Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:38 schreef broer het volgende:
Al 111 posts in één nacht. Wat een heuglijk moment voor Semibikkeltijd.
En wat vervelend voor iedereen die denkt dat het interessant is om dat op zaterdagochtend allemaal terug te lezen.
Welterusten.quote:
Dank je. Ben er blij mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Goed van je opdracht, trouwens. Heel belangrijk in deze tijd.
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
Fok was ooit klein en kreeg een relatie met shmoopy door zo'n slowchattopicquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:43 schreef broer het volgende:
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.
Ik lees nu meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.
Ik post hier niet meer, maar lees nog wel eens wat mee, hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
..maar jij hoort bij het meubilair, dus dat is niet erg.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik post hier niet meer, maar lees nog wel eens wat mee, hoor.
..,dus we zijn toch wel gezellig?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik lees ook vaak mee op de tijden er niet gepost mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |