quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Naja, daar komen we ook wel weer overheen...
Dan die avatar van jou! Jeumig, ik krijg er zere ogen van zo snel gaat dat ding.
Zeker! We zijn vanmiddag weer geweest en er was weer een grote verbetering zichtbaar. De platte zijkant is nu bijna helemaal rond, alleen het achterhoofd moet nog uitdeuken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja gezellig! Zegt zij die er ook pas 2 dagen is.
Hoe is het met je meisje? Nog helm-nieuws?
Echt heel eerlijk vertel ik liever hier dat Lilah d'r 4e tand heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
Jaaa maar zo schuiven wij met onze dreumessen natuurlijk ook weer een topicje op he als we het over de basisbeginselen gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wow wat een verschil zeg! Echt heel erg duidelijk!
Mijn meisje was vanmiddag voor het eerst zelf gaan zitten op dr billen. In de box dus ik vermoed dat ze was valsgespeeld heeft hier en daar
Ik weet dat nooit zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er is daar een ware babyboom gaande.Vandaar dat ik vorige week hier ook over de pap kwam vragen.
4e tandje! Woei! En zonder al te veel trouble?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
.
Ik weet dat ik hier officieel nog niet hoef te zijn, maar mag ik vast komen proefdraaien?
Maandag ben ik hier officieel weg, maar ik hoor wel weer opnieuw tussen Maneki en Kimquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoi
Ik kom alvast een plekkie reserveren
Nah, ik kwam pas ook al een keer kijken voordat BE kwamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
Nou nou...het kan ook even de schrik en de eerste pijn zijn. Ze was binnen no time weer gewoon Floor. Nadat ze lekker gegeten en gedronken had kreeg ze weer kleur op haar wangen en toen ze weer allerlei spullen wou die Pien in haar bezit had, had ik er weer het volste vertrouwen in dat het goed zat.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Miffy1984 het volgende:
Brrr als mijn kind met ogen draait en slap wordt na een val, zou ik eerlijk gezegd op zn minst de huisarts bellen.
Oeh, dat is inderdaad wel een goede! Dat had ik nooit zelf verzonnen denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Nijna het volgende:
Memmel ook een stuiter kind.... Ik heb idd op de "kinderehbo" geleerd dat je ze beter even kan laten liggen ipv ze gelijk op te pakken inderdaad om te zien of ze zelf weer opkrabbelen. Kinderen doen het niet als het niet kan. Maar je eerste gevoel is om je kind op te pakken en te troosten. Ik moet zeggen dat ik er sinds mn cursus wel meer bij stil sta dan ervoor.
Zo doe ik het ook op school. Als een kind op het schoolplein is gevallen, dan komt er altijd wel een vriendje dat vertellen. Ik zeg altijd eerst : " laat Pietje maar even naar mij komen"....Vriendje komt altijd terug om te zeggen als dat niet lukt.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Nijna het volgende:
Memmel ook een stuiter kind.... Ik heb idd op de "kinderehbo" geleerd dat je ze beter even kan laten liggen ipv ze gelijk op te pakken inderdaad om te zien of ze zelf weer opkrabbelen. Kinderen doen het niet als het niet kan. Maar je eerste gevoel is om je kind op te pakken en te troosten. Ik moet zeggen dat ik er sinds mn cursus wel meer bij stil sta dan ervoor.
Dat is absoluut waar KP!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook op school. Als een kind op het schoolplein is gevallen, dan komt er altijd wel een vriendje dat vertellen. Ik zeg altijd eerst : " laat Pietje maar even naar mij komen"....Vriendje komt altijd terug om te zeggen als dat niet lukt.
En als het echt serieuze boel is, dan hoor en zie je dat meteen.
Maar ik moet eerlijk zeggen. Een kind van een ander is toch makkelijker in ehbo/val en of stuitergevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |