abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64647394
Lief, Karin. Wat een scheetje is het toch!

Ik ben net wakker en de meiden slapen nog. Vanochtend echt een ochtend out of hell !
Floor valt keihard op haar neus. Blijft liggen, doet niets. Ik schraap haar vd vloer, ze begint keihard te gillen, valt zelfs een beetje weg (draait met ogen en wordt wat slap). Bloed stroomr haar neus (mond ??) uit....eenmaal dat weer op orde....loopt Pien tegen de deurpost...

Terwijl Floor dus snikkend in de kinderstoel een peertje eet struikelt Pien. Pffff. Ik heb ze daarna in de kinderwagen gezet en lekker gewandeld. Ik was kapot om 13.00 uur...
pi_64647522
Tjonge, wat een rampscenario Pannekoek!
Dat is wel het nadeel van 2 tegelijk afbakken he.....
Wel eng dat Floor zo met de ogen draaide enz, zou het maar in de gaten houden.
Kus dr'op!

Meike mag volgend weekend een nachtje bij Mikoxx slapen, kan ze vast oefenen ;-)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64648955
inmiddels wakker incl. de praatjes !

Mikoxx op trainingskamp...ze mag zich hier ook wel melden...
pi_64650450
KP, dat heb je even je handen vol met 2 flensjes. gelukkig hebben ze alweer praatjes!

Karin, dit was al de 2e oorontsteking in een maand tijd. En meestal herhaalt het zich dan nog vaker. Heeft te maken met de bouw van het oor-neusgebied. Ik dacht dat het te maken had met de buis(eustachius?) tussen oor en neus, die dan sneller gaat dichtzitten dan gemiddeld en het oor de rommel niet kwijt kan. Het is iets wat vaker voorkomt bij kinderen (mijn zusje& schoonzusje ook) en waar ze wel overheengroeien als het hoofd groeit. Maar bij elke verkoudheid moeten we er dus rekening mee houden dat er ook een oorontsteking kan ontstaan, dus goed openhouden door te sprayen. Het is ook typisch iets voor de winterperiode met al die koutjes, vandaar dus april.
pi_64651217
Kp, wat een stuntelflenzen, gelukkig wel weer praatjes

DF, balen die oorontsteking .
Fake it till you make it...
pi_64663495
Deepfreeze, wat vet irritant. Oorontsteking is zo gemeen!
Meike heeft het ook gehad, nou die stond echt op dr kop van de pijn!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen voor Chris!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64667225
Gelukkig heeft Chris er niet echt veel (merkbaar) pijn van. Maar dat maakt het ook weer lastiger. Hij heeft wel last, maar is vooral hangerig (door 39,5+ koorts), en af en toe een huiltje, wat een kort lontje. Maar niet duidelijk oren grijpen ofzo. En paracetamol werkt heel goed. Dat scheelt ook nog. We zijn nu in ieder geval alert, en kunnen hem een zetpil geven als het te erg wordt. Dan zie je hem echt opleven.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:07:07 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64676285
Arme Chris! Gaat het na vannacht alweer wat beter met hem?
  maandag 5 januari 2009 @ 09:36:58 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64676805
Oei KP, wat een verhaal, alles goed gegaan daarna?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 januari 2009 @ 09:47:17 #210
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64676997
Brrr als mijn kind met ogen draait en slap wordt na een val, zou ik eerlijk gezegd op zn minst de huisarts bellen.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64678423
Stiemie, het gaat alweer de goede kant op. Hij heeft nu al 2 nachten zonder zetpil gehaald. Hij is alleen steeds wakker door zijn gehoest en gesnotter. En dus is hij overdag ook chagerijnig en snel gefrustreerd.
Net nog even de huisarts gebeld, maar het hoesten en de oorontsteking zouden in de loop van de week beter moeten worden. Anders eind van de week even langskomen.
Vandaag heeft hij lekker een dagje vrij van het KDV. Hij wil het liefst de hele dag op me hangen, dus het KDV leek me niet zo'n goede plek voor zo'n zielig hompie dreumus.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:56:29 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64678647
Agossie arme Chris

Zielig hoor als ze zo ziekig zijn
pi_64678789
Ik begin me ook zorgen te maken over zijn eten. Hij heeft heel december nog geen dag fatsoenlijk gegeten. En hij heeft wel reserves, maar dat raken ook eens op.
  maandag 5 januari 2009 @ 11:01:49 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64678833
Maar zelf heb je toch ook niet zoveel trek als je niet lekker bent DF?
pi_64678909
Ik kan het me ook wel voorstellen. Met 4 hoektanden, 2 oorontstekingen en een buikgriep sinds sinterklaas. Maar toch zie ik hem liever bunkeren, dan met 4 happen avondeten naar bed gaan..
  maandag 5 januari 2009 @ 11:21:12 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64679374
K_P, hoe is het nou met de flenzen? Heeft Floor geen last meer gehad?

Anna donderde gisteren van haar stoel af, op haar achterhoofd... . Ik had als tip gekregen om in zo'n geval wel er naar toe te gaan, maar te wachten tot ze zelf weer opkrabbelt, dan weet je iig dat er geen ernstig hoofdletsel is. Anna was dus krijsend opgekrabbeld en zat bij mij op schoot, toen haar neus begon te bloeden. Ik wist niet zeker of ze die nou gestoten had of niet. Ik ben vannacht dus twee keer gaan kijken of ze rustig sliep en heb tot even de ha gebeld of het ok was zo. En dat was zo, hij dacht niet dat er wat aan de hand zou zijn. Maar je houdt je hart vast he...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64679444
Pfff al die vallende en stotende deumesjes

Pepijn heeft de hele nacht lopen spoken, we vermoeden tandjes. Maar als we dan bij hem waren was het ineens wel erg gezellig Niet helemaal de bedoeling.
Maar duimen dat het een uitzondering was en dat hij vanaf nu weer gewoon doorslaapt.
pi_64679835
Anna ook al aan de stuiter.. Fijn dat het allemaal meevalt..
En de flensjes?

p_iglet, ook al zo'n brakke nacht. Hopelijk was het voor een nachtje. Chris had meestal 2 nachten feest bij tandjes..
pi_64680365
quote:
Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Miffy1984 het volgende:
Brrr als mijn kind met ogen draait en slap wordt na een val, zou ik eerlijk gezegd op zn minst de huisarts bellen.
Nou nou...het kan ook even de schrik en de eerste pijn zijn. Ze was binnen no time weer gewoon Floor. Nadat ze lekker gegeten en gedronken had kreeg ze weer kleur op haar wangen en toen ze weer allerlei spullen wou die Pien in haar bezit had, had ik er weer het volste vertrouwen in dat het goed zat.

Ik heb dus niet de huisarts gebeld.

Ze zijn vandaag super lief !
pi_64680426
Oh ja...

en toen ze samen een stapel boeken onder de deurklink hadden gelegd om daarna te deur te openen en naar boven te lopen om mij uiteindelijk de 3e hartverzakking te geven, dacht ik : " dat zit wel snor ".
pi_64680648
Memmel ook een stuiter kind... . Ik heb idd op de "kinderehbo" geleerd dat je ze beter even kan laten liggen ipv ze gelijk op te pakken inderdaad om te zien of ze zelf weer opkrabbelen. Kinderen doen het niet als het niet kan. Maar je eerste gevoel is om je kind op te pakken en te troosten. Ik moet zeggen dat ik er sinds mn cursus wel meer bij stil sta dan ervoor.

KP, wat een boefjes zijn het toch. Wel slim die flenzen van je

Hier lijkt tandje 8 door te schemeren. En mn dreumus is op mn rug in slaap gevallen .
  maandag 5 januari 2009 @ 12:04:15 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64680789
Het is een kwestie van tijd voordat K_P gewoon buiten wordt gesloten, de flenzen van binnenuit de deur op slot draaien, de koelkast leeghalen en met een DVD-tje op de bank ploffen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64681550
Hihihi ik zie het al helemaal voor me memmel
  maandag 5 januari 2009 @ 13:18:46 #224
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64683381
wat een geval en gestuiter hier....
hoop dat alles goed gaat de de kids..

papa gaat naar het werk en mama komt net weer van het werk zwaai papa even uit
sta ik bij het dressoir,, dacht toch echt dat hij bruin was en niet blauw.......
lief he van caithlynn, die vind blauw toch wat mooier..dan bewerk ik hem maar
dus kon meteen boenen om alles eraf te krijgen.....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:26:12 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64683632
Vanmorgen zijn we even naar het CB geweest voor een extra ogen controle voor Sasha. ZIjn rechter-oog lijkt iets naar binnen te trekken, maar echt maar een heeeeeeeel klein beetje. Mij was het nog niet opgevallen.
Anyway, iig wilde hij deze keer niet mee werken, dus over 6 weken nog maar een keertje kijken.
Meteen maar even gewogen en gemeten en de lijntjes buigen nog steeds ietjes af naar beneden, maar alles gaat wel gelijk op met elkaar zeg maar, gewoon een eigen lijntje en niet zo'n grote flinke meer als hij was toen hij geboren werd.
1 jaar oud: 77,5cm en 9480gr

En nu ben ik weer wakker mama!!!!!!!!! Kom me nou ha-halen!!!!!!!!!!!
Een uurtje geslapen maar, jammer ik hoopte op 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')