abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:10:24 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64504439
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Cool....samen met Pien aan de puzzels, dan maar ? Die vindt dat ook leuk !
Floor loopt ALTIJD met het laatste stukje weg, zo irritant...
Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
pi_64504720
Chris krijgt nu voor het slapengaan een flesje warme gewone melk. Om de voedingsstoffen heeft hij geen extra's nodig, dus met 12 maanden zijn we gestopt met poedermelk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:38:57 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64505406
Devin, wat goed!

Popples, van harte met je dochter! En tot weer in het peutertopic!

Ja. Nijna, het is een fase

Wij doen s ochtends nog een papje met friso3. gewoon voor het idee dat hij dan iig die vitamines binnenkrijgt op een dag. vanochtend bambix en brinta gemengd. geen seconde gemopper gehoord.
morgen de verdeling dus iets aanpassen, meer brinta, minder bambix

we waren net uit eten, en meneer weigerde eerst zijn viskoekje (ziet er ook een beetj euit als vegaburger )in alle toonaarden en at alleen een beetje brood, dus wij eten verder, laten stukje viskoekje voor hem liggen, en warempel! hij pakt het heel geniepigjes en eet het op! toch nog een half viskoekje weggestouwd dus! Ben blij!

al is hij superhangerig, vooral naar mij toe. ik vind het wel gezellig, maar PR is ook niet voed genoeg als ik in de kamer ben. vind ik dan weer zielig voor hem... naja, fase? (+ minstens 1 kies op springen)

Net op de radio "Onderweg" van Abel:
"Je hart is zo dichtbij me, maar het klopt niet"

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64505714
Eli, stiekum toch wel lekker he zo'n viskoekje ;-).

Mirte heeft voor het eerst meer dan 1 muizenhapje zuurkool gegeten. De worst vindt gretig aftrek, en de zuurkool ging er redelijk in. Ze probeerde het met lepeltje en later gewoon met haar handen.
En de yoghurt wil ze ook graag zelluf doen, ze lijkt geloof ik behoorlijk op haar moeder... .
Ze krijgt sinds een weekje zo ongeveer geen avondfles meer. Ze krijgt denk ik nu zo'n 300-350ml op een dag gewone melk en vit. D.

Mirte was vandaag trouwens vrolijker dan gisteren, zit ze zo lief naar me te grijnzen
Fake it till you make it...
pi_64506323
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
Gij ! stiekeme gluurder !
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:33:31 #106
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64507401
hey hoi

super van Devin!!!!
Popless tot over 4 maandjes....

en dat eten met die kleintjes....
Caithlynn heeft een hele poos alles gegeten zonder gemopper.
maar nu wil ze het liefst alleen eten en owee als wij eten geven....
oei....dan kan ze gillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kun je soms helemaal van worden...

oh ja dat... bam bam ...woh betekende dat ze het vuurwerk wat ze hoorde mooi vond hahahahaha
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64508156
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef Nijna het volgende:

Driftig worden om dingen die niet mogen/waar je het niet mee eens bent en je duidelijk laten horen... fase zeker???
welkom in de wereld die dreumes heet,
het schijnt nog lang niet over te gaan

Vuurwerk wordt hier ook gewaardeerd, Meike noemt het een "ter" (ster)
Ze knalde me daarnet toch met haar kin op punt van de salontafel! Auw!
Bloed op de kin, en in haar mondje, en BRULLEN!
Zielig is dat. Zal wel flink blauw zijn morgen denk ik.

En Caithlynn kan inderdaad gillen!!!

Dag Popples ! nog maar even en dan komen we dr aan! Gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Vivi, hoe is het met Dean?
En Devin die mama zegt! Nog net voor het 2009 is, super!

[ Bericht 24% gewijzigd door XXXKarinXXX op 30-12-2008 20:58:11 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:10:39 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64508973
Meike, das niet slim, he? Kusje op je kin!

En, hier het bewijs dat ik me niet iets inbeeld...
De eerste kies!

Al verwachtte ik een kies linkesvoor, en niet rechtsmidden, maar dat terzijde...
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:21:30 #109
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64509442
Ik vind dat hele douchen sowieso altijd een probleem. Jesper zou misschien op zich wel op de bovenverdieping kunnen spelen (traphek dicht) en dat ik ga douchen met de badkamerdeur open. Maarja... altijd weer die stille momenten :-) En Thijmen die vast en zeker huilt op de achtergrond... pffff. Nee, ik vind dat douchen altijd maar een gedoe.

Ik neem Jesper altijd overal mee naartoe in huis. Vooral een wasje draaien vindt hij meer dan geweldig. Altijd op een krukje zitten en naar de wasmachine staren; 'draaien' 'draaien' 'draaien' zegt ie dan En HUILEN als ik weer terug wil naar de huiskamer.
Hij zorgt er wel voor dat ik niet achter loop op me was ...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64509585
En uitkijken dat ze je de wasmachine niet opnieuw aanzetten als die net klaar is....

Ik douche altijd savonds, als ze op bed ligt, of beneden met papa is.
En anders samen met haar. Ik laat haar echt niet alleen terwijl ik me douche
pi_64512596
ik ga dan nog lekker door met een fles 's avonds
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:32:57 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64513260
Anna begint zich tegenwoordig al uit te kleden als ze de badkamer oploopt. Ook wanneer ze net gedouched heeft. Ze vindt het tegenwoordig gewoon helemaal prachtig, getuige ook deze foto:

Morgen gaat Anna toch nog even naar de creche, er worden oliebollen gegeten, dus ik breng haar maar even. Dan kan ik rustig boodschappen doen en mijn vader "helpen" met oliebollen bakken... Na de scene vandaag bij AH ga ik liever even alleen (kernwoorden: gillen, drama, gillen, aanstellen etc. En dat alles omdat ze 10 minuten eerder mee moest toen we weggingen bij de kinderboerderij en ze een soort sit-in hield bij de koeien. )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 22:39:20 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64513605
Wat een schattige foto Memmel. Hier is douchen ineens ook helemaal favoriet. Vooral als papa en mama ook meegaan onder de douche. Is voor ons gewoon een heel gezellig familiemoment in het weekend
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_64514157
Devin je zegt mama! Goed zeg!

Eli lekker he die viskoekjes Net doen of je niet ziet wat ze doen is hier ook vaak de allerbeste aansporing om te gaan eten. En een kies

Meike wel voorzichtig doen he

Anna lekker he douchen. Linde wilde laatst zo met haar kleren aan de douche inlopen. Fijn dat de opvang bij jou trouwens gewoon open is Memmel. Hier is ie tussen kerst en 1 januari dicht. Nou ja he is natuurlijk wel heel gezellig zo met zijn allen thuis

Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen. En verder ook geen opvolgmelk meer. Ze eet flink mee met het avondeten (mits ze zelf mag eten, anders is het hopeloos ) en dus leek me dat ik die laatste fles dan wel weg kon laten. Linde is echt een vreetzak(je). Er is bijna niets dat ze niet lekker vindt, behalve ei, gekookte aardappels en pannenkoeken. Ach verder eet ze alles dus het is haar vergeven Na het avondeten krijgt ze nog een danoontje/beetje yoghurt/banaan voor het slapen. Dan nog een beetje water en dan tanden poetsen en hup naar bed.

Hier komt er onderin eindelijk nog een tand door. Ze heeft inmiddels wel een stuk of 4 kiezen, maar qua gewone tanden is ze onderin nog steeds Thea van Theo.
pi_64514495
Karin, bedankt voor het warme welkom in de wereld die dreumes heet... ;-).
Arme meike met haar kin op de tafel

Eli, een heuse kies, stoer man!

Anna, wat is dat lekker he onder de douche!

Stiemie, weer een tand erbij .
pi_64518300
* Webkim kwam Sasha en BE even brengen
Hardloper.
IG @webkim
pi_64523718
eli

anna memmel dat drama gedoe kan nog wel even doorgaan hoor.

karin ervaring met de wasmaschine opnieuw aanzetten?
wij hebben nu een klein maandje een nieuwe vaatwasser maar mevrouw weet precies hoe hij werkt.
dus dat ding ben ik 10 keer op een dag uit aan het drukken.

dank jullie wel voor jullie felicitaties. ze heeft genoten. vooral toen de kindjes kwamen.
mama van 3 kids!
  woensdag 31 december 2008 @ 08:05:52 #118
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64523723
Welkom Sasha!

Jesper krijgt voor zijn middag en avond slaapje nog een flesje gewone warme melk.
Gewoon als ritueel. Ik heb alijd gezegd dat ik met zijn 2e verjaardag stop met de flesjes. Dus dat is al bijna.... ik vind het altijd zo schattig Maargoed, jesper kan ook prima uit een normale beker drinken, dus hij zal het niet missen denk ik.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64523751
BE en Sasha !

Hier gaan de meiden ook nog even naar het kdv...heerlijk !
Over een klein uurtje lig ik weer in bed
pi_64524232
Haha, de wasmachine, die wordt hier ook steeds aan of uit gezet! Net als de TV, de Xbox, de stereo... hij is helemaal van de knopjes.

Anna

Devin is ook gek op douchen. Tegenwoordig altijd met zijn badje erbij op de grond, kan hij lekker water scheppen en er af en toe zelf inspringen.
Douchen als ik alleen met hem ben doe ik als hij slaapt en anders moet ik hem mee eronder nemen. Compleet onverantwoord om mijn kleine slopert/brokkenpiloot/acrobaat alleen te laten!
.... met gevoel voor drama....
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 09:29:14 #121
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64524329
Gelukkig blijft Dana van alle knopjes af. Het enige wat ze aan mag zetten is de kerstboom.

Vief, hoest met mijn schoonzoon lieffie?

Oh en Dana heeft gisteren voor het eerst een drol geproduceerd op de WC . Ik ben best wel trots

Van harte gefeliciteerd BE, stinkie en Sasha
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:05:58 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64525945
Pics or it didn't happen Nikky

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 11:11:22 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64526082
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 13:04:53 #124
239293 missCMS
pi_64529969
gelukkig maar dat het mee veel voor Dean... hopen dat alles snel helemaal over is

kusje voor Meike van caithlynn

en caithlynn gaat altijd mee de badkamer in.
de ene keer doucht ze samen met mij en de andere keer speelt ze lekker
maar moet altijd oppassen dat de toiletbril omlaag is, anders heb ik de wc vol liggen met toiletpapier en speelgoed

en karin...de wasmachine is bekend verhaal, ik dacht een tijd geleden ook is de was nu nog niet klaar??? maar had Caithlynn hem ook weer aan gezet..
quote:
Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen.
caithlynn krijgt ook al heel lang geen fles meer, nadat ik over ging na nutrilon 3 en dat ging halveren, was het gedaan met de pret... never geen melk mee
nu nog steeds niet
zij eet ook voldoende en krijg genoeg gezonde voeidingsstoffen binnen.

voor iedereen een heel goed uiteinde en een super 2009!!
pi_64530544
Ik weet nu dat ik Maarten nog gerust een aantal weekjes melk kan geven voor het slapen gaan.
Mannetje word al zo groot en alles gaat al veel te snel soms.

Gaat 1 tot 2 jaar ook snel met de ontwikkeling?
  woensdag 31 december 2008 @ 13:47:27 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64531297
Wat een mooie foto van Anna!

voor BE, Stinkie en Sasha! Welkom in het dreumestopic

Wat goed van Dana, al poepen op de WC!

Vivi, veel succes met het weken!

Als ik dit soort verhalen lees, ben ik blij dat onze wasmachine op zolder staat, waar eli nooit komt
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 13:49:28 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64531378
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:

Pics or it didn't happen Viev Normaal gesproken doe je als moeder zijnde altijd "kusje erop, over" maar in jouw geval lijkt me dat toch een beetje vreemd overkomen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:19:52 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64532370
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
pi_64533724
Nou Nikky van mij mag je die drollenfoto wel houden hoor, maar ik vind het wel knap van Dana!!

Fijn Vivi, dat het onschuldig is. Hoe ga je dat weken in vredesnaam voor elkaar boksen? Dan mag hij meteen in het bad vol betadine ofzo?

Meike's kin valt mee, ik had het bont en blauw verwacht, maar tis alleen beschadigd.

Speelgoed in de wc....a jakkes!
Meike heeft wel een keer haar favo knuf erin gemieterd, die kon dus regelrecht de wasmachine in.

K_P, wat gaat er gebeuren dat je alvast in voren moet slapen? Ga je weer flink aan de lampen hangen vanaaf?

Maken jullie je kindje(s) ook wakker voor het vuurwerk vannacht? Wij laten Meike lekker slapen, en zien wel of ze wakker wordt. Zo ja, mag ze vuurwerk kijken.
pi_64533862
Wij laten Maarten lekker slapen en als hij toch wakker zal worden dan gaan we pas vuurwekr kijken.
Hier even een foto van onze dreumes
Met z'n nieuwe muts en schoenen
pi_64533894
Cool ventje die Maarten!
pi_64537832
Maarten wat word je al groooot! Stoere vent op je auto!

Ik laat Mirte lekker slapen. Als ze wakker wordt gaan we wel even voor het raam kijken.
  woensdag 31 december 2008 @ 20:03:42 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64543166
Hallo allemaal, wij komen ons hier melden!

Ons deumesje ligt uitgeput in bed, het was wel een hele heftige drukke middag hoor!
Sasha is heerlijk verwend, maar ik heb even geen puf om de foto'sop de laptop te zetten enzo.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit of we Sasha nou wakker gaan maken of niet. Ik maak hem normaal om 23.00 wakker voor een fles, doen we dat nu om 0.00, of wel om 23.00 en kijken we dan of hij door alles heen slaapt...
Ik hoop dat ik het ergens halverwege de avond zal besluiten.
pi_64543523
Ik laat Nathan gewoon lekker slapen en als hij zelf wakker word door al die herrie mag hij gerust uit bed en voor het raam naar al die kleurtjes kijken. Morgaine gaat samen met papa vuurwerk (kindervuurwerk dus sterretjes) af steken.

Oh en tandje nummer 6 en 7 zijn ook door gekomen !! En de eerste losse stapjes zonder hulpmiddelen zijn gezet!!!!!!
pi_64551700
Gelukkig nieuwjaar allemaal Ik wens iedereen een mooi 2009 vol liefde, geluk en gezondheid

Welkom Sasha en BE

En Nathan wat ga je hard!

Linde is gisteren/vandaag opgebleven tot het vuurwerk. Nou ja vanuit ons gezien niet geheel vrijwillig hoor. We wilden haar om half negen in bed leggen en daar was ze zo aan het huilen dat we het vermoeden hadden dat er iets was. Nou had ze de hele dag nog niet gepoept, dus we dachten dat ze dat nog moest doen. Zit ze bij mijn vader op schoot, moet ze ineens overgeven Tussen 21 en 23.56 heeft ze vier keer overgegeven. Misschien overbodig om te zeggen dat we het proosten met champagne om 12 uur dus maar hebben overgeslagen Vannacht heeft ze in haar bedje bij ons op de kamer geslapen en ook nog een keer overgegeven, maar nu lijkt het goed te gaan. Ze heeft uitgeslapen tot 11 uur en begint nu rustig met een biscuitje en slappe thee en nu maar hopen dat het goed gaat.

Ze vond het vuurwerk trouwens prachtig. We wonen vrij hoog en dus kan je het hier heel goed zien. Het vuurwerk noemde ze trouwens steeds "auto's". Waarschijnlijk omdat we wel eens 's avonds naar de auto's met lichten aan gaan kijken voordat ze naar bed gaat
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:00:31 #136
239293 missCMS
pi_64552451
hallo allemaal

een super gezond, gelukkig 2009 gewenst.....

Caithlynn werd mooi om kwart voor 12 wakker en heb ik maar uit bed gehaald....
ze vond het toch prachtig.. wilde dus naar buiten....
heb haar dik ingepakt...
bij mama op de arm en daar zat mevrouw .....woh....woh,....bam.bam.. en maar klappen in de handen..prachtig!!!!
en ja toen weer nar bed... iets minder leuk, maar toch opgegeven alleen om kwart voor 7 ..mama..papa..bah!!!!!!!!!!! en ja hoor mevrouw was wakker met een vieze luier...

maarten wat ze je er geweldig uit...en wat een heerlijke bolle toet hoor..
welkom sasha en BE
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:04:00 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552519
BE, welkom lieffie En jij natuurlijk ook Sasha, stoere knappe pleuter dat je d'r bent!

Maak er een mooi jaar van, hier, en overal!

donderdag 1 januari 2009 @ 13:05:09 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552538
En IEDEREEN natuurlijk heel veel geluk, gezondheid, en alles wat leuk mooi en fijn is gewenst, voor 2009
pi_64552562
BE en Sasha, welkom .

Mirte heeft overal doorheen geslapen en er werd aardig wat afgestoken hier.
Vanmorgen om 8 uur was ze aan de klets, ik eruit, douchen en aankleden. Ben ik klaar, ligt ze weer heerlijk te slapen. Zit je dan op nieuwjaarsochtend fris en fruitig in je uppie beneden .
We gaan zo maar eens een frisse neus halen.

Linde, gelukkig lijk je je alweer beter te voelen

Allemaal de beste wensen voor 2009!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:42:13 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64553178
Maarten, wat een leuk kereltje ben jij zeg!
Linde, wat naar! voor jou

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

Eli is overal doorheen geslapen. We hadden 11 man beneden
Ben ik erg blij mee Vanochtend hebben we ook mogen blijven liggen tot 10u, toen vond eli het wel genoeg geweest en was hij uitgepraat met zijn beer, dus moest ik eruit. Ook een prima score, toch?
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:21:05 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64554002
Wij zijn ook weer boven water. Gelukkig nieuwjaar iedereen! Anna heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, zodat ze niet van hot naar her gesleept hoefde te worden door de kou. En wij hebben lekker tot half tien kunnen uitslapen. Half tien! Zolang heb ik in tijden al niet meer geslapen. Heerlijk. Wat een zalige joggingbroek-en-slobbertrui-ochtend was het.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64556206
Memmel, uitslapen....HEERLIJK!!! wat kun je daar dan van genieten he!
Nathan, los lopen is stoer en handig! Goed van je!
En uiteraard doe ik mee met het warme onthaal van Sasha en BE, welkom!!

Meike sliep ook lekker door het voorwerk heen!
Heerlijk is dat!
Vanmorgen naar de opa's en oma's en vanmiddag lekker thuis aanklungelen.

Beetje minder grappig is dat we op Meikes kamer een lek hebben in de waterleiding (in de muur dus)
Het komt door het plafond naar beneden....
pi_64556679
Caitlynn leuk he dat vuurwerk?

Nijna zal je altijd zien dat ze dan besluit lekker weer verder te slapen Ach even heerlijk niksdoen is ook wel lekker toch?

Eli lekker doorgeslapen! Ik had gisteren in Tunfun echt niet het idee dat Linde niet lekker was en we zijn vanuit daar ook nog onderweg gaan lunchen bij de kalvertoren. Ze heeft nog heerlijk zitten smullen. Het kwam dan ook echt als een verrassing (ook voor mijn vader bij wie ze op schoot zat ) Nou ze heeft net alweer 2 boterhammen op en ligt nu lekker te slapen dus hopelijk hebben we het ergste weer achter de rug.

En Memmel klinkt als een heerlijke ochtend Vooral de pyamabroek en slobbertrui. Heerlijk

Karin succes met de lekkage!

Hier is er wat meer actie geweest. Ik was dat hele kerst en nieuwjaarsgebeuren zo zat dat de boom en alle kerstspullen hier al opgeruimd zijn. Normaal wachten we nog een weekje maar hij viel nogal uit en Linde probeerde steeds alle uitgevallen naaldjes terug te stoppen in de boom Dus ik heb mijn kind maar een traumaatje bespaard... Ik ben net klaar met stofzuigen en nu gaat mijn vriend dweilen en dan kunnen we fris het nieuwe jaar in.
pi_64556829
tja we kunnen eerst niet zoveel doen aan de lekkage, want ze willen niet komen.
Dus flink met handdoeken in de weer om het zoveel mogelijk tegen te houden.
De vloer begint al krom te staan op Meikes kamer dus dat gaat lekker.

Stiemie ook al zo ijverig de kerstspullen opgeruimd! Wij ook al!
Gelukkig is dat stomme ding weer naar zolder verkast.
Meike vindt het alleen maar raar, die loopt steeds te roepen om de kerstboom, en dattie aan moet enzo
pi_64556913
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
pi_64557007
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Stiemie het volgende:
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
tja de kids snappen er niks van dat de kerstboom ineens weg is.
Meike roept nu: boom inne doos!!!

Ze willen niet komen, want geen tijd.
En het was nu toch al door het plafond, en erger kon het niet worden zei de storingsmeneer. We moeten morgen maar weer bellen daar gaat ons dagje Ballorig.
pi_64561744
Wat irritant Karin, kan je het nog enigzins opvangen in bakken ofzo? Of loopt het langs de muren...
Wat stom dat ze er niet voor komen, straks heb je je eigen indoor zwembad...
pi_64561994
we hebben er wat doeken omheen gedaan, af en toe even vervangen door droge, en dan houden we het wel redelijk droog. Bel morgen wel weer met de hulpdiensten. Volgens mijn vriend gaan we ons Ballorig dagje niet in het water laten vallen, dus extra doekies erom en gaan! Dat zal Meike wel weer helemaal prachtig vinden!

Vandaag een beetje harrie in de warrie ons Meikie, vanmiddag maar een half uurtje geslapen dus vanavond was ze helemaal gesloopt.
Heb het nog een poosje kunnen rekken met grappige filmpjes van YouTube, van katten die van aanrechten afvallen enzo, ze lag in een deuk!
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:14:41 #149
239293 missCMS
pi_64566909
karin wat super vervelend zeg....
hoop voor jullie dat ze snel komen... gewoon doordringen......!!!
en have fun bij ballorig! ( gaat vast wel door)

wij hebben onze kerstboom meteen na kerst opgeruimd... ik was helaas niet zo in de kerstsfeer dit jaar door omstandigheden dus was al lang blij dat die dagen weer voorbij waren...
caithlynn vond het heel vreemd... maar wanneer ze nu ergens lichtjes ziet hangen, roept ze nog oh boom!!!!

oliebollen vallen trouwens ook goed in de smaak bij caithlynn!
pi_64574781
Ik zit hier een beetje achter mn pc, draai ik me om, zit Damian in de stoel Ik denk, nou dat gaat ook ineens hard. Eerst uit zn kinderstoel klimmen en nu al op de stoel kunnen klimmen!
Dus ik even testen door er speelgoed op te zetten, maar hij maakte niet echt aanstalten.... Even doorvragen bij Wesley ( nee ik heb het niet gedaan! ) maar die bleek er dus wél mee te maken te hebben. Hij had hem een handje geholpen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:03:57 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64575193
Ik ga er straks maar eens op uit om een medicijnkastje te halen. Alles ligt in mijn nachtkastje, maar nu Sasha zo af en toe rondscharrelt boven moet het toch maar snel weg daar.
Te laat nu natuurlijk eigenlijk al, maar ja.
pi_64593425
Wat is het hier rustig vandaag....allemaal lieve moppies vandaag ?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:12:04 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64593495
K_P heb je nog wat gewonnen bij de postcodeloterij gezien het feestje waar je heen ging?
pi_64593706
Hier zitten we weer droog. Moeten helaas nog wel met Meikes kamertje aan de slag, want het vocht heeft de vloer aangetast, en de ondervloer begint al te schimmelen, dus dat is iets minder.
Morgen naar Ballorig!
pi_64593734
niets gewonnen, ook geen lid en verkeerde postcode...haha
Onze 2 vorige huizen stonden in dat postcodegebied en dat is echt 3 minuten hier vandaan.
Was wel erg leuk om een x mee te maken. Anita Meijer, Thomas Berger en van die foute meezingers,heerlijk! Oude achterbuurman...6,5 miljoen....echt niet normaal, wat een geld......

Vriendinnetjes en andere bekenden hadden in de de meeste gavallen 1 lot, dus 7000 euro rijker! Echt super.
pi_64593819
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier zitten we weer droog. Moeten helaas nog wel met Meikes kamertje aan de slag, want het vocht heeft de vloer aangetast, en de ondervloer begint al te schimmelen, dus dat is iets minder.
Morgen naar Ballorig!
*bekijkt van positieve kant* ...
nieuw kamertje voor Meike....en potentiele baby in Meike haar kamer....
*bemoei modus uit*
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:20:44 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64593903
O wat leuk zeg zoveel bekenden met een prijs! Wow je achterbuurman is nu miljonair

Hier een lekker klein grietje vandaag dat bijna niets wilde eten (en dat is hier echt superzeldzaam bij ons kleine vreetzakje ) Hoop maar dat ze niet weer misselijk is...
pi_64594001
haha K_P, gaat niet door dat plan van jou!
Want Meike heeft al de grootste kamer, dus de evt nieuwkomer krijgt het kleine kamertje.
Een nieuwe vloer laten we leggen (lang leve de verzekering) dus dat valt ook nog mee.
Alleen de zooi die je er van hebt he.
pi_64594365
Ach..en het was zo'n briljant uitgedacht plan.....
Ja, die zooi...das irritant. En die gasten over de vloer....
pi_64594944
Naja, daar komen we ook wel weer overheen...
Dan die avatar van jou! Jeumig, ik krijg er zere ogen van zo snel gaat dat ding.
pi_64595001
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Naja, daar komen we ook wel weer overheen...
Dan die avatar van jou! Jeumig, ik krijg er zere ogen van zo snel gaat dat ding.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:10:53 #162
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64596088
.

Ik weet dat ik hier officieel nog niet hoef te zijn, maar mag ik vast komen proefdraaien?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:11:40 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64596118
Ja gezellig! Zegt zij die er ook pas 2 dagen is.
Hoe is het met je meisje? Nog helm-nieuws?
pi_64596177
Hoi
Ik kom alvast een plekkie reserveren
Saartje
pi_64596263
Karin, lekker dat jullie weer droog zitten. Effe de zooi, maar hopelijk zitten jullie er dan weer netjes bij!

Mirte weet hoe het laatje van de cd speler open kan . Vanavond stond ik eten te maken, hoor ik een cd-tje vallen. Die had ze er dus uitgevist... Bijdehandte tante...
pi_64596341
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:21:47 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64596505
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:27:45 #168
14746 k_i_m
pi_64596750
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja gezellig! Zegt zij die er ook pas 2 dagen is.
Hoe is het met je meisje? Nog helm-nieuws?
Zeker! We zijn vanmiddag weer geweest en er was weer een grote verbetering zichtbaar. De platte zijkant is nu bijna helemaal rond, alleen het achterhoofd moet nog uitdeuken.

Links is voor en rechts is hoe het nu is:

In my life
Why do I smile
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:30:09 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64596850
Jeetje wat kan je dat goed zien zeg! Fijn dat het echt wel zoden aan de dijlk zet!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:31:05 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64596879
Wat een verschil zeg k_i_m!

Zo dames jullie zijn er snel bij zeg! Welkom
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:32:29 #171
14746 k_i_m
pi_64596930
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
Echt heel eerlijk vertel ik liever hier dat Lilah d'r 4e tand heeft . dan tussen de melk/poep en slaapverhalen. Maar dat is ook logisch, want er zitten nu heel veel mensen met kleine babietjes daar. Ik heb nu weer advies en tips nodig die ik daar niet meer lees omdat die mensen er nog helemaal niet mee bezig zijn. Vandaar de aanmelding .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:41:41 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64597303
Ja, er is daar een ware babyboom gaande. Vandaar dat ik vorige week hier ook over de pap kwam vragen.

4e tandje! Woei! En zonder al te veel trouble?
pi_64597760
Wow wat een verschil zeg! Echt heel erg duidelijk!
Mijn meisje was vanmiddag voor het eerst zelf gaan zitten op dr billen. In de box dus ik vermoed dat ze was valsgespeeld heeft hier en daar
Saartje
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:11:29 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64598617
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wow wat een verschil zeg! Echt heel erg duidelijk!
Mijn meisje was vanmiddag voor het eerst zelf gaan zitten op dr billen. In de box dus ik vermoed dat ze was valsgespeeld heeft hier en daar
Jaaa maar zo schuiven wij met onze dreumessen natuurlijk ook weer een topicje op he als we het over de basisbeginselen gaan hebben

Nee hoor erg knap van je meisje Maneki

[ Bericht 9% gewijzigd door Stiemie op 02-01-2009 23:24:03 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:50:22 #175
14746 k_i_m
pi_64600464
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er is daar een ware babyboom gaande. Vandaar dat ik vorige week hier ook over de pap kwam vragen.

4e tandje! Woei! En zonder al te veel trouble?
Ik weet dat nooit zo . Ze wilde gisteren niet echt van harte slapen, maar heeft wel de hele nacht doorgetrokken. En vanochtend zag ik ineens een wit randje. Maar dat blijft toch gissen, want ze begint steeds vaker d'r momenten van aanstelleritus te krijgen. Er wordt hier heel wat af genephuild tegenwoordig .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:11:25 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64601263
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
.

Ik weet dat ik hier officieel nog niet hoef te zijn, maar mag ik vast komen proefdraaien?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoi
Ik kom alvast een plekkie reserveren
Maandag ben ik hier officieel weg, maar ik hoor wel weer opnieuw tussen Maneki en Kim

Nou doet Nienke in gedrag absoluut niet onder voor de gemiddelde dreumes.. ze schuifelt langs de tafels en stoelen, laat af en toe twee handen los als ze iets wil bekijken.. 6 tanden..
Nope, een baby is ze allang al niet meer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64606590
et ik vind een volgend kindje zowiezo sneller gaan.
nou ja behalve die van mij dan die zijn liever lui dan moe.

lilah gaat snel kim. wat zie je de verbetering goed zeg.

maneki vals spelen is cool

ik krijg het in het babytjes topic nooit bij gehouden. dus reageer er eigenlijk ook nooit.

een vriendin van zei pas tegen mij dat haar zoontje die 8 maanden is nu al 8 tanden heeft.
die van mij moet nog beginnen want haar tand is zomaar verdwenen
mama van 3 kids!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 08:48:40 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_64606750
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nah, ik kwam pas ook al een keer kijken voordat BE kwam

Er is gewoon een te groot verschil tussen de bijna eenjarigen en de pasgeboren baby's.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64606943
Sasha en BE nog gefeliciteerd!

Hier een enorme doorbraak.
Na bijna 6 maanden geleefd te hebben op brood eet Damian eindelijk weer groente.
Jammer genoeg wil hij tot nu toe alleen nog maar potjes, maar je moet ergens beginnen.

Damian heeft met oud en nieuw gewoon lekker geslapen. Vlak voor hij naar bed ging zijn we even vuurwerk gaan kijken. Dat was al spannend genoeg met een pot die verderop in de straat was omgevallen en dus het vuurwerk tegen mijn been aan knalde en recht voor het gezicht van Damian.
pi_64607172
en tegen zo'n plat hoofdje heeft jouw CB gezegd van "joh er groeit wel haar over omdat het een meisje is"??
Ik schrik ervan!
Belachelijk

Wat een verbetering!!
Heel erg fijn voor jouw en vooral Lilah!

Met oud en nieuw heeft Maarten er dwars doorheen geslapen terwijl er toch behoorlijke knallen waren.
Vreemde is dat hij de laatste weken echt ruk slaapt!
Ben ook bekaf ervan en hoop dat deze fase gauw weg gaat.
hij huilt meer en is onwijs jengelig de laatste tijd maar kan ook ineens weer vrolijk zijn.
FASE FASE FASE.....toch?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2009 10:08:57 ]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:13:26 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64607254
Kom maar gezellig hier hoor Kim

Dean werd met O&N om half 12 wakker omdat ie een beetje verkouden was en toen hebben we hem er maar even uitgehaald zodat ie naar het "Fuuwek" kon kijken. Hij was er al helemaal van begeisterd als ze de dagen vantevoren een beetje aan het "proefdraaien"waren hier in de straat en nu was het helemaam Ooooh en Aaahhh .

Hij was er niet bij weg te slaan. Als ie later maar geen carbid in melkbussen gaat proppen net als zijn vader toen ie nog een rotjochie was .

Ik heb er zelf helemaal niks mee..alleen het siervuurwerk vind ik leuk om naar te kijken.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:14:01 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64607264
Oh en hij is ook vre-se-lijk tegendraads. Idd, een fase hopelijk .
pi_64607508
Kim, wat een verschil zeg!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:04:09 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64610526
appelsap, wat fijn zeg! En ach... die potjes, daar zit toch echt ook gewoon groente in hoor. Beter iets dan niets.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:31:09 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64611190
Iedereen een heel fijn en gelukkig 2009 toegwenst
Dit is Devin's 3e jaar: geboren in '07, heel '08 meegemaakt en nu al een paar dagen van '09.

Sasha en BE, beter laat dan nooit: welkom hier!
En andere meeliftende (mama's van) bijna-dreumessen ook

Hoera voor Damian, eindelijk weer aan de groente! Heeft lang geduurd zeg. Maar at hij dan echt alleen brood, geen ander warm eten?

Hier hebben we een rustige jaarwisseling meegemaakt. We zouden naar mijn schoonzus gaan, maar M. & Devin waren herstellende van de griep en ik was/ben constant misselijk. Lekker thuisgebleven dus en ik heb zelfs 1 uurtje op de bank geslapen totdat M. me om 23:45 wakker maakte
Iets na 12 uur werd Devin wakker, hij is dus lekker warm ingepakt op mijn rug meegweest naar buiten waar we naar vuurwerk hebben staan kijken. Hij vond het prachtig! Toen ons vuurwerk op was zijn we op de galerij van de flat gaan staan en konden we vanaf 4 hoog veel moois zien tot in de verre omgeving. Om 1 uur lag hij weer in bed en heeft uitgeslapen tot 9:45 uur!
M. is ook nog eens jarig op 1 januari en van 14:00 tot 21:00 veel familie en vrienden over de vloer gehad.
Erg druk, maar gezellig en Devin heeft lief gespeeld met zijn neefjes.

Oh ja, mijn mobiele telefoon is al sinds woensdagmiddag "kwijt". Ik verdenk een zeker jochie dat het geweldig vindt om van alles te verstoppen en vervolgens weer tevoorschijn te toveren. Wanneer het hem uitkomt natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_64612413
Tjonge, wat een verschil k_i_m! wat goed dan dat ze nu toch een helmpje draagt. Hoe is het voor haar?
En hoe lang duurt het voordat ze weer helmloos door het leven kan gaan?

Wat leuk dat de kids allemaal zo hebben genoten van het vuurwerk. Meike noemt het een ster...
Alleen toen ze rotjes begonnen af te steken kwam ze naar me toe "mama, ter, eng!"

Vanochtend naar Ballorig geweest, Meike kijkt even de kat uit de boom maar dan is het ook helemaal geweldig! Ballenbak, springkussen, klimmen en klauteren, ze vond het fantastisch.
En dan moet je op een gegeven moment weer met je papa en mama mee naar huis.....tja dan trakteer je je papa en mama gezellig de hele terugweg naar huis op boze blikken.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:47:45 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64614995
Meiden, even thuisdokteren hoor.
Een net-dreumesje met een hese stem die heel naar uit zijn mondje ruikt na het slapen.
Moet ik daar nou wel of niet mee naar een huisarts? Ik vind het zoiets triviaals, maar het kan natuurlijk zijn dat hij er echt last van heeft...
pi_64615063
Koorts???
klinkt als een beginnende keelontsteking
pi_64615128
eet en drinkt hij nog goed? heeft hij verhoging? is hij hangerig/lusteloos?
Zijn allemaal zaken die mee kunnen wegen in je beslissing
Ik kijk dingen (mits de situatie dat toelaat) graag altijd even aan, soms lossen ze zichzelf op
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:05:56 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64615524
Waar ik vooral altijd naar kijk is de hoeveelheid die het kindje nog tot zich neemt, en of ze/hij niet te suf is. Zolang er nog drinken ingaat is er meestal geen reden tot paniek, zou ik het gewoon even aankijken en evt. paracetamol als hij duidelijk pijn heeft.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:22:54 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64617868
Oh ja sorry, dat had ik er nog bij moeten zeggen.
Hij eet, drinkt, lacht en zingt gewoon alsof er niks aan de hand is. Ook geen koorts.
Dus er lijkt niks aan de hand te zijn verder.

Gezien jullie reacties moet ik het daar idd maar op houden. Thanks.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:49:57 #192
239293 missCMS
pi_64624836
K-I-M..geweldig resultaat....wat mooi om te zien dat het zo vooruit gaat...

yeh Damian..... goed zo

leuk hè al die fases bij de kids....
zo gilt caithlynn dus naar mensen en als ze iets niet wil of mag.... oei... begin een beetje doof te worden

Karin, fijn dat de lekkerij weg is, en nu maar hopen dat de boel snel weer op orde is...

@kersjes,.... das balen voor je. hopen dat je telefoon snel weer opduikt en of dat die kleine boef hem weer terug tovert

BE zal gewoon ff afwachten

vandaag met caithlynn op het ijs geweest, geweldig!!!!! ze genoot volop... eerst even aftasten maar toen rennen... hahaha dat ging dus niet helemaal goed... oei.. boem ijs ;zegt ze
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:02:24 #193
239293 missCMS
pi_64625339
[img][/img]

hier staat ze dan.... voor het eerst op ijs!
pi_64628283
Caithlynn op het ijs, wat lief zeg!

Wij hebben een optie op een vakantie naar Mallorca Voor het eerst alleen met ons kleine meisje op vakantie en ik heb er zo'n zin in Voor zover we nu hebben kunnen ontdekken is het een leuk appartement en een leuk plaatsje dus we gaan het waarschijnlijk gewoon doen
  zondag 4 januari 2009 @ 00:42:11 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64633573
k_i_m, wat een groot verschil! Wel heel goed van de vooruitgang, maar wat slecht dat het cb vindt dat het niet erg is!

Appelsap, jouw verhaal geeft de burger moed ze gaan dus op een gegeven moment ook andere dingen eten

voor stiemies vakantie

Mijn zus is terug van vakantie, en we hebben inmiddels 6 (!!!) slaapknuffelberen....
pi_64639020
Hmm kom ik hier ook maar eens gluren

sinds ik fanatiek f&f-ert was.. is de wereld hier ook doorgedraaid en wandelt hier (nouja ze slaapt nu) ook een stoere dreumes van alweer 15 maanden
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_64639045
enneh.. vakantie.. dat slaan we voorlopig maar even over

wat een klein draakje was ze zeg

afwisselend vond ze het geweldig en te druk... dus na 2 dagen hebben we anne stelstelmatig voor het eten naar bed gedaan.. en toen leefde ze gelukkig weer aardig op.

maar ze heeft thuis echt al haar speelgoed door de kamer gesleept en overal mee gespeeld
alsof ze ze gemist ahd
(en ja er was een grote doos speelgoed mee)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:10:44 #198
239293 missCMS
pi_64644510
ik wil ook op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een heerlijk vooruitzicht !mallorca!
pi_64644900
Zo, wij zijn ook weer in het land des internet, na een paar dagen bij mijn ouders te hebben gelogeerd.
Dus: nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Vakantie.. Dat klinkt leuk. En dan naar een lekker warm plekkie!

Hier helaas een ziek dreumusje.. Woensdag toen we richting mijn ouders gingen had hij al koorts en was verkouden. En donderdagavond bij de huisarts bleek hij weer een oorontsteking te hebben. Een milde deze keer, dus neussprayen en zetpillen tegen de pijn. Het lijkt nu al iets beter te gaan, maar echt fatsoenlijk nachten heeft hij niet gehad, door het gehoest en geproest. En die huisarts dacht dat we tot april wel meer ooronstekingen zouden gaan zien. Fijn vooruitzicht dus.
Morgen maar eens met onze eigen huisarts bellen, of die het nog wil nakijken.
Maar hij lijkt wel steeds meer met zijn taal te gaan doen. Hap bij eten, opuh bij een boek, mama, papa, ebbuh als in hebben. Niet heel duidelijk nog, maar wel steeds gerichter.
pi_64646514
Ach Chris! waarom zag de huisarts nog meer oorontstekingen in de toekomst dan?
Of was het Derek Ogilvie vermomd als huisarts?

Leuk, Miss CMS, Caithlynn op het ijs! Ze vond het leuk of niet?
Meike was in het begin een beetje aan het glibberen, maar na een paar minuten vond ze dat ze wel kon rennen op het ijs. Kedeng...! Handig toch zo'n luier!
(foto zet ik in het kinderfototopic!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')