Iedereen een heel fijn en gelukkig 2009 toegwenst
Dit is Devin's 3e jaar: geboren in '07, heel '08 meegemaakt en nu al een paar dagen van '09.
Sasha en BE, beter laat dan nooit: welkom hier!
En andere meeliftende (mama's van) bijna-dreumessen ook
Hoera voor Damian, eindelijk weer aan de groente! Heeft lang geduurd zeg. Maar at hij dan echt alleen brood, geen ander warm eten?
Hier hebben we een rustige jaarwisseling meegemaakt. We zouden naar mijn schoonzus gaan, maar M. & Devin waren herstellende van de griep en ik was/ben constant misselijk. Lekker thuisgebleven dus en ik heb zelfs 1 uurtje op de bank geslapen totdat M. me om 23:45 wakker maakte
Iets na 12 uur werd Devin wakker, hij is dus lekker warm ingepakt op mijn rug meegweest naar buiten waar we naar vuurwerk hebben staan kijken. Hij vond het prachtig! Toen ons vuurwerk op was zijn we op de galerij van de flat gaan staan en konden we vanaf 4 hoog veel moois zien tot in de verre omgeving. Om 1 uur lag hij weer in bed en heeft uitgeslapen tot 9:45 uur!
M. is ook nog eens jarig op 1 januari en van 14:00 tot 21:00 veel familie en vrienden over de vloer gehad.
Erg druk, maar gezellig en Devin heeft lief gespeeld met zijn neefjes.
Oh ja, mijn mobiele telefoon is al sinds woensdagmiddag "kwijt". Ik verdenk een zeker jochie dat het geweldig vindt om van alles te verstoppen en vervolgens weer tevoorschijn te toveren. Wanneer het
hem uitkomt natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....