Hihi... zie het zo voor me! Geinig!quote:Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Cool....samen met Pien aan de puzzels, dan maar ? Die vindt dat ook leuk !
Floor loopt ALTIJD met het laatste stukje weg, zo irritant...
Gij ! stiekeme gluurder !quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef Nijna het volgende:
Driftig worden om dingen die niet mogen/waar je het niet mee eens bent en je duidelijk laten horen... fase zeker???
Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoudquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:
Pics or it didn't happen Nikky![]()
Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine.
Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!![]()
caithlynn krijgt ook al heel lang geen fles meer, nadat ik over ging na nutrilon 3 en dat ging halveren, was het gedaan met de pret... never geen melk meequote:Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen.
Pics or it didn't happen Vievquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:
Pics or it didn't happen Nikky![]()
Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine.
Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud.
Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
tja de kids snappen er niks van dat de kerstboom ineens weg is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Stiemie het volgende:
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?
Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
*bekijkt van positieve kant* ...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier zitten we weer droog. Moeten helaas nog wel met Meikes kamertje aan de slag, want het vocht heeft de vloer aangetast, en de ondervloer begint al te schimmelen, dus dat is iets minder.
Morgen naar Ballorig!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Naja, daar komen we ook wel weer overheen...
Dan die avatar van jou! Jeumig, ik krijg er zere ogen van zo snel gaat dat ding.
Zeker! We zijn vanmiddag weer geweest en er was weer een grote verbetering zichtbaar. De platte zijkant is nu bijna helemaal rond, alleen het achterhoofd moet nog uitdeuken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja gezellig! Zegt zij die er ook pas 2 dagen is.
Hoe is het met je meisje? Nog helm-nieuws?
Echt heel eerlijk vertel ik liever hier dat Lilah d'r 4e tand heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
Jaaa maar zo schuiven wij met onze dreumessen natuurlijk ook weer een topicje op he als we het over de basisbeginselen gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wow wat een verschil zeg! Echt heel erg duidelijk!
Mijn meisje was vanmiddag voor het eerst zelf gaan zitten op dr billen. In de box dus ik vermoed dat ze was valsgespeeld heeft hier en daar
Ik weet dat nooit zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er is daar een ware babyboom gaande.Vandaar dat ik vorige week hier ook over de pap kwam vragen.
4e tandje! Woei! En zonder al te veel trouble?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef k_i_m het volgende:
.
Ik weet dat ik hier officieel nog niet hoef te zijn, maar mag ik vast komen proefdraaien?
Maandag ben ik hier officieel weg, maar ik hoor wel weer opnieuw tussen Maneki en Kimquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoi
Ik kom alvast een plekkie reserveren
Nah, ik kwam pas ook al een keer kijken voordat BE kwamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het zo ongezellig in het babietjes topic? Of doen jullie aan "follow the leader (lees:BE)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |