abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64460019
Wat hangt Eli daar lekker
Ik had al een poosje geen foto's meer van Eli gezien, maar hij begint ook echt een jongenskoppie te krijgen..
  maandag 29 december 2008 @ 13:14:25 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64462134
Wat staat dat kortere haar hem leuk zeg! En dat hangen over dat bedje!

Ik ga denk ik maar over op de half om half groeipap en brinta en dan door naar de brinta om hem wat langzamer van het zoete af te wennen dan. Hij hapt wel eens van mijn brinta, maar idd kan ik aan zijn gezichtje zien dat dat toch minder lekker is dan zijn pap.
  maandag 29 december 2008 @ 13:18:55 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64462267
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef Miffy1984 het volgende:
Het naar beneden gaan met Jesper willen we ook echt wel vermijden, maar hij was toen zo overstuur dat het soms de enige manier is om hem te kalmeren. En inderdaad ging hij daarna vrij snel slapen. (maar het moet geen gewenning worden idd) Vannacht heeft hij heeerlijk geslapen en vanavond is hij ook zonder een kik gaan slapen.

Toevallig kwam ik vanmiddag een artikel tegen en dat ging over ' pavor nocturnus'. Anders gezegd: nachtangst. De omschrijving daarvan was voor ons 1 en al herkenning. Dat is echt waar Jesper af en toe last van heeft. Als ik hem op dat moment ook oppak of probeer te troosten wordt het aleen maar heftiger. De volgende keer als het gebeurd zal ik eens afwachten of hij er zelf uitkomt.
Maar als meneer gewoon wakker wordt om niks, proberen we wat 'strenger' te zijn.

JESPER staat niet op de lijst zie ik ineens
25 januari wordt hij twee
Oei Miffy, dat is heel heftig, ik heb daar tot een paar jaar geleden erge last van gehad en nu nog wel eens in tijden van stress. Ik heb het pas gekregen toen ik een jaar of 12, 13 was en mijn moeder was destijds bang dat ik aan de hallicunogenen zat , omdat het bij mij gepaard ging met extreem slaapwandelen en praten en gillen tegen de dingen die ik "zag" in mijn droom. Ik zag dus ook echt dingen als hele grote insecten en andere nare dingen. Heel beangstigend.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 december 2008 @ 13:23:48 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64462419
K_P, klinkt bekend hoor. Als ik met mijn moeder aan de telefoon zit en Anna zit te mekkeren, zegt ze gelijk: wat is er met Anna, waarom huilt ze? Dan zeg ik: ze huilt niet, ze zit te zeuren. Ma: Ja, ja, nou ik vind het zielig

Anna eet 's ochtends ook pap, Bambix peuterontbijt 12+. Maar ik ga bij het volgende pak ook over op Brinta. Wel zo makkelijk.

Eli!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64463171
BE, er is ook 12 maanden bambix zonder smaakje. Alleen die verkopen ze hier in elk geval niet overal. Die appel-knisper was hier geen succes, ze haalde er haar neus voor op (had hem gekregen). Ik heb laatst een pak peutermuesli (15mnd) meegenomen dat gaan we morgen maar eens proberen. Kijken of ze dat wel uit een bordje wil... want de bambix drinkt ze uit de fles nog steeds.

Eli, engerd... . Wat een heerlijk koppie heb je trouwens.
Fake it till you make it...
pi_64465237
Hier geen pap. Fles melk en een broodje als ontbijt!

Leuk om Eli eens weer te zien! Maar wat een enge capriolen haalt hij uit zeg!

En oma's....leuk om te zien hoe verkikkerd ze zijn op dat kleine spul.
Schril contrast met mijn buurvrouw die 3 maanden geleden oma is geworden, en het kind niet mag vasthouden. Ook niet als ze vraagt.... Zielig hoor, ze heeft in 3 maand tijd 1 keer de fles gegeven, en dat was uit noodzaak! Sneu om te zien, ze was zo dolblij dat ze oma was geworden, en nu kan ze er wel om janken.

Vandaag wezen zwemmen, Meike was ooit een angsthaas in het water, maar nu...ze springt en laat zich voorover vallen in het water, geweldig om te zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64467269
Karin, wat heerlijk dat Meike zo vrij is in het water!
Fake it till you make it...
pi_64468967
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
En ff cross-post vanuit het fototopic.

We waren bij vrienden die hun eerste kindje binnenkort verwachten en dus hun bedje nog hoog hebben staan, en Eli deed even zijn middagdutje daar. Ik denk, toch ff kijken hoe het gaat...
[ afbeelding ]
hij is nu al een hang-jongere
pi_64470472
Zo net hier een volledig over de rooie gaande dreumes. We gingen even een boodschapje doen, Pepijn bij mij op mijn rug in de draagdoek. Was er ineens een giganstische knal van vuurwerk. Pepijn schrok blijkbaar echt enorm.
Van mijn rug af gehaald, maar dat maakte niet uit ik kreeg hem echt niet gekalmeerd. Gillen, krijsen, schoppen, slaan, blinde paniek tot bijna hyperventileren aan toe. Dus maar snel op mijn buik geknoopt, maar ook stevig vasthoudend tegen mij aan kalmeerde hij niet. Pas toen we thuis waren kalmeerde hij en zit nu heel rustig sesamstraat te kijken.
Bah wat was dat ellendig, ik werd er gewoon misselijk van
pi_64473158
Piglet, wat naar, dat hij zo blijft hangen in die angst. Kan me voorstellen dat je daar niet lekker van bent! Zeker met oud&nieuw nog voor de boeg.

Karin, fijn dat Meike een lekkere waterrat wordt.

Hier weer een dagje KDV achter de rug. Het is nog wennen, maar we gaan vooruit. Hij was wel wat verlegen en voorzichtig, maar wel zichzelf. En vanavond lekker zelf erwtensoep gelepeld!
Hij is weer helemaal beter, en heerlijk vrolijk
  maandag 29 december 2008 @ 20:18:45 #61
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64475844
@ piglet, hopen dat pepijn het volhoud met oud en nieuw en dat hij doorslaapt....

karin, fijn dat meike zich nu lekker voelt in het water.....wordt binnenkort maar ff zwemmen dan hahaha

leuke foto van eli... maar hij hangt daar wel eng uit het bedje....hoe kun je zo slapen hahaha
caithlynn is voor een tijd terug al uit bed gevallen en weet nu precies hoe ze uit bed kan komen.( klimmen)...

caithlynn had eerder pap met een appelsmaak heerlijk vond ze het
alleen vertikt ze het nu om melk te drinken... krijg het er met geen mogelijkheid in...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  maandag 29 december 2008 @ 20:22:07 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64475975
Aw, wat zielig voor pepijn ..

Dean heeft volgens mij een ontstoken piemie...is rood en opgezet, morgen maar ff de HAP bellen.
pi_64476065
Ach Pepijn......X
En Dean, wat een pech,zeg.
pi_64476836
Nou vanaf hier binnen is het geknal geen enkel punt, en het knalt hier echt regelmatig.
Ach met oud en nieuw zijn we gelukkig niet hier, maar bij mijn schoonvader, daar is het vuurwerk vast minder dan hier!

Jeetje Dean, das vervelend! Idd morgen maar ff langs de huisarts vivi.

Pepijn verbaasde me vandaag echt enorm. Hij heeft 2 nopjes puzzels, 1tje met 9 figuurtjes en een hele grote met 27 figuurtjes. HIj vind ze erg leuk want beide zijn met boerderij dieren.
Tot vandaag moesten we altijd aanwijzen waar de figuurtjes moesten en sinds een week ofzo lukt het dan om ze erin te draaien. Maar het onderste boven gooien van de puzzels bleef favoriet.
Vanochtend maakt hij ineens die van 9 stukjes helemaal zelf. En vanavond ook die van 27
Alleen nog wat hulp nodig met concentreren en stimuleren, maar verder helemaal zelf.
pi_64476918
Cool....samen met Pien aan de puzzels, dan maar ? Die vindt dat ook leuk !
Floor loopt ALTIJD met het laatste stukje weg, zo irritant...
pi_64476956
Eli Pepijn ventje toch! Dean ik zag je foto's in het fototopic wat een mooi ventje ben je toch! En beterschap!

Hier gaat alles goed We hebben een ontzettende leuke kerst gehad, dit jaar waren we eens niet ziek Jet gaat enorm en kletst waanzinnig!
Doe je nou? Niet doen? Mammie mammie waar ben je nou? Meezingen met ohhhhh denneeeeboom
ze kan al behoorlijk kletsen dus, maar dat heeft ze niet van een vreemde
En ze is officieel over naar de peutergroep op het kdv en ze vind het geweldig! Ze ook niet eenkennig meer en ze eet ook best wel weer goed

Ik hoop echt in 2009 vaker te kunnen Fok!ken, maar onze computer staat boven in de woonkamer en ik zit altijd in de keuken beneden en heb dan gewoon geen zin om heen weer te lopen

Iedereen die nieuw is welkom
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_64477248
boven in de woonkamer...ik voorzie een heel leuk speels huis ?
pi_64477724
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
boven in de woonkamer...ik voorzie een heel leuk speels huis ?

Enne de volgende mini meet zou bij ons zijn dusse ....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_64478119
aha ! Ik dacht al...wanneer krijgen de flensjes een 2e kans om Linde te meeten.

(de vorige x werden/waren ze ziek re en redelijk uit hun humeur, waardoor KP vroeg wegging en de 2e beeb aankondiging van Memmel gemist had)
pi_64478739
Oeh ja een 2e mini-meet

Eli Wat hang je daar lekker te slapen Maar goed dat je ging kijken Davinia. Wat is zijn nieuwe kapsel leuk zeg! Hij is echt heel erg verandert. Echt geen baby meer, maar een mini-jongetje. Maar goed dat ik 'm nu nog even gezien heb, dan herken ik 'm woensdag tenminste

Toen ik die verhalen over pap las, bedacht ik me ineens dat Linde al zeker 2 maanden geen pap meer gegeten heeft Eigenlijk eet ze altijd een boterham. Als pap gaven we altijd biobim van de natuurwinkel. Dat at ze eigenlijk wel altijd goed. Maar sinds alles hier "zelf doen" is, is een boterham toch wel makkelijker dan dat gekledder met pap.

Gelukkig dat Pepijn normaal niet bang is van vuurwerk. Andersx werd het de komende dagen toch wel erg lastig voor 'm.

En Jet gaat ook lekker Misschien moet je eens op zoek naar een laptop Beaker zodat je ons vanuit de keuken verslag kan doen

Hier gaat alles verder prima. We zijn allebei 2 weken vrij en genieten heerlijk van ons meisje

Arme Dean zeg! Klinkt als erg pijnlijk. Hopelijk is ie snel weer beter!
  maandag 29 december 2008 @ 21:45:17 #71
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64479255
caithlynn ging vanavond naar bed en zei......

mama, papa!! bam bam... woh!!!!!!

@ vivi, wat sneu voor Dean , auw auw
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64480558
bam bam woh!!! ? Wat wil ze dan zeggen MissCMS?

Weet iemand trouwens vanaf welke leeftijd kindjes in een 'groot bed' gaan slapen? Ik heb leuke stofjes gekocht om hoeslakentjes van te maken, maar als Linde niet lang meer in dit bedje blijft, bewaar ik ze liever om iets anders van te maken.
pi_64481860
stiemie meestal als het kidn 2 is. maar ik merk dat de oudste er nog niet aan toe is dus die blijft nog lekker in haar ledikantje. ze slaapt ook op de raarste manieren dus dan zal ze wel 10 keer uit bed donderen.

eli wat een heerlijk koppie heeft hij davinia

arme Dean. succes morgen vivi

beaker klinkt lekker groot jullie huis.

piglet wat rot zeg. arm ventje.

nou ik ben er vandoor. morgen visite en dan komen we morgen echt afscheid nemen hier.
mama van 3 kids!
  maandag 29 december 2008 @ 23:10:37 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64483008
Wij geven Dean voor zijn verjaardag een peuterbedje idd!
pi_64483162
Popples een hele fijne dag morgen!

Hmm dan zou ze er nog zo'n zes maanden gebruik van kunnen maken... Eens kijken of ik dat wel de moeite waard vind. Nou ja het was een goedkoop stofje dus als ik nog tijd heb misschien toch maar doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')