Inderdaad, volgens mij werd hij gewoon onderuit gehaald van achteren.quote:
Boem Boem Theo krijgt boem boemquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef NoizEkick het volgende:
Iemand K.O. ?
Idd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef koningdavid het volgende:
Van Dijk maakt echt een veel betere indruk dan Timmer.
Van Dijk is ook een betere keeper, maar al wel 40 jaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef koningdavid het volgende:
Des te achterlijker is het dat Timmer de komende wedstrijden weer in het doel staat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb een betere TTquote:
Foto van hem en De Cler in een café verspreid, that's it.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Wat is dat verhaal nou van Timmer in de Skihut, dat heb ik gemist?
Het gaat vandaag ook erg hard. Een lullig wedstrijdje van Feyenoord en er is gewoon meer dan een topic vol.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef borisz het volgende:
Deel 100 is een stuk eerder dan vorig jaar, toen pas eind februari,( Live Eredivisieverslagen #100 )
Ok, dankjequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Foto van hem en De Cler in een café verspreid, that's it.
Feyenoord gaat Vorm halen in de zomer, daar kan je vanuit gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Van Dijk is ook een betere keeper, maar al wel 40 jaar
Dat deed ik toen zo evenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef borisz het volgende:
Deel 100 is een stuk eerder dan vorig jaar, toen pas eind februari,( Live Eredivisieverslagen #100 )
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef sezten het volgende:
3de en 4de kerstdag.
It takes two babyyyy, it takes two babyyyyyyyyy...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord gaat Vorm halen in de zomer, daar kan je vanuit gaan.
Utrechters worden toch altijd helemaal opgewonden van Feyenoord... Vorm zal wel gaan als hij de kans krijgt denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:21 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
It takes two babyyyy, it takes two babyyyyyyyyy...
En dat zie je in 85e minuut pas?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef sezten het volgende:
op 3de en 4de kerstdag.
quote:Nederlandse speler van het jaar. Theo Janssen
Beetje laat, maar ja.quote:
Komt 'ie erachter!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
http://files.filefront.com/agravi/;10359836;/fileinfo.html²
Het hangt er denk ik vanaf of PSV, Ajax, AZ of Twente plannen met hem hebben. Dan gaat hij echt niet naar Feyenoord, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Utrechters worden toch altijd helemaal opgewonden van Feyenoord... Vorm zal wel gaan als hij de kans krijgt denk ik.
[..]
Wat moeten Ajax en Twente met hem? AZ zit ook wel redelijk goed, dus dan is alleen PSV een serieuze concurrent.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het hangt er denk ik vanaf of PSV, Ajax, AZ of Twente plannen met hem hebben. Dan gaat hij echt niet naar Feyenoord, denk ik.
Hé, had je die actie niet gezien tegen schalke in de Uefa Cup toen hij 2-3 spelers zo simpel van zich afhield.quote:
Sta jij er ook tussen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax wellicht als ze Stekelenburg verkopen. Twente heeft een ouwe rot op goal. Kan Vorm gaan dueleren met Mihaylov. AZ mist concurrentie op de positie van doelman. PSV lijkt me inderdaad een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:25 schreef Vidacz het volgende:
Wat moeten Ajax en Twente met hem? AZ zit ook wel redelijk goed, dus dan is alleen PSV een serieuze concurrent.
[..]
Ik mag toch hopen van niet!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:25 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé, had je die actie niet gezien tegen schalke in de Uefa Cup toen hij 2-3 spelers zo simpel van zich afhield.
Theo Janssen is een held! en de beste middenvelder in de Eredivisie
Je zou dat op zich zelf kunnen weten, toch?quote:
quote:
Ja, nu je het zegt, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je zou dat op zich zelf kunnen weten, toch?
Hoe kom je daar aan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is een dis op de marokkanen filmpje echt lachen
(effe wachten tot 0:14 daar begint het)
Stond er nou 'Amoha' op Amoah's shirt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Almere Muziekwijk, jeweetz.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:35 schreef Ronaldsen het volgende:
-edit was al gepost zag ik te laat-
De aanhang van de uitclub hoor je al gauw in Eindhoven. Dooie boel daar.quote:
Ronald "op een gegeven moment" Koemanquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
.. Dat is echt zo'n voetbalterm.. Ronald Koeman is daar ook een meester in.
Gelijkspelletje dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV laatste 5x ongeslagen
Twente laatste 5x winst
= Aan vervanging toe.quote:
nog een keerquote:
Ik heb het PSV publiek nog nooit horen zingen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad net of Twente thuis speelt.
Ziet er niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef VoreG het volgende:
Loopt Afellay nou rond met een lange broek?
Lijkt wel een pantyquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef VoreG het volgende:
Loopt Afellay nou rond met een lange broek?
\quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ziet er niet uit inderdaad.
En die reactie van Stevens net
Daar zal hij heel dankbaar voor zijn. Denk dat hij het ook heel belangrijk vindt om jou te overtuigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
speel die Elia eens aan. ik wil hem graag eens de kans geven mij te overtuigen.
Verdedigend staat hij goed te spelen. Ik vind hem wel sterk spelen. Ballen speelt ie strak in en opent makkelijk. Maar vandaag moet er wel meer in zitten voor hem. Hij staat tegenover Culinaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
speel die Elia eens aan. ik wil hem graag eens de kans geven mij te overtuigen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Verdedigend staat hij goed te spelen. Ik vind hem wel sterk spelen. Ballen speelt ie strak in en opent makkelijk. Maar vandaag moet er wel meer in zitten voor hem. Hij staat tegenover Culina
Bakkal tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
Schwalbovic ging weer!
In de herhaling zette ze het net op de verkeerde moment stil.quote:
Nee hoor, moet er HELEMAAL overheen zijn. Niet alleen het 'draagvlak' van de bal, maar de hele omtrek.quote:
Yup, maar hij hing daar nog halverwege in de luchtquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de herhaling zette ze het net op de verkeerde moment stil.
Zo leek het net alsof hij over de lijn zat.
Dat zei ik ook net hier in huisquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel grappig dat Dzudszak ofzo zeker weet dat die bal zat
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, maar hij hing daar nog halverwege in de lucht
Jij loopt de heletijd op en neer naar je computer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook net hier in huis
Daar raakt de bal de grond nog niet, ik wil het zo wel eens in die Pierro ofzo zien.quote:
Volendamquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is er beter? Net klaar met eten
Nee ik heb een laptop en kijk op tvquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij loopt de heletijd op en neer naar je computer?
Groot gelijk heeft ie.. veel scheidsrechters die dan wel een goal geven omdat ze niet zeker zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel grappig dat Dzudszak ofzo zeker weet dat die bal zat
PSV heeft het betere van het spel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is er beter? Net klaar met eten
Bij jou staat de computer buiten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij loopt de heletijd op en neer naar je computer?
Oh okéquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee ik heb een laptop en kijk op tv
Nope, TV hangt ernaast.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij jou staat de computer buiten?
quote:Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Smit, Wuytens, Looms; De Vries, Overtoom, Klavan; Douglas, Dost en Schulmeister.
De Graafschap: Heijblok; Schuurman, Hese, Keller, Fränkel; Van den Ouweland, Meijer, Robbemond; Oost, Den Ouden en Assaidi.
quote:Willem II: Aerts; Janse, Nieuwendaal, Van Eijden, Swinkels; Kargbo, Akgün, Mathijssen, Boutahar; Demouge en Zijler.
Sparta Rotterdam: Wapenaar; Vermes, Knol, Van Gessel, Slijngard; Slot, Falkenburg, Strootman; Duplan, Poepon en Godee.
Paal en lat is 1 kans?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft het betere van het spel.
Beide 1 hele grote kans gehad.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, die van Brechet is een kans. Die lat niet eigenlijk.
Jij noemt een schot van ruim 20 meter op de lat een kans?quote:
Betere van het spel wtfbbq.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft het betere van het spel.
Beide 1 hele grote kans gehad.
quote:
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jij noemt een schot van ruim 20 meter op de lat een kans?
w00t.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook een leuke wedstrijd om naar te kijken
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
PSV speelt de beste wedstrijd van het seizoen, maar toch verliezen ze.
Hij heeft de leipe joego flavorquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:30 schreef GustavFTW het volgende:
waarom schiet lazo die bal niet gewoon ipv zon leip hakje
Woei!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en het komt zelfs door beide ploegen.
Ik sta ook versteld.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
PSV speelt de beste wedstrijd van het seizoen, maar toch verliezen ze.
quote:
Gelijkspel mag ook hoorquote:
Net als Bergquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:31 schreef Wooldoor het volgende:
Schakelt net in en commentator zegt we hebben Elia nog niet gezien vandaag, die zit dus al met zijn hoofd bij Ajax
Vergeet Jack (spreek uit als: JAK) Tuyp nietquote:
Tegen ADO? no wayquote:
Een beetje is niet genoegquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm je ziet die bal wel een beetje erover idd
Jack Tuyp bedoel je..quote:
Ja maar de camera staat ook 50 meter verder, we zullen het zo zien!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een beetje is niet genoegDe bal moet volledig over de lijn zijn
Dat was een typo, en allang aangepastquote:
Tuurlijk, Culina speelt gewoon een wereldpotquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Culina heeft Elia in de hand" Dat is ook echt alleen maar omdat Elia gewoon kut speelt
Ik zeg ook niet dat het geen doelpunt was, ik zeg alleen dat de bal volledig over de lijn moet zijn om het als een doelpunt te laten tellenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar de camera staat ook 50 meter verder, we zullen het zo zien!
Ach, Culina speelt goed en Elia kut, goed zo ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, Culina speelt gewoon een wereldpot
Oh ik dacht dat je het expres deedquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat was een typo, en allang aangepast
Nee hoor, lijkt maar zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef _Mike_ het volgende:
Ze zetten het telkens op pauze terwijl de bal nog in de lucht is...
Kan iemand hem zeggen dat ie onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Jaap zeggen dat een punt van z'n boord uitsteekt?
dat hoort. dat is trendy.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Jaap zeggen dat een punt van z'n boord uitsteekt?
Iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Elia stond buitenspel volgens mij als hij de bal had gekregen.
Waarom heeft die blingbling neger het dan niet?quote:
Humberto draagt z'n eigen kledinglijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom heeft die blingbling neger het dan niet?
Op de laatste pagina een TVPquote:
Al een hele verbetering.quote:
Nee is geen goal.. dus een goede beslissing .. Dacht ook dat ie zatquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Cyber2003 het volgende:
DAT IS EEN DOELPUNT GVD VINK IS EEN J**D!![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al een hele verbetering.
Hij heeft wel eens een tvp gezet in een topic dat hij zelf had geopend
Tong80quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al een hele verbetering.
Hij heeft wel eens een tvp gezet in een topic dat hij zelf had geopend
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat maakt hem het uit het is weer een post extra.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?
Nieuw account met een mooie proxyquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?
Ik denk dat hij dan woonplek eist bij SCH, en zijn fok-account ook gelijk opeistquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
THE HORROR!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh heeft geen nut, want hij heeft dan niet meer de meeste postsquote:
Dat is niets nieuws hoor, doet hij elke wedstrijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer, knal die dan in de hoek
McLaren komt telaat binnen![]()
Ik wist niet dat auto's het stadion in mogenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer, knal die dan in de hoek
McLaren komt telaat binnen
Mja ik kijk niet vaak een wedstrijd van FC Twentequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws hoor, doet hij elke wedstrijd
HAHAHAHAHHAHAHAHAAHquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat auto's het stadion in mogen
Je kijk zeker vaker naar McLaren in de F1?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja ik kijk niet vaak een wedstrijd van FC Twente
Nee dat kijk ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kijk zeker vaker naar McLaren in de F1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |