Moet je wel de TT waar maken hè?quote:
't Is nooit mijn favoriete seizoen geweest, maar dit jaar ging het wel. Allemaal wat rustiger, en relaxer thuis en dat is wel fijn. Het is gezellig, niet geforceerd gezellig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe bevalt de kerst je tot nu toe sla?
Nou ja vindt het wel een beetje geforceerd gedoe eigenlijk. Net als met oud en nieuw! Vorig jaar was ik rond deze tijd op vakantie en dat beviel me prima eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
't Is nooit mijn favoriete seizoen geweest, maar dit jaar ging het wel. Allemaal wat rustiger, en relaxer thuis en dat is wel fijn. Het is gezellig, niet geforceerd gezellig.
Ja, voor mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor erg geforceerd, door allerlei omstandigheden. Maar nu laat niemand zich meer opjutten door familie, of gezelligheid, of wat dan ook. 't Is niet ideaal, maar het is leuk genoeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja vindt het wel een beetje geforceerd gedoe eigenlijk. Net als met oud en nieuw! Vorig jaar was ik rond deze tijd op vakantie en dat beviel me prima eigenlijk!
Aha, een vooruitgang ten opzichte van vorige jaren dus!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, voor mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor erg geforceerd, door allerlei omstandigheden. Maar nu laat niemand zich meer opjutten door familie, of gezelligheid, of wat dan ook. 't Is niet ideaal, maar het is leuk genoeg.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een vooruitgang ten opzichte van vorige jaren dus!![]()
Ik dacht dat jij je nick ging veranderen?
Mooiquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Absoluut.
Vanaf 1 januari gaat het geloof ik automatisch in. Moet nog eens in de topics bladeren hoe het zit.
En jij dan? Hoe is/was jouw kerst?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi![]()
Aha, zo dus! Maar de rest blijft hetzelfde dus? Alleen je nick verandert dus?
Mijn kerst is geforceerd maar wel gezellig zo af en toe!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En jij dan? Hoe is/was jouw kerst?
Alleen maar mijn nickname. Postgeschiedenis enzo blijft allemaal hetzelfde (zit allemaal gekoppeld aan m'n userID, niet aan mijn username). Alle posts van "vroeger" veranderen dus mee. Alleen oude quotes (dan van voor 1 januari) krijgen nog Slarioux mee. Nieuwe quotes worden dan Sander.
Slaapze en brood bakze morgen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef morgane het volgende:
ik ben er ook weer. nu naar bed, morgen 7 uur weer brood bakken.
Via de FOK! serious request actie, voor 25 euro kon het. Vond het wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kerst is geforceerd maar wel gezellig zo af en toe!
O, ok! Ik dacht dat het meer iets was alsof je een nieuwe account had aangemaakt ofzo. Hoe kom je hier aan een nick-wijziging dan?
Omdat Slarioux en ik steeds vaker worden geassocieerd. En da's op zich niet erg, maar via FOK! heeft het weleens geëmmer opgeleverd. Erg irritant. En als ik dan toch een nick kan nemen, dan liever mijn voornaam. Anoniemer kan niet, gek genoeg.quote:
Aha zo dus!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat Slarioux en ik steeds vaker worden geassocieerd. En da's op zich niet erg, maar via FOK! heeft het weleens geëmmer opgeleverd. Erg irritant. En als ik dan toch een nick kan nemen, dan liever mijn voornaam. Anoniemer kan niet, gek genoeg.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik werkte ooit bij een groot warenhuis. Toen liet ik me op FOK! *kuch* negatief uit over datzelfde warenhuis. Een user heeft toen gemaild naar info@warenhuis.nl met de betreffende quote, een kopietje van mijn fotoboek en een kopie van de whois-gegevens van slarioux.nl. En toen kreeg ik een officiële waarschuwing.
Royal sadness uiteraard, maar daar stink ik geen 2x in. En nu ik het probleem helemaal kan omzeilen, des te beter.
Te kinderachtig voor woorden eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik werkte ooit bij een groot warenhuis. Toen liet ik me op FOK! *kuch* negatief uit over datzelfde warenhuis. Een user heeft toen gemaild naar info@warenhuis.nl met de betreffende quote, een kopietje van mijn fotoboek en een kopie van de whois-gegevens van slarioux.nl. En toen kreeg ik een officiële waarschuwing.
Royal sadness uiteraard, maar daar stink ik geen 2x in. En nu ik het probleem helemaal kan omzeilen, des te beter.
Je mist de link tussen de website en zijn persoonsgegevens die je kan opvragen over die site even!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dat snap ik niet helemaal? Als jij je namelijk als Sander negatief uitlaat over je huidige werk en iemand mailt dat + fobo krijg je toch hetzelfde gezeik?
Yep, maar éénmaal verandert in "Sander" is de link Sander Achternaam / Sander niet meer zo makkelijk te maken. Daar ging het me om. Kijk, als je wilt kan je nu quotes gaan graven en naar mijn werk mailen. Je weet dat ik het ben en dat kan je laten zien ("google zelf maar"). Dat komt onder andere, omdat je, als je op Slarioux gaat zoeken, je vanzelf harde links vindt naar Sander Achternaam, en dus naar mij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dat snap ik niet helemaal? Als jij je namelijk als Sander negatief uitlaat over je huidige werk en iemand mailt dat + fobo krijg je toch hetzelfde gezeik?
Tja, das het nadeel dat je in Nederland die dingen op naam moet laten registeren he! Dan ben je zo gevonden als mensen weten dat een bepaalde website van jou is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, maar éénmaal verandert in "Sander" is de link Sander Achternaam / Sander niet meer zo makkelijk te maken. Daar ging het me om. Kijk, als je wilt kan je nu quotes gaan graven en naar mijn werk mailen. Je weet dat ik het ben en dat kan je laten zien ("google zelf maar"). Dat komt onder andere, omdat je, als je op Slarioux gaat zoeken, je vanzelf harde links vindt naar Sander Achternaam, en dus naar mij.
Nou zijn die verbindingen tussen Slarioux en ik er bijna niet meer, maar ze zijn er wel. Onder andere ééntje direct naar mijn weblog (Google zelf maar op Slarioux). Maar als mijn nick verdwijnt van FOK! (waar-ie toch het meeste voorkomt) verdwijnt ook de 'bekendheid' er van en dus ook de potentiele aandacht. Het is met mij nog niet zo erg als bijvoorbeeld met Breuls of met andere users (die óveral met hun naam én nickname te vinden zijn), maar ik ben dat eigenlijk liever voor.
En mocht Slarioux in de toekomst érgens naar wijzen, dan iig niet naar mijn postgeschiedenis.
Haha, Sla is mod hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
en door je username nu telkens te posten denk ik dat je alsnog een link zal houden ookal moet je dan wel iets dieper zoeken
Fokken, bokken, irriteren, stangen, zoiets?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
iemand een idee wat daarvan de bedoeling was?
Nou, we hebben jou in ons midden hè.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
ja kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk zo dom is
Ralph Fiennesquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed nu heb ik de echte acteur even opgezocht ga ik weer verder kijken met mijn neefje.
Die mij dus aant uitlachen is
Dat dus. Morgen even vrij (afgezien van een werkstuk dat ik moet maken), ook wel even aan toe eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik pak nog een biertje en ik doe verder helemaal niks. Morgen ook vrij.
misschien niet nee... iig niet op fokquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
kom je niet meer terug tot daarvoor
Congratsquote:
yesquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee! Eindelijk je tag binnen swarm?
het is me wat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik word net wakker en kan niet meer in slaap komen terwijl ik wel gewoon moe ben. Hoe irritant..
Doet me eraan denken dat ik morgen mijn slaappillen moet ophalen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:57 schreef Twerk het volgende:
Paniek!! Google op Insomnia en bel maandag meteen je huisarts.
Hey jij bent die ene met die gekke Heijblok-afwijking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:27 schreef Twerk het volgende:
Ik kom soms weleens buurten in Nijmegen, maar woon er zelf niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zware bewoordingen gebruik jij gelijk in het begin zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over 2 uurtjes rijd ik weer naar mijn droom![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over 2 uurtjes rijd ik weer naar mijn droom![]()
![]()
Dude, loop je nou niet een beetje hard van stapel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Wordt leuk met de jaarwisseling...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Mikkie het volgende:
En die kou blijft nog wel een paar dagen, Nielez.
Dat was inderdaad nogal jammer. Wij hadden zelf geen vuurwerk en dat van de buren was aardig zichtbaar, maar ik hoorde van m'n zwager dat 'ie voor honderden euro's vuurwerk de lucht in had gedaan en amper de helft had gezien. Toch zondequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wordt leuk met de jaarwisseling...
Als het maar niet zo mistig is als vorig jaar! Want ik heb toen 0,0 vuurwerk gezien
Kutkrantenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef Mikkie het volgende:
En die kou blijft nog wel een paar dagen, Nielez.
Stiekem moest ik wel gniffelen om de mensen bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nogal jammer. Wij hadden zelf geen vuurwerk en dat van de buren was aardig zichtbaar, maar ik hoorde van m'n zwager dat 'ie voor honderden euro's vuurwerk de lucht in had gedaan en amper de helft had gezien. Toch zonde.
dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, loop je nou niet een beetje hard van stapel?.
* visualiseertquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje ziet CP al helemaal de tenen van het prematuurtje aflebberen terwijl hij met een schuin hoofd met grote puppyogen naar haar kijkt
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje ziet CP al helemaal de tenen van het prematuurtje aflebberen terwijl hij met een schuin hoofd met grote puppyogen naar haar kijkt
Mja, ik dacht, ik blijf lekker in Lent, kan ik mooi naar het vuurwerk van de Waalkade kijken. Naja niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nogal jammer. Wij hadden zelf geen vuurwerk en dat van de buren was aardig zichtbaar, maar ik hoorde van m'n zwager dat 'ie voor honderden euro's vuurwerk de lucht in had gedaan en amper de helft had gezien. Toch zonde.
Oh, heb t kaartje niet meer gekregen trouwensquote:
kan een van je familieleden nog tot de 31e naar nijmegen heen en terug mocht de behoefte er zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh, heb t kaartje niet meer gekregen trouwens
Maar pap en mam konden me in Nijmegen afzetten, dus heb geen treinkaartje hoeven betalen.
Toch bedankt!
Hehe ja, misschienquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan een van je familieleden nog tot de 31e naar nijmegen heen en terug mocht de behoefte er zijndan zal die vanmiddag op de mat liggen
Fijne invulling van je zaterdagquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga mn stageverslag afmaken, feest alom
(ex)vriendje komt zo langsquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:36 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen met spannende plannen vandaag?
laatste dagen voor de bril-aankopen hequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijne invulling van je zaterdag.
Ik ga zo nog even naar de stad op zoek naar een nieuwe zonnebril denk ik. En misschien hier in huis nog wat taken doen, beetje poetsen en strijken enzo.
En straks boodschappen doen natuurlijk, want anders wordt 't honger lijden dit weekend.
Vanwaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo nog even naar de stad op zoek naar een nieuwe zonnebril denk ik.
Ik heb ook al een andere bril gekocht en die zat ruim boven de 300 euroquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je bril meer dan 300 eu kost meen ik? Beetje dure zonnebril
Dat dacht ik ook jaquote:
Zo ongeveer wel. Maar dat is afhankelijk van persoonlijke omstandighedenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
en een van 150? is dat 42 of kan je dat niet zo berekenen
Noem hem dan je 'huidige ex'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jewel hij is officieel mn ex, maar t klinkt zo stom
Mijn idee! Alleen ik ga maar een lichte maaltijd bestellen! Zo'n derde kerstdagdiner kan ik niet wegkrijgen!quote:
Met een vriendin/studiegenootje!quote:
Yep!quote:
Die ene die ik ook ken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een vriendin/studiegenootje!
Balansen gebeurt maar na 1 januari, daar is nu echt niks aan te redden hoorquote:
Je moeder!quote:
whehe, mooie toevoegingquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:45 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en er zit een Slarioux op stormfront.
en nuquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik de nieuwe flatscreen van mijn pa
en ik heb mn tagjequote:
Ik las 't ja, je zal wel geen rechten hebben gehadquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
en ik heb mn tagjeen ben mod geweest vannacht
maarja dat lees je nog wel bij dalijk
ik heb je notes gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik las 't ja, je zal wel geen rechten hebben gehad.
Ik heb echt pwnde notes hequote:
Hij leeft nog, niets ernstigs gelukkig, een 48" smasung vervangen heb ik het geld niet voorquote:
Ja, baal d'r genoeg van, want tis fakking koudquote:
Nee toevallig niet, jij wel?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
dupje moet je woensdag naar eindhoven toevallig?
Woensdag is oudjaarsdag toch? Dan ga ik naar Utrechtquote:
Hehe even op en neer dus.. Nah sorry ik ga niet mee helaas!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
mijn avond voorbereiden, moet nog iets ophalen
Een TomTom kan daartegen, sowieso al aangezien je waarschijnlijk in de auto zit waar het toch wel boven nul isquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
nu het zou koud wordt komende dagen, kan een tom tom tegen temperaturen onder de 0 graden ? (en mijn telefoon) lijkt me van wel
weet iemand dat of meot ik er een topic voor openen
Waarschijnlijk voor het misbruiken van je modrechtenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb er een bijgekregen na gisteravond maar toen kon ik ze niet meer zien
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het misbruiken van je modrechten
Hoor hemquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
mits lekker wijf, kan je meerijden
ik zag laatst wel zon topic, iemand die van a naar b moest, of die mee kon rijden met iemand
Behalve notes lezen enzo. Althans, dat zou ik wel doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]ik gedroeg me, heb niks geks gedaan
nee t is wel buiten, ga n tochtje lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een TomTom kan daartegen, sowieso al aangezien je waarschijnlijk in de auto zit waar het toch wel boven nul is. Batterijen, accu's enzo kunnen er ook wel tegen maar functioneren wel minder. Pas beneden de -15 ofzo kan het problematisch worden.
Overigens werkt de airco van je auto niet als die onder de vier graden is, dat je het weet. Dan moet je eerst een stukje rijden met je auto waarna het motorcompartiment opwarmt naar meer dan 4 graden, pas dan gaat je airco aan. Daarvoor is het alleen de blower.
ja daar is toch niks geks aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Behalve notes lezen enzo. Althans, dat zou ik wel doen.
sajterdag a la patattekes o friettekesdag duweitz jahwohlquote:
Nee, niet die! Een anderquote:
mac denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
sajterdag a la patattekes o friettekesdag duweitz jahwohl
Noow, ids gowna bie tachliatelluh wid fresj saws ent tjikkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
sajterdag a la patattekes o friettekesdag duweitz jahwohl
verse zagen en kip ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Noow, ids gowna bie tachliatelluh wid fresj saws ent tjikken
Have funquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik ga maar eens! Fijne avond mensen!
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik ga maar eens! Fijne avond mensen!
Jwtquote:
Tagliatelle met verse saus en kip, denk ikquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tagliatelle met verse saus en kip, denk ik.
Wat een held. Ik vind dat toneelstukje waarbij ze het hele eerste level uitbeelden ook geniaalquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ken gewoon de levels bij de tunes.
Moet je niet douchen? Ik vind die straal van de douchekop altijd ook wel iets 'ontspannends' hebben.quote:
You are so nastyquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je niet douchen? Ik vind die straal van de douchekop altijd ook wel iets 'ontspannends' hebben..
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je niet douchen? Ik vind die straal van de douchekop altijd ook wel iets 'ontspannends' hebben..
Daar wil ik helemaal niet aan denkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me te werken, waarom denk je dat sommige mensen in t zwembad tegen de wand aanhangen
Hoezo? Ik heb het gewoon over ontspanningquote:
Wat weet JIJ daarvan? Bovendien is nogal nutteloos hè. In bad ontspannen en dan de douchekop erbij pakken, je zit dan toch al in bad? Waar zou je het extra water van de douchekop voor nodig hebben? Als massagestraal? Dan moet je een massagebad kopen.quote:
Ik heb al niks met zwembaden, maar nu al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me te werken, waarom denk je dat sommige mensen in t zwembad tegen de wand aanhangen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
sure mikkie,
graag vingers omhoog voor de gene die mikkie geloven
Ik weet niet wat jij onder de douche doet hoor, maar juist met die korte haren vind ik die douchestraal op m'n kop heerlijk ontspannend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
sure mikkie,
graag vingers omhoog voor de gene die mikkie geloven
Nu nog aan het werkquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:06 schreef Slarioux het volgende:
Call of duty 4 op mn werk aan het spelen
Moet zo alleen wel weer aan de bak
Die aflevering is zo ontzettend niet grappigquote:
Zijn cadeau voor de vrouw... en dan die 'ring'quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die aflevering is zo ontzettend niet grappig.
Doe je goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:06 schreef Slarioux het volgende:
Call of duty 4 op mn werk aan het spelen
Moet zo alleen wel weer aan de bak
dan heb je t mis want t is afgelopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks gaat ie stukjes tak afbreken en aan de gasten geven. En ik kijk niet eens.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
yasha is porno, weet je dat nu nog steeds niet
How come? De winkels zijn toch maar open tot 17.00u normaal gesproken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mwoah
Lekker aan het gamen, en aan de champagne. Maar de klok tikt door
Je baalt er gewoon van dat ik met mijn betoog iedereen de mond snoerde en dat Piet heel enthousiast 'ja' zat te knikken dat 'ie het met me eens was, maar dat jij het na tien woorden al niet meer snapte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
alleen pietje vindt mikkie dus geloofwaardig, snap ik wel, hij was zo onder de indruk van zn verhalen op de meet dat ie erg aandachtig zat te luisterenhebben we daar n foto van gemaakt yas
?
Terwijl 'ie nuchter wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Je baalt er gewoon van dat ik met mijn betoog iedereen de mond snoerde en dat Piet heel enthousiast 'ja' zat te knikken dat 'ie het met me eens was, maar dat jij het na tien woorden al niet meer snapte.
Ze hebben 't niet daarover, was veel laterquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Je baalt er gewoon van dat ik met mijn betoog iedereen de mond snoerde en dat Piet heel enthousiast 'ja' zat te knikken dat 'ie het met me eens was, maar dat jij het na tien woorden al niet meer snapte.
Ik sta er nog steeds achter, mormel.quote:
jij snapt t nu niet, t gaat ergens anders overquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:31 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dat swarma nuchter wasen het niet snapte
Nee mên, dat ging over hoe je in een winkel je gelijk haaltquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat ging over hoe je met de pliesie om moest gaan ofzo
Ja, dat jij dat onthoudt is niet eens vreemd meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet alleen dat het ineens over piemols ging.
En haspelsquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij hebt wel een erg selectief geheugen zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
De rest is al aan de orde geweest, hierover een discussie aangaan heeft 0 nutquote:
Ik was gewoon zo onder de indrukquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een erg selectief geheugen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |