Jack Tuyp bedoel je..quote:
Ja maar de camera staat ook 50 meter verder, we zullen het zo zien!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een beetje is niet genoegDe bal moet volledig over de lijn zijn
Dat was een typo, en allang aangepastquote:
Tuurlijk, Culina speelt gewoon een wereldpotquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
"Culina heeft Elia in de hand" Dat is ook echt alleen maar omdat Elia gewoon kut speelt
Ik zeg ook niet dat het geen doelpunt was, ik zeg alleen dat de bal volledig over de lijn moet zijn om het als een doelpunt te laten tellenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar de camera staat ook 50 meter verder, we zullen het zo zien!
Ach, Culina speelt goed en Elia kut, goed zo ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, Culina speelt gewoon een wereldpot
Oh ik dacht dat je het expres deedquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat was een typo, en allang aangepast
Nee hoor, lijkt maar zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef _Mike_ het volgende:
Ze zetten het telkens op pauze terwijl de bal nog in de lucht is...
Kan iemand hem zeggen dat ie onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Jaap zeggen dat een punt van z'n boord uitsteekt?
dat hoort. dat is trendy.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand Jaap zeggen dat een punt van z'n boord uitsteekt?
Iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Elia stond buitenspel volgens mij als hij de bal had gekregen.
Waarom heeft die blingbling neger het dan niet?quote:
Humberto draagt z'n eigen kledinglijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom heeft die blingbling neger het dan niet?
Op de laatste pagina een TVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |