Nee is geen goal.. dus een goede beslissing .. Dacht ook dat ie zatquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef Cyber2003 het volgende:
DAT IS EEN DOELPUNT GVD VINK IS EEN J**D!![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al een hele verbetering.
Hij heeft wel eens een tvp gezet in een topic dat hij zelf had geopend
Tong80quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al een hele verbetering.
Hij heeft wel eens een tvp gezet in een topic dat hij zelf had geopend
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat maakt hem het uit het is weer een post extra.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?
Nieuw account met een mooie proxyquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, wat zou Tong doen als hij een PERM ban op Fok krijgt?
Ik denk dat hij dan woonplek eist bij SCH, en zijn fok-account ook gelijk opeistquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
THE HORROR!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh heeft geen nut, want hij heeft dan niet meer de meeste postsquote:
Dat is niets nieuws hoor, doet hij elke wedstrijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer, knal die dan in de hoek
McLaren komt telaat binnen![]()
Ik wist niet dat auto's het stadion in mogenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer, knal die dan in de hoek
McLaren komt telaat binnen
Mja ik kijk niet vaak een wedstrijd van FC Twentequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws hoor, doet hij elke wedstrijd
HAHAHAHAHHAHAHAHAAHquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat auto's het stadion in mogen
Je kijk zeker vaker naar McLaren in de F1?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja ik kijk niet vaak een wedstrijd van FC Twente
Nee dat kijk ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kijk zeker vaker naar McLaren in de F1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |