
420. Cuby & the Blizzards - Appleknockers flophouse
1018. Radiohead - Creep
enz.
Kan nog wel wat hogerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Kraker81 het volgende:
ik neem muziek lijstjes sowieso niet serieus, maar de top 2000 helemaal niet:
74. Guus Meeuwis - Brabant
75. The Beatles - A day in a life
125. Bob Dylan - Like a rollin' stone
127. The Doors - The end
145. Bruce Springsteen - Born to run
161. Van Morrison - Brown eyed girl
420. Cuby & the Blizzards - Appleknockers flophouse
1018. Radiohead - Creep
enz.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat de fok, kan ik vanavond weer geen à gogo zien, we gaan naar de dierentuin in emmen.
net als mij dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had gister gemistwe moeste zo nodig eten bij kenisse
omdat het "kerst" was
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzendingquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
omdat het "kerst" was
dat zijn idd ook de uitzendingen die ik kan zien.. best jammer eigenlijk maar goed... sjit heppensquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzending.
hhmmmm, had dat gister om 0:30 ff gezegd, toen ging ik nog kijken of eht herhaald werdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om 0.40 gewoon de herhaling, was wel een goede eerste uitzending.
Als het goed is, worden de uitzendingen beschikbaar gesteld op het Internet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
omdat het "kerst" was
wel deze...... tjoeke tjoekequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohnoes niet deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |