Ze hebben één Marokaan in Wassenaar ...die zit in de gemeenteraadquote:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.quote:
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed isquote:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Tijn het volgende:
Over stompzinnige telefoontjes gesproken, ik zat van de week in de auto te luisteren naar de radio ten tijde van die vliegtuigcrash.
Na een uurtje wisten de journalisten niet meer wat ze moesten zeggen omdat alle feiten al 20x herhaald waren, dus besloten ze maar wat bellers in de uitzending te vragen. Dat deden ze met de uitnodiging "Heeft u wel eens een vliegtuigongeluk meemaakt? Bent u misschien piloot? Was u ooggetuige van de ramp of heeft u wel eens gevlogen? Bel nu!".
Dat was me toch een partij interessante radio, mensen
O, ik dacht dat hij je gewoon achtervolgde. Net zoals ik dat doe, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.
Niet echt goed, maar wel spannend, de laatste tijd, dit soort dingen doe ik namelijk niet alleen op internet, maar ook in mijn dagelijkse leven, mensen worden helemaal gek van me, maar waarderen het ook wel weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed is
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
"Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Klinkt gelukkig beter dan een tijd geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet echt goed, maar wel spannend, de laatste tijd, dit soort dingen doe ik namelijk niet alleen op internet, maar ook in mijn dagelijkse leven, mensen worden helemaal gek van me, maar waarderen het ook wel weer.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat hij je gewoon achtervolgde. Net zoals ik dat doe, zeg maar.
Ze moeten Martin Ros uitnodigen. Turks fruit vliegt de winkels uitquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Dat was niet toevallig Benno Baksteen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:29 schreef Tijn het volgende:
De volgende dag hadden ze wat piloten in de studio uitgenodigd. De interviewer vroeg toen of het misschien in het protocol staat dat je in geval van nood moet landen in een weiland of rivier in plaats van op een snelweg of een woonwijk. De piloot zei droog "Nee, het protocol spreekt alleen van een landingsbaan."
Hé, alweer dat grapje. Je lijkt Jean-Marie Pfaff wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten Martin Ros uitnodigen. Turks fruit vliegt de winkels uit
Haha, nee die zag ik later wel op TV ja. Hij schijnt ook piloot te zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was niet toevallig Benno Baksteen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, alweer dat grapje. Je lijkt Jean-Marie Pfaff wel.
Oud-gezagvoerderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:36 schreef Tijn het volgende:
Haha, nee die zag ik later wel op TV ja. Hij schijnt ook piloot te zijn geweest.
Idd, maar die vent weet zoveel dat ik me juist in zijn vliegtuig veilig zou voelen, zo iemand van de oude stempel.quote:"Good morning ladies and gentlemen, I am captain Baksteen and I will be flying this aircraft today."
Bizar
Dit topique is niet deaudquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:38 schreef broer het volgende:
Al 111 posts in één nacht. Wat een heuglijk moment voor Semibikkeltijd.
Whehehe. Goed van je opdracht, trouwens. Heel belangrijk in deze tijd.quote:En wat vervelend voor iedereen die denkt dat het interessant is om dat op zaterdagochtend allemaal terug te lezen.
Heb jij je muziekhelden al gepost ?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Kut jij leest alles mee. Je lijkt Danny wel
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:38 schreef broer het volgende:
Al 111 posts in één nacht. Wat een heuglijk moment voor Semibikkeltijd.
En wat vervelend voor iedereen die denkt dat het interessant is om dat op zaterdagochtend allemaal terug te lezen.
Welterusten.quote:
Dank je. Ben er blij mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Goed van je opdracht, trouwens. Heel belangrijk in deze tijd.
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
Fok was ooit klein en kreeg een relatie met shmoopy door zo'n slowchattopicquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand die dit topic leest, behalve de mensen die er zelf in posten volgens mij. Daarom kun je hier ook alles zeggen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:43 schreef broer het volgende:
Ik denk dat er toch nog wel een aantal 'meelezers' zijn. Niet dat dat erg is, trouwens. Maar ze zijn er wél, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |