We zijn geen sekte ofzo, hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
Voor mij is het niet zo gezellig natuurlijk. Ik lees uit nieuwsgierigheid.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Bestaat dit nog?
Grappig.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het begon zelfs een klein beetje te leven weer onlangs, niet dankzij I.R. helaas.
Hij heeft de interesse in zijn eigen topic compleet verloren, geloof ik...
....ik geef daar wegens valse bescheidenheid geen antwoord op.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig.
Er was ook nog een afgeleide van dit topic volgens mij.
Daar postte ik een jaar of 6 geleden wel eens in.
Lamons bikkeltijd?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
....ik geef daar wegens valse bescheidenheid geen antwoord op.
Er zijn nog steeds zat leuke users, alleen ook een hoop idioten, en mensen die zich beter proberen voor te doen dan ze zijn. Ik moet er wel om lachen. Allemaal geschreeuw, maar je kunt uiteindelijk gewoon je thuisadres posten, je werkadres, en je hebt nog steeds nergens last van, ondanks al het gebrul van fotoloze aggressieve users.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lamons bikkeltijd?
Ik weet het niet meer, maar jij opende die afgeleide?
Zaten best leuke users in toen iig.
Als je toen om 3 uur nog aan het posten was dan waren er welgeteld 2 users aanwezig oid, weet ik nog.
Volgens mij was het andersomquote:Op maandag 2 maart 2009 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er was ook nog een afgeleide van dit topic volgens mij.
Voor alles een eerste keer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Wauw. *stil*.
Dit is de eerste slowchat waarin ik verwelkomd word.
Hoi..
Waren er toen ook al wel wat meer hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
Als je toen om 3 uur nog aan het posten was dan waren er welgeteld 2 users aanwezig oid, weet ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |