As we speak staat ie aan/op/in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe album van U2 is zwaar kut.
Alleen als iemand er zelf over begint, hè. Eigenlijk denk ik Tijn bezig is uit te vogelen hoe hij iets geprint krijgt. Of iets in die orde van grootte.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:43 schreef broer het volgende:
Gelijk heb je. Dat standpunt huldig ik zelf ook: niets van jezelf prijsgeven en alles van een ander willen weten.
*zucht*quote:
Hopelijk bedoel je niet dat ik nooit iets persoonlijks post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:43 schreef broer het volgende:
Gelijk heb je. Dat standpunt huldig ik zelf ook: niets van jezelf prijsgeven en alles van een ander willen weten.
Ik heb nu een Iphone en een Samsung Omnia en ik erger me dood aan Windows 6.1, dus ik kan je helemaal begrijpen, hoe triviaal het eigenlijk ook is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
*zucht*
Nou ok, het zit zo. Ik post nog wel eens in DIG. Omdat gadgets en computers enzo me wel interesseren. En daar zijn veel discussies over triviale zaken zoals welke browser of welke computer je het beste kunt gebruiken.
Nou wil het geval dat ik een computer van Apple heb. En dat zijn een beetje aparte dingen, dus daar zijn nog wel eens wat topics over. En soms laat ik me dan meeslepen om mee te gaan in zo'n discussie, ook omdat ik het stiekem wel een leuk tijdverdrijf vind.
Van de week was er weer zo'n topicreeks waarin aanhangers van Windows, Linux en Macintosh het tegen elkaar opnamen. En toen liet ik vallen dat ik de standby-stand van Windows maar brak vind, terwijl het op de Mac juist erg goed werkt. Een compleet non-argument in de verdere discussie eigenlijk, maar er stonden gelijk hordes mensen klaar om de slaapfunctionaliteit van Windows te verdedigen. Ik zei "het werkt niet goed", zij zeiden "het werkt wel goed".
En zoiets blijft me dan stom genoeg toch bezig houden. Dus toen ik vanavond om half 7 nog op m'n werk zat en al m'n collega's verder het pand allang hadden verlaten, besloot ik m'n punt voor eens en altijd te bewijzen door het te filmen. Ik heb met m'n telefoon een laptop van Apple en een laptop met Windows gefilmd die ik in slaapstand heb gezet. Ik had natuurlijk ook gewoon naar huis kunnen gaan zodat ik nog op een normale tijd kon eten, maar nee, ik besloot met deze onzin m'n tijd te vullen.
Dus toen kwam ik vanavond thuis en heb ik er nog een heel filmpje van zitten klussen, met teksten, overgangen en muziekjes aan toe. Het is zojuist op YouTube gezet. Eerst nog een verkeerde versie, waarin een klein en onbelangrijk detail niet klopte. En dan ben ik toch zo perfectionistisch dat ik het verwijder, de fout corrigeer en het er opnieuw op zet. Terwijl het eigenlijk best lang duurt allemaal en ondertussen dus alweer kwart voor 3 is.
Ik had makkelijk 2 of 3 films kunnen kijken in de tijd dat ik me met dit stomme gedoe bezig hield. Dat is toch tragisch?
Dat is heel tragisch!quote:
(Ik twijfelde nog even of ik het wel zo zou posten, want dat was inderdaad niet wat ik bedoelde.)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Hopelijk bedoel je niet dat ik nooit iets persoonlijks post.
Nou nee. Het toont aan dat je volhardend bent om je punt te bewijzen.quote:
Deze cd niet of sowieso niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:45 schreef Bluezz het volgende:
As we speak staat ie aan/op/in.
Maar het is niet mijn ding
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:50 schreef broer het volgende:
(Ik twijfelde nog even of ik het wel zo zou posten, want dat was inderdaad niet wat ik bedoelde.)
Tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:54 schreef broer het volgende:
O, trouwens - voor de fans van David Bowie die tegen een stootje kunnen: download het album Ziggy Remixed. Leuke mashups van Bowie met Jay-Z, Deep Purple, The Supremes, Bob Marley, The Beatles en nog meer.
Ik ben een beetje aan het provoceren bij de internetpubers hier de laatste tijd, en dat levert nogal wat stof op.quote:
Ik hou ervan. Waarmee? Geaardheid ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:55 schreef Lamon het volgende:
Ik ben een beetje aan het provoceren bij de internetpubers hier de laatste tijd, en dat levert nogal wat stof op.
Nee, degenen die het deden, pakten altijd de parttimers per ongeluk, haha!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Lamon, heb je nog vreemde telefoontjes gekregen in de zaak waar je werkt?
Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nee, degenen die het deden, pakten altijd de parttimers per ongeluk, haha!
Die zijn nu ook allemaal paranoide geworden...
Pardon? Dat gaat wel heel erg ver.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werkt
Geaardheid, uiterlijk, eerlijkheid, racisme, politiek....alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou ervan. Waarmee? Geaardheid ?
Nee, Lamon kreeg ruzie met wat sukkels en toen postten ze gewoon adres en telefoonnummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:00 schreef Tijn het volgende:
Zijn er aanslagen aangekondigd bij de videotheek ofzo?
Stom.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Lamon kreeg ruzie met wat sukkels en toen postten ze gewoon adres en telefoonnummer.
Ik moest er wel om lachen. Ik ben voor niets of niemand bang en gun lieve mensen het allerbeste, maar al die andere "helden", krijgen lik op stuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werkt
Ah het des FOK!s gedoe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
Ik moest er wel om lachen. Ik ben voor niets of niemand bang en gun lieve mensen het allerbeste, maar al die andere "helden", krijgen lik op stuk.
Dank je. Ik heb m'n best erop gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:08 schreef broer het volgende:
Uitstekende test, Tijn. Met een prima muziekje.
Ik ben ook niet bang voor bedreigingen, ik weet toch van wat voor stakkers ze vandaan komen, Bluezz.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah het des FOK!s gedoe.
Er is hier ooit een bekende vocker en heul goeie vriend erg bedreigd, en die twijfelde echt met politie inschakelen.
Laat je niet teveel meesleuren L.
Wiegmanweg 88, Wassenaar, lijkt me wel leuk eigenlijk. Als het je het echt leuk lijkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef broer het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar ik kon niet vinden dat iemand je adres postte. Jammer, want dan was ik wel een keer een biertje komen drinken.
(Nee, hoor. Dat is grootspraak.)
Misschien is dat weggehaald, maar ik weet zeker dat ik het heb gelezen. Ik ging bijna zelf bellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef broer het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar ik kon niet vinden dat iemand je adres postte.
Wel om iets aardigs te zeggen, hoop ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien is dat weggehaald, maar ik weet zeker dat ik het heb gelezen. Ik ging bijna zelf bellen
Nou, het was eigenlijk écht grootspraak.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:21 schreef Lamon het volgende:
lijkt me wel leuk eigenlijk. Als het je het echt leuk lijkt.
Natuurlijk. Eigenlijk alleen om te verifiëren of je het echt wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:22 schreef Lamon het volgende:
Wel om iets aardigs te zeggen, hoop ik?
Ze hebben één Marokaan in Wassenaar ...die zit in de gemeenteraadquote:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.quote:
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed isquote:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Tijn het volgende:
Over stompzinnige telefoontjes gesproken, ik zat van de week in de auto te luisteren naar de radio ten tijde van die vliegtuigcrash.
Na een uurtje wisten de journalisten niet meer wat ze moesten zeggen omdat alle feiten al 20x herhaald waren, dus besloten ze maar wat bellers in de uitzending te vragen. Dat deden ze met de uitnodiging "Heeft u wel eens een vliegtuigongeluk meemaakt? Bent u misschien piloot? Was u ooggetuige van de ramp of heeft u wel eens gevlogen? Bel nu!".
Dat was me toch een partij interessante radio, mensen
O, ik dacht dat hij je gewoon achtervolgde. Net zoals ik dat doe, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij heeft hier een soort van getvp'ed, dus hij leest het.
Niet echt goed, maar wel spannend, de laatste tijd, dit soort dingen doe ik namelijk niet alleen op internet, maar ook in mijn dagelijkse leven, mensen worden helemaal gek van me, maar waarderen het ook wel weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou durf ik nooit te vragen of alles goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |