quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
yow dan ben je nu net zo rimpelig als de oudjes.... barbara drijfzand was het toch?
Idd! Dat viel mij gisteren ook al op, ineens een stompe hele puntige overgang enzeauquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Wat wordt er slechts gemixt af en toe zeg
WTF echt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd! Dat viel mij gisteren ook al op, ineens een stompe hele puntige overgang enzeau
das nieuwquote:
2008 lijkt idd het jaar van het slechtste techniek te worden, was met Serious Request ook al zo. Teveel wegbezuinigd op ervaren techneuten of zo ??quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Wat wordt er slechts gemixt af en toe zeg![]()
Het valt me elke keer op bij de Overture van The Who aan het begin van elk uur.. vorige jaren ging dat best soepel, maar hier lijkt er elke keer weer iets niet aan te sluiten of te haperen.. jammer wel, maar ik blijf luisterenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
2008 lijkt idd het jaar van het slechtste techniek te worden, was met Serious Request ook al zo. Teveel wegbezuinigd op ervaren techneuten of zo ??![]()
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het valt me elke keer op bij de Overture van The Who aan het begin van elk uur.. vorige jaren ging dat best soepel, maar hier lijkt er elke keer weer iets niet aan te sluiten of te haperen.. jammer wel, maar ik blijf luisteren
Tot nu toe heb ik geslapen in de nachtelijke uurtjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.
Alleen weet ik niet wat.
deze wordt ook gebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet elk uur wordt Overture gedraaid, in de nachtelijke uurtjes wordt iets rustigers gedraaid.
Alleen weet ik niet wat.
Ahh dat klinkt inderdaad bekendquote:
thats himquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |