Ziet er niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef VoreG het volgende:
Loopt Afellay nou rond met een lange broek?
Lijkt wel een pantyquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef VoreG het volgende:
Loopt Afellay nou rond met een lange broek?
\quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ziet er niet uit inderdaad.
En die reactie van Stevens net
Daar zal hij heel dankbaar voor zijn. Denk dat hij het ook heel belangrijk vindt om jou te overtuigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
speel die Elia eens aan. ik wil hem graag eens de kans geven mij te overtuigen.
Verdedigend staat hij goed te spelen. Ik vind hem wel sterk spelen. Ballen speelt ie strak in en opent makkelijk. Maar vandaag moet er wel meer in zitten voor hem. Hij staat tegenover Culinaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
speel die Elia eens aan. ik wil hem graag eens de kans geven mij te overtuigen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Verdedigend staat hij goed te spelen. Ik vind hem wel sterk spelen. Ballen speelt ie strak in en opent makkelijk. Maar vandaag moet er wel meer in zitten voor hem. Hij staat tegenover Culina
Bakkal tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
Schwalbovic ging weer!
In de herhaling zette ze het net op de verkeerde moment stil.quote:
Nee hoor, moet er HELEMAAL overheen zijn. Niet alleen het 'draagvlak' van de bal, maar de hele omtrek.quote:
Yup, maar hij hing daar nog halverwege in de luchtquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de herhaling zette ze het net op de verkeerde moment stil.
Zo leek het net alsof hij over de lijn zat.
Dat zei ik ook net hier in huisquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel grappig dat Dzudszak ofzo zeker weet dat die bal zat
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, maar hij hing daar nog halverwege in de lucht
Jij loopt de heletijd op en neer naar je computer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook net hier in huis
Daar raakt de bal de grond nog niet, ik wil het zo wel eens in die Pierro ofzo zien.quote:
Volendamquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is er beter? Net klaar met eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |