abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64647394
Lief, Karin. Wat een scheetje is het toch!

Ik ben net wakker en de meiden slapen nog. Vanochtend echt een ochtend out of hell !
Floor valt keihard op haar neus. Blijft liggen, doet niets. Ik schraap haar vd vloer, ze begint keihard te gillen, valt zelfs een beetje weg (draait met ogen en wordt wat slap). Bloed stroomr haar neus (mond ??) uit....eenmaal dat weer op orde....loopt Pien tegen de deurpost...

Terwijl Floor dus snikkend in de kinderstoel een peertje eet struikelt Pien. Pffff. Ik heb ze daarna in de kinderwagen gezet en lekker gewandeld. Ik was kapot om 13.00 uur...
pi_64647522
Tjonge, wat een rampscenario Pannekoek!
Dat is wel het nadeel van 2 tegelijk afbakken he.....
Wel eng dat Floor zo met de ogen draaide enz, zou het maar in de gaten houden.
Kus dr'op!

Meike mag volgend weekend een nachtje bij Mikoxx slapen, kan ze vast oefenen ;-)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64648955
inmiddels wakker incl. de praatjes !

Mikoxx op trainingskamp...ze mag zich hier ook wel melden...
pi_64650450
KP, dat heb je even je handen vol met 2 flensjes. gelukkig hebben ze alweer praatjes!

Karin, dit was al de 2e oorontsteking in een maand tijd. En meestal herhaalt het zich dan nog vaker. Heeft te maken met de bouw van het oor-neusgebied. Ik dacht dat het te maken had met de buis(eustachius?) tussen oor en neus, die dan sneller gaat dichtzitten dan gemiddeld en het oor de rommel niet kwijt kan. Het is iets wat vaker voorkomt bij kinderen (mijn zusje& schoonzusje ook) en waar ze wel overheengroeien als het hoofd groeit. Maar bij elke verkoudheid moeten we er dus rekening mee houden dat er ook een oorontsteking kan ontstaan, dus goed openhouden door te sprayen. Het is ook typisch iets voor de winterperiode met al die koutjes, vandaar dus april.
pi_64651217
Kp, wat een stuntelflenzen, gelukkig wel weer praatjes

DF, balen die oorontsteking .
Fake it till you make it...
pi_64663495
Deepfreeze, wat vet irritant. Oorontsteking is zo gemeen!
Meike heeft het ook gehad, nou die stond echt op dr kop van de pijn!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen voor Chris!!
pi_64667225
Gelukkig heeft Chris er niet echt veel (merkbaar) pijn van. Maar dat maakt het ook weer lastiger. Hij heeft wel last, maar is vooral hangerig (door 39,5+ koorts), en af en toe een huiltje, wat een kort lontje. Maar niet duidelijk oren grijpen ofzo. En paracetamol werkt heel goed. Dat scheelt ook nog. We zijn nu in ieder geval alert, en kunnen hem een zetpil geven als het te erg wordt. Dan zie je hem echt opleven.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:07:07 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64676285
Arme Chris! Gaat het na vannacht alweer wat beter met hem?
  maandag 5 januari 2009 @ 09:36:58 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64676805
Oei KP, wat een verhaal, alles goed gegaan daarna?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:47:17 #210
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64676997
Brrr als mijn kind met ogen draait en slap wordt na een val, zou ik eerlijk gezegd op zn minst de huisarts bellen.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64678423
Stiemie, het gaat alweer de goede kant op. Hij heeft nu al 2 nachten zonder zetpil gehaald. Hij is alleen steeds wakker door zijn gehoest en gesnotter. En dus is hij overdag ook chagerijnig en snel gefrustreerd.
Net nog even de huisarts gebeld, maar het hoesten en de oorontsteking zouden in de loop van de week beter moeten worden. Anders eind van de week even langskomen.
Vandaag heeft hij lekker een dagje vrij van het KDV. Hij wil het liefst de hele dag op me hangen, dus het KDV leek me niet zo'n goede plek voor zo'n zielig hompie dreumus.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:56:29 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64678647
Agossie arme Chris

Zielig hoor als ze zo ziekig zijn
pi_64678789
Ik begin me ook zorgen te maken over zijn eten. Hij heeft heel december nog geen dag fatsoenlijk gegeten. En hij heeft wel reserves, maar dat raken ook eens op.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:01:49 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64678833
Maar zelf heb je toch ook niet zoveel trek als je niet lekker bent DF?
pi_64678909
Ik kan het me ook wel voorstellen. Met 4 hoektanden, 2 oorontstekingen en een buikgriep sinds sinterklaas. Maar toch zie ik hem liever bunkeren, dan met 4 happen avondeten naar bed gaan..
  maandag 5 januari 2009 @ 11:21:12 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64679374
K_P, hoe is het nou met de flenzen? Heeft Floor geen last meer gehad?

Anna donderde gisteren van haar stoel af, op haar achterhoofd... . Ik had als tip gekregen om in zo'n geval wel er naar toe te gaan, maar te wachten tot ze zelf weer opkrabbelt, dan weet je iig dat er geen ernstig hoofdletsel is. Anna was dus krijsend opgekrabbeld en zat bij mij op schoot, toen haar neus begon te bloeden. Ik wist niet zeker of ze die nou gestoten had of niet. Ik ben vannacht dus twee keer gaan kijken of ze rustig sliep en heb tot even de ha gebeld of het ok was zo. En dat was zo, hij dacht niet dat er wat aan de hand zou zijn. Maar je houdt je hart vast he...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64679444
Pfff al die vallende en stotende deumesjes

Pepijn heeft de hele nacht lopen spoken, we vermoeden tandjes. Maar als we dan bij hem waren was het ineens wel erg gezellig Niet helemaal de bedoeling.
Maar duimen dat het een uitzondering was en dat hij vanaf nu weer gewoon doorslaapt.
pi_64679835
Anna ook al aan de stuiter.. Fijn dat het allemaal meevalt..
En de flensjes?

p_iglet, ook al zo'n brakke nacht. Hopelijk was het voor een nachtje. Chris had meestal 2 nachten feest bij tandjes..
pi_64680365
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Miffy1984 het volgende:
Brrr als mijn kind met ogen draait en slap wordt na een val, zou ik eerlijk gezegd op zn minst de huisarts bellen.
Nou nou...het kan ook even de schrik en de eerste pijn zijn. Ze was binnen no time weer gewoon Floor. Nadat ze lekker gegeten en gedronken had kreeg ze weer kleur op haar wangen en toen ze weer allerlei spullen wou die Pien in haar bezit had, had ik er weer het volste vertrouwen in dat het goed zat.

Ik heb dus niet de huisarts gebeld.

Ze zijn vandaag super lief !
pi_64680426
Oh ja...

en toen ze samen een stapel boeken onder de deurklink hadden gelegd om daarna te deur te openen en naar boven te lopen om mij uiteindelijk de 3e hartverzakking te geven, dacht ik : " dat zit wel snor ".
pi_64680648
Memmel ook een stuiter kind... . Ik heb idd op de "kinderehbo" geleerd dat je ze beter even kan laten liggen ipv ze gelijk op te pakken inderdaad om te zien of ze zelf weer opkrabbelen. Kinderen doen het niet als het niet kan. Maar je eerste gevoel is om je kind op te pakken en te troosten. Ik moet zeggen dat ik er sinds mn cursus wel meer bij stil sta dan ervoor.

KP, wat een boefjes zijn het toch. Wel slim die flenzen van je

Hier lijkt tandje 8 door te schemeren. En mn dreumus is op mn rug in slaap gevallen .
  maandag 5 januari 2009 @ 12:04:15 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64680789
Het is een kwestie van tijd voordat K_P gewoon buiten wordt gesloten, de flenzen van binnenuit de deur op slot draaien, de koelkast leeghalen en met een DVD-tje op de bank ploffen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64681550
Hihihi ik zie het al helemaal voor me memmel
  maandag 5 januari 2009 @ 13:18:46 #224
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64683381
wat een geval en gestuiter hier....
hoop dat alles goed gaat de de kids..

papa gaat naar het werk en mama komt net weer van het werk zwaai papa even uit
sta ik bij het dressoir,, dacht toch echt dat hij bruin was en niet blauw.......
lief he van caithlynn, die vind blauw toch wat mooier..dan bewerk ik hem maar
dus kon meteen boenen om alles eraf te krijgen.....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:26:12 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64683632
Vanmorgen zijn we even naar het CB geweest voor een extra ogen controle voor Sasha. ZIjn rechter-oog lijkt iets naar binnen te trekken, maar echt maar een heeeeeeeel klein beetje. Mij was het nog niet opgevallen.
Anyway, iig wilde hij deze keer niet mee werken, dus over 6 weken nog maar een keertje kijken.
Meteen maar even gewogen en gemeten en de lijntjes buigen nog steeds ietjes af naar beneden, maar alles gaat wel gelijk op met elkaar zeg maar, gewoon een eigen lijntje en niet zo'n grote flinke meer als hij was toen hij geboren werd.
1 jaar oud: 77,5cm en 9480gr

En nu ben ik weer wakker mama!!!!!!!!! Kom me nou ha-halen!!!!!!!!!!!
Een uurtje geslapen maar, jammer ik hoopte op 2.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:33:03 #226
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64683884
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Nijna het volgende:
Memmel ook een stuiter kind... . Ik heb idd op de "kinderehbo" geleerd dat je ze beter even kan laten liggen ipv ze gelijk op te pakken inderdaad om te zien of ze zelf weer opkrabbelen. Kinderen doen het niet als het niet kan. Maar je eerste gevoel is om je kind op te pakken en te troosten. Ik moet zeggen dat ik er sinds mn cursus wel meer bij stil sta dan ervoor.
Oeh, dat is inderdaad wel een goede! Dat had ik nooit zelf verzonnen denk ik .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64684745
Goh Miss CMS, blauw is hier ook zo favoriet, zouden ze elkaar hebben toegesproken ofzo? "doe jij eerst thuis de muren? Doe ik later het dressoir!"

K_P, kun je die terreurbende van je nog aan? Ze spannen gewoon al samen tegen je!

En Anna ook al zo naar gevallen, schrikken hoor! Gelukkig lijkt alles mee te vallen!

Wij krijgen zo weer de monteur voor de verwarming op Meikes kamer. Hij is 2 jan, ook al geweest, maar nu kwam het water ons alweer om de oren, dus in de herhaling.
pi_64685503
quote:
Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Nijna het volgende:
Zo doe ik het ook op school. Als een kind op het schoolplein is gevallen, dan komt er altijd wel een vriendje dat vertellen. Ik zeg altijd eerst : " laat Pietje maar even naar mij komen"....Vriendje komt altijd terug om te zeggen als dat niet lukt.
En als het echt serieuze boel is, dan hoor en zie je dat meteen.

Maar ik moet eerlijk zeggen. Een kind van een ander is toch makkelijker in ehbo/val en of stuitergevallen.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:56:10 #229
239293 missCMS
pi_64686858
ik bekijk de situaties ook altijd eerst aan, komt caithlynn zelf of niet...
ze viel voor een tijd terug zo hard op haar voorhoofd, gieren brullen, bleef ook eerst liggen maar kwam daarna meteen naar mij toe lopen...een dikke knuffel en een kus doen wonderen bij kids

karin hoop voor je dat de boel snel op orde is, anders moeten we met een paraplu en regenkleding op visite komen de volgende keer
pi_64689284
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook op school. Als een kind op het schoolplein is gevallen, dan komt er altijd wel een vriendje dat vertellen. Ik zeg altijd eerst : " laat Pietje maar even naar mij komen"....Vriendje komt altijd terug om te zeggen als dat niet lukt.
En als het echt serieuze boel is, dan hoor en zie je dat meteen.

Maar ik moet eerlijk zeggen. Een kind van een ander is toch makkelijker in ehbo/val en of stuitergevallen.
Dat is absoluut waar KP!

Ah nee Karin, weer lekkage
pi_64689502
ik ben een slechte moeder
Was net heel verantwoord met ilse op zolder bezig met de was...klapt er een muizenval op haar teen!
Wáárom gaat ze nou ook in dat hoekje staan?
Zielig en lachwekkend gezicht hoor, zo'n muizenval-voetje

ik zal 't nooit meer doen
pi_64690871
oh oh....en ? Hoe is het met de val ? Kapot ?
  maandag 5 januari 2009 @ 16:27:56 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64690985
Even een klein updeetje hier, vanuit Z&G: Anna krijgt een broertje! Gek he, heb nu al medelijden met de knul met zo'n zusje....Mijn moeder haalt ook graag aan dat ik op jonge leeftijd mijn broertje met zijn hoofd door de spijlen van de trap duwde, hem op 4-jarige leeftijd in een skipak voor een dreumesje had gepropt enz. enz. 't wordt beregezellig hier!!
pi_64690998
hihi..die niet nee

edit: wat leuk ! een broertje !!! Was de echo goed ook verder ?
pi_64691098
JAAAAAAAAAAAAAA, een broertje...COOL ! Ik zeg

SHOPPEN !!!!!!!!!!!!!!!

Was alles ok ?
pi_64691138
haha Anna kan haar lol dus wel op met een broertje! Leuk zeg!

Oh die Ilse!!! haar nieuwsgierigheid wordt meteen bestraft....arm ding
En de muizen zijn nu massaal aan het juichen bij jullie! YEAH vrij spel!
pi_64693175
Shop ze Memmel ;-). Ach voor een meisje had je vast ook nieuwe aankopen willen doen, hehehe.
Vertel Anna maar niet wat je zelf allemaal hebt uitgehaald vroeger...
Maar leuk een broertje!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:48:58 #238
239293 missCMS
pi_64697301
gaat goed met de kleine teentjes van ilse???? gossie...
ongeluk zit in een klein hoekje
pi_64698239
Memmel, wat leuk, een broertje!! Een goede reden om nieuwe dingen te gaan shoppen
En Ilse een blauwe teen? Ze zal voorlopig wel uitkijken op zolder
pi_64699037
Papa deelde vanavond zn wortels met hongerlapje Mirte en vroeg aan haar: zo en wie is nu de liefste?
Er kwam volmondig "mama" uit (al verwacht ik niet dat ze echt een idee had waar ze antwoord op gaf, maar toch )
  maandag 5 januari 2009 @ 21:33:10 #241
239293 missCMS
pi_64705814
wees blij dat ze mama zegt hahahaha
als ik aan caithlynn vraag wie is de aller aller liefste zegt zij Anita.... ( haar oppas ) hahaha
pi_64718213
Wat lief van Mirte Tenminste voor mama dan..

Hier vannacht een dramaqueen.. Eerst om half 1 al hoestend wakker. Dus wat drinken, hoestsiroop, toch maar een zetpil (prikte 1 keer in oor), en weer terug naar bed. Dat ging goed. Maar om 5 uur was het weer feest. En meneer bliefde niet te slapen. Tenminste niet in zijn bed. Ook niet ondanks die zetpil, en nog wat drinken. Alleen bij papa op de schouder, lopend of op ons bed. Vermoedelijk toch iets teveel verwend door hem de laatste week regelmatig bij ons in bed te nemen. Dat was handig met een kuchend en snotterend jongetje. Maar niet met een eigenwijze dreumus. Het was uiteindelijk half 7 voordat hij opgaf. En nu slaapt het arme ding nog. We konden echt geen andere problemen ontdekken, behalve het gezellig in het grote bed willen slapen.
Hopelijk wordt het een beetje gezellig vandaag. Want vannacht zette hij zich steeds af tegen me. Duidelijk in een papa-fase.
pi_64718639
Ik heb volgens mij emo cruesli gegeten...

Mijn meiden staan hand in hand te dansen op de muziek vd bi ba boerderij...
pi_64718876
Die flensje blijven leuk

Chris slaapt nog steeds. Die zal me zo een honger hebben
pi_64718993
Miss, hier geen oppas, dat scheelt!

DF, is natuurlijk ook wel heel fijn zo dicht bij papa en mama .

KP gaaf
pi_64719114
Het is ook heel gezellig, zo'n lief slapend kindje naast je in bed.. Maar hij is dan ook de enige die slaapt.

Ik ga hem maar uit bed plukken. Het is wel mooi geweest zo
pi_64726023
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Het is ook heel gezellig, zo'n lief slapend kindje naast je in bed.. Maar hij is dan ook de enige die slaapt.

Ik ga hem maar uit bed plukken. Het is wel mooi geweest zo
Wat een slaapaap !

Liggen jullie kinderen nog onder een dekentje of hebben ze al een dekbedje ?
pi_64726692
hier dekentjes in een dekbedhoesje.
we hebben zo'n duo dekentje van de v&d.

Pepijn heeft vannacht gelukkig weer goed geslapen!!
van 20.45 tot 9.30 (ok met een bv om 7.00)
pi_64726777
Chris ligt nog onder een dekentje. Nu in de winter 2, en een laken, slaapzak+pyamatrui. Ik dacht dat een dekbadje pas vanaf 2 jaar "mocht". Voorlopig is hij zo lekker warm genoeg.
Ik denk dat ik zo'n dekbedje voor zijn 2e verjaardag ga vragen, voor zijn nieuwe peuterbedje die hij dan krijgt.

Een slaapaap, it is.. Hij ligt nu ook alweer. Van half 10 tot half 12 wakker geweest. Maar hij had de wallen op zijn knieen hangen Dus nu weer lekker plat. Wat slaap inhalen
pi_64727042
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef p_iglet het volgende:
hier dekentjes in een dekbedhoesje.
we hebben zo'n duo dekentje van de v&d.

Pepijn heeft vannacht gelukkig weer goed geslapen!!
van 20.45 tot 9.30 (ok met een bv om 7.00)
wat is een duodeken ? Klinkt goed voor mijn duo...
pi_64732024
Dekentje??? Ik hoef het niet eens te proberen, ze blijft er toch niet onder liggen.
Winterslaapzakje hier met mouwtjes en pyamaatje aan (en mocht het te koud worden dan meldt ze zich wel, ga ik van uit...).
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:20:48 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64733254
Ik vind Linde steeds in de meest vreemde houdingen in bed terug dus die slaapt alleen in een winterslaapzak. Ik heb 1 keer een poging met een deken gedaan, maar toen werd ik 's nachts wakker omdat ze moest huilen. Zat mevrouw helemaal vast in haar eigen deken Dat doen we dus maar niet meer.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:26:39 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_64733530
Ruben heeft meestal een slaapzak aan, maar soms ook gewoon een pyjamaatje. Geen dekentjes in bed, daar is hij veel te onrustig voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:44:22 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64734295
Romper met lange mouwen, pyama met lange mouwen, sokjes, zomerslaapzak en dekentje. De ene keer ligt hij er wel onder, de andere keer niet.
  Milf dinsdag 6 januari 2009 @ 16:55:59 #255
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64734824
Dekbedje en een lekkere warme pyjama. Voor ik naar bed ga ga ik nog even kijken of mevrouw wel onder de dekens ligt. Vaak ligt ze met haar kont omhoog en beentjes gekruisd ( jaja nog steeds ) naast haar dekentje. Dan dek ik haar toe. Als ik haar smorgens dan wakker kom maken dan ligt ze er nog netjes onder. Ze is nog veel te druk met de dag als ze naar bed gaat. Knuffeltjes spelen, kletsen etc. Dan kan ze niet zichzelf toedekken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:58:06 #256
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64734907
Rachel idd pyama of romper lange mouwen en winterslaapzakje.
Deken is hier totaal geen succes omdat ze die er A uitgooid B zichzelf er inwikkeld en vervolgens niet los komt C hem los trekt en over haar hoofd legt.
Kortom geen deken.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:01:46 #257
197301 Miffy1984
pi_64735061
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen zijn we even naar het CB geweest voor een extra ogen controle voor Sasha. ZIjn rechter-oog lijkt iets naar binnen te trekken, maar echt maar een heeeeeeeel klein beetje. Mij was het nog niet opgevallen.
Anyway, iig wilde hij deze keer niet mee werken, dus over 6 weken nog maar een keertje kijken.
Meteen maar even gewogen en gemeten en de lijntjes buigen nog steeds ietjes af naar beneden, maar alles gaat wel gelijk op met elkaar zeg maar, gewoon een eigen lijntje en niet zo'n grote flinke meer als hij was toen hij geboren werd.
1 jaar oud: 77,5cm en 9480gr

En nu ben ik weer wakker mama!!!!!!!!! Kom me nou ha-halen!!!!!!!!!!!
Een uurtje geslapen maar, jammer ik hoopte op 2.
Het is toch niet normaal... Jesper is bijna 2 en 81 cm en 10 kilo
Hebben hier mensen ook KLEINE kinderen??
pi_64735436
nee...hier niet...bij P_iglet thuis wel !

Mijn pummels zijn ook al 83 cm en 12,5 kilo schoon aan de haak....
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:19:16 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_64735824
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

Ja hoi Hier niet

Ruben is nog net geen 1 en is nog geen 9 kilo en 79 centimeter (en hij is inmiddels alweer gegroeid, dus hij zal langer zijn en hopelijk ook zwaarder)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64744117
Geen idee hoe zwaar Meike is. Denk dat ze wel rond de 90 cm zit, aan de kleren te merken.

In bed heeft Meike aan:
-romper
-pyama (katoen)
-winterslaapzak met mouwen
-3 dekens in een dekbedhoesje

Ja ik heb een koukleum gekweekt. Als ze bijv een slaapzak zonder mouwen aanheeft is ze sochtends een uur eerder wakker met ijskoude handjes en voetjes.

Wisten jullie trouwens al dat mijn kleine kabouter met hulp tot 10 kan tellen!! (om en om een getal noemen)
En ze kent en herkent al 5 kleuren! blauw, rood, geel, groen en paars!
pi_64746999
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

mama van klein kind meld

Met 15 maanden 8,5 kilo en 72cm...
14 januari moeten we weer, dan heb ik recentere cijfers van met ruim 18 maanden.
pi_64747181
Meike, wat goed zeg! Knap hoor.

Ik had vandaag visite van een mama met dreumesje van Mirte haar leeftijd. Leuk hoor om die twee te zien. Dreumesje stond al los en was wat handiger in bepaalde dingen en Mirte lult je de oren van het hoofd (helaas versta ik nog lang niet alles), .

Volgens mij hier een vrij gemiddeld kind, laatste keer CB (14 mnd) net geen 10 kilo en 76 cm.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:07:05 #263
197301 Miffy1984
pi_64748366
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef p_iglet het volgende:

[..]

mama van klein kind meld

14 januari moeten we weer, dan heb ik recentere cijfers van met ruim 18 maanden.
Ah kijk, wat 'fijn' om een keer te horen!
Jesper is zo'n klein ventje, het is altijd zo'n verschil met zijn leeftijdgenootjes. Hij was met 15 mnd 8200 en 75 cm :-)

Ik denk dat zn broertje misschien wat groter wordt. Hij draagt al kleding van Jesper, die Jesper destijds nog niet paste op zijn leeftijd. Terwijl Thijmen een groeiachterstand had, hij haalt het goed in

Jesper draagt nu met slapen trouwens romper met lange mouwen, hema pyamaatje en winterslaapzak met mouwen. Een deken gaat bij hem volgens mij echt nog niet werken.
pi_64748764
Ach kleine kindjes moeten er ook zijn, en pepijn zijn papa is ook een frummeltje
Wel goedkoop met kleertjes, Pepijn heeft maat 62-68 rompers ruim een jaar gedragen
Ik ben wel heel benieuwd hoe groot Pepijn nu is, de vorige meet met Anna & Pien & Floor & Jet was Pepijn echt een heel stuk kleiner. Terwijl dat van de week toen hij bij Anna aan het spelen was wel een stuk minder leek.
Ach misschien vinden ze op het CB nu eindelijk dat hij niet gekrompen is

Wij dekken Pepijn zodra hij ingeslapen is, en voordat wij naar bed gaan nog een keer toe. Zonder deken is hier ondanks pyjama en winterslaapzak echt te koud. We hebben geen verwarming in de slaapkamers, en alleen een gaskachel in de woonkamer. Als we het ventilatierooster 's nachts open laten dan staan de ijsbloemen op het raam 's morgens
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:22:05 #265
197301 Miffy1984
pi_64749055
OE koud nu dan zeker!! Ik hoop niet dat je ook enkel glas hebt op de slaapkamers?

Maar ach... het is wel gezond, slapen met een lage temp. Het slaapt ook beter.
Alleen ijsbloemen op het raam, das wel koud
pi_64749256
nee gelukkig wel dubbel glas!!
en hier gaat de kachel in de woonkamer dus ook niet meer laag 's nachts, want dan duurt het gewoon een uur 's morgens voor het huis weer warm is.

ach prima mee te leven, wil alleen d ekomende gasrekening niet weten

voor pepijn vandaag een wollen rompertje en wollenpakje gekocht voor de echt hele koude nachten.
pi_64757721
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef p_iglet het volgende:

[..]

mama van klein kind meld

recentere cijfers, hahaha.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:06:48 #268
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64760388
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oh oh....en ? Hoe is het met de val ? Kapot ?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:10:21 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64760514
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Wat een slaapaap !

Liggen jullie kinderen nog onder een dekentje of hebben ze al een dekbedje ?
Dean heeft al een half jaar ofzo een dekbedje!
En eind van de maand voor zijn verjaardag krijgt ie een nieuw bed (+ grote jongenskamer).

.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:13:01 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64760589
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Geen idee hoe zwaar Meike is. Denk dat ze wel rond de 90 cm zit, aan de kleren te merken.

In bed heeft Meike aan:
-romper
-pyama (katoen)
-winterslaapzak met mouwen
-3 dekens in een dekbedhoesje

Ja ik heb een koukleum gekweekt. Als ze bijv een slaapzak zonder mouwen aanheeft is ze sochtends een uur eerder wakker met ijskoude handjes en voetjes.

Wisten jullie trouwens al dat mijn kleine kabouter met hulp tot 10 kan tellen!! (om en om een getal noemen)
En ze kent en herkent al 5 kleuren! blauw, rood, geel, groen en paars!
Ah, dat is hier ook favoriet momenteel, tellen en kleuren (al is het meeste nog wel "blauw" ).
En idd de hele dag zijn teentjes tellen, hoewel het nog wel zo gaat van "ééééén...tee, vier.. Zes!!!!!"

.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:20:38 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64760802
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dean heeft al een half jaar ofzo een dekbedje!
En eind van de maand voor zijn verjaardag krijgt ie een nieuw bed (+ grote jongenskamer).

[ afbeelding ].
Haha, die staat bij de Babypark in de etalage en ik had me al eens bedacht dat ik dat echt iets voor jou vond!
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:25:37 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64760951
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Haha, die staat bij de Babypark in de etalage en ik had me al eens bedacht dat ik dat echt iets voor jou vond!
Echt? Hoezo dan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:30:19 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64761090
Ja, ik weet niet. Je bent zo lekker over the top. En dat bedoel ik echt lief hoor.
Het is gewoon zo leuk om te zien hoe je zo lekker overboard kan gaan om Dean maar het beste en het leukste te geven. Denk luchtkasteel enzo.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:35:46 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64761255
I know, je hebt wel gelijk .

Ik heb al de meest afgrijselijke ideeen voor zijn feestje, Stanley zat gisteren zo --> " " op de bank naar me te luisteren .

[ Bericht 22% gewijzigd door Vivi op 07-01-2009 11:49:32 ]
pi_64762259
whihi daarom ben ik ook erg benieuwd naar het verslag van het feestje!
hij luisterde in ieder geval nog, die van mij gaat dan zo op in een film ofzo dattie mij niet meer hoort/wil horen

Blauw is hier ook de favo kleur, als ik vraag wat voor kleren ze aanwil zegt ze: "blauw!" of "anoukkewees"
(dan wil ze iets aan wat van haar nichtje Anouk is geweest)
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:52:01 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64763858
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whihi daarom ben ik ook erg benieuwd naar het verslag van het feestje!
hij luisterde in ieder geval nog, die van mij gaat dan zo op in een film ofzo dattie mij niet meer hoort/wil horen

Hebben jullie dat nu ook dat als je man wat zegt dat je denkt "Hm? Oh ja. Jajajjajjaja. "

En dat je dan niet kan wachten om weer wat leuks te vertellen over je kind. .

En dat ik me er dan rot aan erger, als ik zeg hoe leuk, lief, slim en zulks Dean is, hij "Ja, dat is ook zo." zegt en dan weer begint te blaten over zijn motor of Deadliest Catch gaat kijken .

Met mijn mama kan ik tenminste uuuuuren kwijlen over mijn broedsel .
  Jubileum moderator woensdag 7 januari 2009 @ 11:56:18 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64764020
Viev Ik vind jou zo'n keigave moeder he, heerlijk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:59:02 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64764114
Bij ons is het soms wel andersom...dan probeer ik te koken en zit J. vanuit de zithoek maar te roepen: Oh kijk dan, kijk dan, wat lief, wat leuk, wat knap, kom nou kijken M je mist het!! En dan komt ie rapporteren in de keuken hoe geweldig het allemaal was....
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:09:40 #279
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_64764444
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:59 schreef Memmel het volgende:
Bij ons is het soms wel andersom...dan probeer ik te koken en zit J. vanuit de zithoek maar te roepen: Oh kijk dan, kijk dan, wat lief, wat leuk, wat knap, kom nou kijken M je mist het!! En dan komt ie rapporteren in de keuken hoe geweldig het allemaal was....
Hier soms ook zo! Of dan liggen we in bed nog wat TV te kijken, kijkt hij me opeens zwijmelachtig aan: "Ethan is zoooo lief he?"
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:13:25 #280
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64764550
Klinkt zo bekend Memmel
Toch n vraagje van deze muts, Rachel is verslaafd aan mandarijntjes en nu vraag ik me voorzichtjes af hoeveel nou eigenlijk maximaal is, k hou t nu op 3 max perdag (1 smorgens, 1 smiddags en 1 savonds nadat ze haar bordje leegheeft)
Buiten mandarijntjes wil ze banaan of peer de rest vind ze dus niks.
Verder zoek ik tips om met een driftkikker om te gaan, in haar driftbuien slaat ze zichzelf of slaat ze met haar hoofd tegen alles wat maar hard is.. dit speelt al minimaal een maand dus is niet iets van de laatste week, huisarts zegt het is een fase, CB geeft niet thuis en ik word er minofmeer radeloos van, het is zelfs al n keer zover gegaan dat ze n bont en blauw koppie had en de blikken die je dan van mensen krijgt is echt niet leuk, k wil eigenlijk niet eens weten wat die mensen denken.
Tips iemand ?
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:20:19 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64764783
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef Lois het volgende:
Viev Ik vind jou zo'n keigave moeder he, heerlijk
Naar aanleiding hiervan!?
  Jubileum moderator woensdag 7 januari 2009 @ 12:29:42 #282
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64765134
Nee hoor dat vind ik al een tijdje, maar had nu even de kans om het te zeggen. Al vanaf je bekentenis dat je in een winkeltje bij jou om de hoek, een houten speelgoedwinkeltje volgens mij, zoveeeeeel zou willen kopen.
Daarna omdat je duidelijk zo trots bent op Dean en omdat je zo ontzettend veranderd bent. (ten goede dus he)
Dan zie ik ineens weer zo'n bed en lees ik over dat verjaardagsfeestje en dan denk ik "ach, dit kan alleen maar Vivi zijn"
Het moet echt een feest zijn om jouw kindje te zijn.
(en daar bedoel ik niks ten nadele van anderen hoor, ik vind de meeste moeders hele geweldige moeders, maar dit geval spreek ik nu toevallig uit)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:46:33 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64765736
Maffe, ik zou willen dat die van mij verslaafd was aan fruit. Daar komt alleen maar "Happe! Koek!" uit Niet dus.
En wat betreft die driftbuien: ik zou het niet weten. Anna is ook wel eens driftig, maar niet zozeer dat ze zichzelf pijn doet. Ik kan me voorstellen dat je je daar wel druk om maakt. Misschien merkt ze dat het effect heeft, omdat ze aandacht heeft? Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heeft totaal negeren zin of vind je dat eng?
Moeilijk!
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:51:03 #284
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64765874
Ik heb het wel geprobeerd te negeren hoor toen het alleen bij zichzelf slaan bleef, ondanks dat het een naar gezicht is om je kindje zo boos te zien zag ik daar niet zoveel kwaad in, maar dan zoekt ze gewoon iets extremers op zoals de vloer, een tafelpoot (zijn van metaal) haar hoofdschot van het bed en verder. Korte smanevatting zichzelf slaan vind ik vervelend maar niet eng, met haar hoofd tegen dingen aanslaan vind ik wel eng en probeer mezelf dan 1 minuut in de hand te houden maar ben dan weer n bange muts omdat ik dan bang ben dat ze zichzelf nog eens wat aandoet.
Gewoon n stuiterballetje
pi_64766275
hmm lastig maffemuts. Linde heeft dat zichzelf slaan wel een tijdje gedaan maar dat is eigenlijk vanzelf weer overgegaan nadat we het negeerden. In het begin schrok ik erg en greep ik in, maar dat had dus juist een tegenovergesteld effect. Ze ging het toen ook wel gebruiken op momenten dat ze aandacht wilde (bv als ik aan het koken of bellen was).

Mandarijntjes, peer en banaan zijn hier ook erg favoriet. En druiven ook. Ik geef ook meestal maximaal 3 mandarijntjes per dag. Zou eigenlijk niet weten of het kwaad kan om er meer te geven.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:27:39 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64767167
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Lois het volgende:
Nee hoor dat vind ik al een tijdje, maar had nu even de kans om het te zeggen. Al vanaf je bekentenis dat je in een winkeltje bij jou om de hoek, een houten speelgoedwinkeltje volgens mij, zoveeeeeel zou willen kopen.
Daarna omdat je duidelijk zo trots bent op Dean en omdat je zo ontzettend veranderd bent. (ten goede dus he)
Dan zie ik ineens weer zo'n bed en lees ik over dat verjaardagsfeestje en dan denk ik "ach, dit kan alleen maar Vivi zijn"
Het moet echt een feest zijn om jouw kindje te zijn.
(en daar bedoel ik niks ten nadele van anderen hoor, ik vind de meeste moeders hele geweldige moeders, maar dit geval spreek ik nu toevallig uit)
Wat lief, dat vind ik echt een cadeautje! Vooral omdat het van iemand als jij komt .

.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:33:56 #287
197301 Miffy1984
pi_64767390
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hebben jullie dat nu ook dat als je man wat zegt dat je denkt "Hm? Oh ja. Jajajjajjaja. "

En dat je dan niet kan wachten om weer wat leuks te vertellen over je kind. .

En dat ik me er dan rot aan erger, als ik zeg hoe leuk, lief, slim en zulks Dean is, hij "Ja, dat is ook zo." zegt en dan weer begint te blaten over zijn motor of Deadliest Catch gaat kijken .

Met mijn mama kan ik tenminste uuuuuren kwijlen over mijn broedsel .
Hahaha!! deadliest catch inderdaad!!!! Dan is er 0 aandacht !
Miffy haat discovery
pi_64767479
Dat is lastig maffemust.. Chris slaat ook wel eens met zijn hoofd tegen de vloer/muur. En we proberen hem echt te negeren. Tot nu toe wordt het nog niet erger, maar bij elke driftbui is het wel raak. We pakken hem meestal op als hij zich echt pijn doet, dan na een klein minuutje. Maar dan is de driftbui-huil ook echt veranderd in een pijn-huil..
Mandarijntjes lijken me niet zoveel kwaad kunnen. Is toch vooral water. 3 lijkt me wel een mooi getal.

Hier lijkt de storm weer voorbij te zijn.. Chris heeft vannacht goed geslapen, alleen wat papa-honger om half 11, en een hoestbui rond 4 uur. Maar na die hoestbui is hij zelf weer in slaap gevallen. Vandaag dus weer een vrolijk kereltje. Hij was echt weer gezellig.
Ik hoorde vanochtend een raar geluid uit de keuken komen. Ga ik eens om het hoekje kijken. Kruipt hij met de theedoek naar de vaatwasser. Daar was de klep van open, en die was echt dicht toen ik naar de kamer ging. Meneer vind het echt leuk om samen de vaatwasser uit te ruimen. Dus dat gaat later zijn klusje worden
En nu zit hij op het KDV. Hij heeft maar 2 minuutje gehuild bij het afscheid. Maar het was al goed voordat ik de deur uitwas.. Er is dus hoop

Als ik hier soms lees wat sommige kindje al kunnen aan woorden en begrippen en motoriek.. Dan kan ik me niet voorstellen dat over een half jaar Chris dat ook zou kunnen.. Ik verbaas me nog bijna elke dag over hoe groot hij is, en hoe wijs hij nu soms al doet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:38:39 #289
197301 Miffy1984
pi_64767563
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef maffemuts het volgende:
Ik heb het wel geprobeerd te negeren hoor toen het alleen bij zichzelf slaan bleef, ondanks dat het een naar gezicht is om je kindje zo boos te zien zag ik daar niet zoveel kwaad in, maar dan zoekt ze gewoon iets extremers op zoals de vloer, een tafelpoot (zijn van metaal) haar hoofdschot van het bed en verder. Korte smanevatting zichzelf slaan vind ik vervelend maar niet eng, met haar hoofd tegen dingen aanslaan vind ik wel eng en probeer mezelf dan 1 minuut in de hand te houden maar ben dan weer n bange muts omdat ik dan bang ben dat ze zichzelf nog eens wat aandoet.
Hier ook een gevalletje hoofdbonken. Het werd bij Jesper op een gegeven moment zo erg.... het ging steeds harder. Echt mega bulten op zijn voorhoofd. Totdat ik het spuugzat was. Elke keer gaf ik hem weer die negatieve aandacht, dus hij bleef er maar mee doorgaan.
Toen hij weer eens niet wou slapen, en hij met zn hoofdje tegen zijn bed bleef rammen, heb ik hem laten gaan Het bonken stopte vrij snel, het huilen duurde nog even... maar na 1 keer negeren is ie er eigenlijk meteen mee gestopt. Het is echt een fase. Wat je ook doet, het gaat vanzelf weer over.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:39:49 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64767610
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

Hahaha!! deadliest catch inderdaad!!!! Dan is er 0 aandacht !
Miffy haat discovery
Nou, ik zag er laatst wel een leuk programma!
Over een topkok die de wereld rondreist en dan overal lekker gaat eten .
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:42:33 #291
197301 Miffy1984
pi_64767735
Nouja, op zich zijn het wel leuke programma's allemaal. Maar 9 van de 10 keer haat ik het, omdat manlief niet luistert :-)

En aarrgg mythbusters, das pas erg.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:54:55 #292
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64768254
Eindelijk, Maffe net maar weer gebeld met het CB alleen nu met het telefonisch spreekuur waar "echte" mensen zitten.
Ik wordt vanmiddag teruggebeld door haar na t spreekuur (is tot 3 uur) en dan gaan we een afspraak inplannen voor morgen of overmorgen voor een thuisbezoek.
Tot die tijd mag rachel zichzelf wel slaan maar zodra ze verder gaat dan dat moet ik haar dus oppakken, en stevig knuffelen ( om verlatingsangst cq afwijzinggevoel te voorkomen door het te negeren) Deze mw dacht wel mee, en wilde ook zelf kijken hoe zo'n driftbui verloopt. we moeten ook vanavond het beddrama even vast leggen zodat ze dit ook kan bekijken. Zometeen dus ff mn webcam verplaatsen naar Rachel haar kamer.
Juist omdat ik al zoveel aan mijn hoofd heb op dit moment, ben ik blij dat deze mevrouw het serieus neemt, er valt gewoon n last van mijn schouders
oh en stiekum haar ook nog gevraagd over de mandarijntjes
3 is idd het maximum als ze verder geen sinaasappelsap drinkt. citrusvruchten kunnen namelijk t maagje beschadigen als het in overvloed gegeven wordt. 1bekertje sinaasappelsap is dus 1 mandarijn minder pd.
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:58:15 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64768403
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Deepfreeze het volgende:

Als ik hier soms lees wat sommige kindje al kunnen aan woorden en begrippen en motoriek.. Dan kan ik me niet voorstellen dat over een half jaar Chris dat ook zou kunnen.. Ik verbaas me nog bijna elke dag over hoe groot hij is, en hoe wijs hij nu soms al doet.
Eensch!
Ik vind het nu echt een superleuke leeftijd. eli is vrolijk en blij, en kan al zo ontzettend veel. vooral de fijne motoriek is goed, en dat is leuk om te zien in zijn spel.
taalvaardigheid komt ook nog wel een keer. hoop ik

Wat fijn dat Chris steeds minder lang huilt op het kdv. Het is ook gewoon leuk daar lekker de hele dag spelen, spelen, eten, spelen, slapen, spelen, spelen. what's not to like

Maffe, fijn dat je serieus genomen bent op het CB! Hopelijk hebben ze met goede tips voor jullie

KP, wanneer verander je je avatar weer? Please? Of iig een langzamer variant ervan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64769189
Mythbusters is cool! Net zoals brianiac.. En als ik gaar ben, dan blijft zelfs deadliest catch aanstaan.. Lang leve discovery
Paps,mams en Chris gaan later ook allemaal dingen laten ontploffen

Maffe, fijn dat ze zo goed en snel reageren op het CB. Hopelijk komen ze morgen/overmorgen met een goede oplossing.
pi_64770937
Maffe, hopelijk heeft ze ook goede oplossingen. fijn dat ze met je meedenken .
Ik ken het bonken gelukkig (nog) niet.
pi_64773556
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

KP, wanneer verander je je avatar weer? Please? Of iig een langzamer variant ervan?
ja maar ja maar, zo snel gaan die 2 nou eenmaal...

met andere woorden...geen idee hoe je zoiets maakt, laat staan langzamer laat gaan...
Ik zal vanavond even Manny achter de Crabfishers vandaan halen en even vragen of dat mogelijk is.
pi_64773820
K_P ik tuur me de hele tijd suf op die flitsende plaatjes. Dan vang ik weer een flits op van Pien of is het toch Floor? En zit er nou een flensje voor de spiegel of zijn het allebei je flensjes samen? En ga zo maar verder

(voor mensen die het niet meer trekken: druk eens op escape, daar gaat ie van stil staan )

Wij eten vanavond poffertjes Kan me nu al helemaal verheugen op dat koppie van Linde
pi_64773891
Dat blauwe is een gat in een houten ding in de speeltuin waar Pien haar hoofd doorheen steekt. En je ziet Pien en Floor staand in bed...
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:01:19 #299
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64773935
K_Ptje, moet ik je even helpen? Ik lig toch ziek en verkouden te zijn op de bank.
pi_64786128
ik zag je berichtje te laat op de msn, memmel. Toch dank !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')