Ze hebben één Marokaan in Wassenaar ...die zit in de gemeenteraadquote:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.quote:
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed isquote:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Tijn het volgende:
Over stompzinnige telefoontjes gesproken, ik zat van de week in de auto te luisteren naar de radio ten tijde van die vliegtuigcrash.
Na een uurtje wisten de journalisten niet meer wat ze moesten zeggen omdat alle feiten al 20x herhaald waren, dus besloten ze maar wat bellers in de uitzending te vragen. Dat deden ze met de uitnodiging "Heeft u wel eens een vliegtuigongeluk meemaakt? Bent u misschien piloot? Was u ooggetuige van de ramp of heeft u wel eens gevlogen? Bel nu!".
Dat was me toch een partij interessante radio, mensen
O, ik dacht dat hij je gewoon achtervolgde. Net zoals ik dat doe, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.
Niet echt goed, maar wel spannend, de laatste tijd, dit soort dingen doe ik namelijk niet alleen op internet, maar ook in mijn dagelijkse leven, mensen worden helemaal gek van me, maar waarderen het ook wel weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed is
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
"Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Klinkt gelukkig beter dan een tijd geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet echt goed, maar wel spannend, de laatste tijd, dit soort dingen doe ik namelijk niet alleen op internet, maar ook in mijn dagelijkse leven, mensen worden helemaal gek van me, maar waarderen het ook wel weer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat hij je gewoon achtervolgde. Net zoals ik dat doe, zeg maar.
Ze moeten Martin Ros uitnodigen. Turks fruit vliegt de winkels uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Dat was niet toevallig Benno Baksteen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Hé, alweer dat grapje. Je lijkt Jean-Marie Pfaff wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten Martin Ros uitnodigen. Turks fruit vliegt de winkels uit
Haha, nee die zag ik later wel op TV ja. Hij schijnt ook piloot te zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was niet toevallig Benno Baksteen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, alweer dat grapje. Je lijkt Jean-Marie Pfaff wel.
Oud-gezagvoerderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:36 schreef Tijn het volgende:
Haha, nee die zag ik later wel op TV ja. Hij schijnt ook piloot te zijn geweest.
Idd, maar die vent weet zoveel dat ik me juist in zijn vliegtuig veilig zou voelen, zo iemand van de oude stempel.quote:"Good morning ladies and gentlemen, I am captain Baksteen and I will be flying this aircraft today."
Bizar
Dit topique is niet deaudquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:38 schreef broer het volgende:
Al 111 posts in één nacht. Wat een heuglijk moment voor Semibikkeltijd.
Whehehe. Goed van je opdracht, trouwens. Heel belangrijk in deze tijd.quote:En wat vervelend voor iedereen die denkt dat het interessant is om dat op zaterdagochtend allemaal terug te lezen.
Heb jij je muziekhelden al gepost ?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Kut jij leest alles mee. Je lijkt Danny wel
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:38 schreef broer het volgende:
Al 111 posts in één nacht. Wat een heuglijk moment voor Semibikkeltijd.
En wat vervelend voor iedereen die denkt dat het interessant is om dat op zaterdagochtend allemaal terug te lezen.
Welterusten.quote:
Dank je. Ben er blij mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Goed van je opdracht, trouwens. Heel belangrijk in deze tijd.
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
Fok was ooit klein en kreeg een relatie met shmoopy door zo'n slowchattopicquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:43 schreef broer het volgende:
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.
Ik lees nu meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.
Ik post hier niet meer, maar lees nog wel eens wat mee, hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
..maar jij hoort bij het meubilair, dus dat is niet erg.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik post hier niet meer, maar lees nog wel eens wat mee, hoor.
..,dus we zijn toch wel gezellig?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik lees ook vaak mee op de tijden er niet gepost mag worden.
We zijn geen sekte ofzo, hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
Voor mij is het niet zo gezellig natuurlijk. Ik lees uit nieuwsgierigheid.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Bestaat dit nog?
Grappig.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het begon zelfs een klein beetje te leven weer onlangs, niet dankzij I.R. helaas.
Hij heeft de interesse in zijn eigen topic compleet verloren, geloof ik...
....ik geef daar wegens valse bescheidenheid geen antwoord op.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig.
Er was ook nog een afgeleide van dit topic volgens mij.
Daar postte ik een jaar of 6 geleden wel eens in.
Lamons bikkeltijd?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
....ik geef daar wegens valse bescheidenheid geen antwoord op.
Er zijn nog steeds zat leuke users, alleen ook een hoop idioten, en mensen die zich beter proberen voor te doen dan ze zijn. Ik moet er wel om lachen. Allemaal geschreeuw, maar je kunt uiteindelijk gewoon je thuisadres posten, je werkadres, en je hebt nog steeds nergens last van, ondanks al het gebrul van fotoloze aggressieve users.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lamons bikkeltijd?
Ik weet het niet meer, maar jij opende die afgeleide?
Zaten best leuke users in toen iig.
Als je toen om 3 uur nog aan het posten was dan waren er welgeteld 2 users aanwezig oid, weet ik nog.
Volgens mij was het andersomquote:Op maandag 2 maart 2009 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er was ook nog een afgeleide van dit topic volgens mij.
Voor alles een eerste keer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Wauw. *stil*.
Dit is de eerste slowchat waarin ik verwelkomd word.
Hoi..
Waren er toen ook al wel wat meer hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
Als je toen om 3 uur nog aan het posten was dan waren er welgeteld 2 users aanwezig oid, weet ik nog.
Ok ik help even mee dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Hij kan wel weer dicht, bedoel je?
Nog 25 posts.
zolang je maar niet onder de ladder door gaat lopen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:42 schreef kraaksandaal het volgende:
Vrijdag de 13e. Dat moet toch inspiratie geven?
Je hebt gelijk, dat is om moeilijkheden vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:58 schreef jaspars het volgende:
[..]
zolang je maar niet onder de ladder door gaat lopen!
2x achter elkaar dat moet ongeluk brengen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:38 schreef Lamon het volgende:
Hebben we pas geleden al geen vrijdag de dertiende gehad?
...logisch, the, februarie had 4 weken, dus vorige maand ook..
Les 1, probeer vrouwen nooit uit te leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:47 schreef Lamon het volgende:
Oh en als iemand mij vrouwen uit nog eens zou kunnen uitleggen:
Ja, maar kom, dat ging toch weer HELEMAAL nergens over. Ik zeg er nog bij, je mag nee zeggen, dan moet het een paar dagen later al gebeuren, en dan weer niet. En ik heb in die tussentijd NIETS gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Les 1, probeer vrouwen nooit uit te leggen.
Les 3, die is dan voor haar. Als ze nu vanavond WEL ineens voor mijn neus staat, kan ze de tering krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:54 schreef kraaksandaal het volgende:
Les 2 Vrouwen houden van kerels met grote bek.
Mwah les 3 is dat vrouwen van aandacht houden dus na les 1 en 2 kun je wat aan de mooie kant laten zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Les 3, die is dan voor haar. Als ze nu vanavond WEL ineens voor mijn neus staat, kan ze de tering krijgen.
Nope, doe ik niet. Ik ga niet als een schoothondje achter zo iemand aanlopen. Ik denk dat ze gewoon contactgestoord is ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Mwah les 3 is dat vrouwen van aandacht houden dus na les 1 en 2 kun je wat aan de mooie kant laten zien.
..wist je dat als je tegen 30 vrouwen zegt "Neuken?", dat er een redelijke kans is dat er 1 ja zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
De mooie kant is gewoon goed neuken, niet dat gezeur allemaal.
Oh, shit in jouw profiel staat trouwens vrouw, haha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
De mooie kant is gewoon goed neuken, niet dat gezeur allemaal.
Gewoon uitproberen, het werkt waarschijnlijk nog goed ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
..wist je dat als je tegen 30 vrouwen zegt "Neuken?", dat er een redelijke kans is dat er 1 ja zegt.
Is nog echt een keer onderzoek over gedaan ook!
Is alleen geen man die het doet.
Tsja da's internet en dit is een gedeeld account.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, shit in jouw profiel staat trouwens vrouw, haha!
Neuken?
..ik was toch niet serieus, mag ik hopen he? Ik heb nog niet eens in het fotoboek gelurkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:15 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Tsja da's internet en dit is een gedeeld account.
Ik ben een kloon samen met mijn hele familie, das reuze gezellig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ik was toch niet serieus, mag ik hopen he? Ik heb nog niet eens in het fotoboek gelurkt.
Ik heb geen actieve klonen, dus ik zou t niet weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:18 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben een kloon samen met mijn hele familie, das reuze gezellig.
Begin er niet aan, voor je het weet is 't einde zoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve klonen, dus ik zou t niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |