Ligt eraan hoe goed je tegen kou kanquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef Ole het volgende:
Ga zo ook ff richting buiten. Ik zal me maar warm aankleden he?
ja doeiquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat Ole van AZ lenen.
Ik zal alvast even een bannertje in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat Ole van AZ lenen.
mwah... op de fiets kan ik meestal wel wat hebben. Maar heb gister een uur staan wachten omdat er een bus niet kwam opdagen, Dat was wel koud!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je tegen kou kan.
Voor mij waren een sjaal en winterjas voldoende, maar ik zag genoeg mensen met mutsen en wante.
Lijkt me wel verstandigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef Ole het volgende:
Ga zo ook ff richting buiten. Ik zal me maar warm aankleden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door DaMart op 26-12-2008 15:46:01 ]
Jij snapt emquote:
Ole is weg en het stort in. Ik denk dat het om 0400 drukker is.quote:
Ohja dat zat er ook aan te komen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Borisz, ik verwacht dat jij topic 1234567 pakt.
Ik zet vast een oliebolletje neer om in de stemming te komenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
Ole is weg en het stort in. Ik denk dat het om 0400 drukker is.
Helaasquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Borisz, ik verwacht dat jij topic 1234567 pakt.
Doe maar gezondquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet vast een oliebolletje neer om in de stemming te komen
Krijg je een dikke kont van.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet vast een oliebolletje neer om in de stemming te komen
jeeemig zeg, is dit allesquote:
*kuchquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole is weg en het stort in. Ik denk dat het om 0400 drukker is.
Arsenal mag blij zijn met een punt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Arsenal verspeelt 2 punten in de 91ste minuut
Ik ben die zwarte humor van jou meer dan zat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Ray 4 kleine negerdochtertjes heeft
Ja, ooit. Maar niet nuquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je op zwart, Ray?
Doe niet zo zwartgalligquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben die zwarte humor van jou meer dan zat.
dat is geen tijdstip na een avondje zuipenquote:
quote:
Mensen die hun ondertitel postenquote:
gewonnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mensen die hun ondertitel posten![]()
Hoe ging haar 500?
van Deutekom viel wat tegen. Maar het belangrijkste is toch Ireenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat zag ik net te laat.![]()
Is het nog wel spannend met Van Deutekom?
Ik heb het zelf ook opstaan, maar vooral ook de radio aan dus ik mis alles.
Ik vind Paulien leuker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Deutekom viel wat tegen. Maar het belangrijkste is toch Ireen
Grethaquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zie die beelden van de OS nog voor me
en is ze in het echt ook zo leuk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die heb ik een keertje geinterviewd.
Ik vond van wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en is ze in het echt ook zo leuk?
ben brakquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zometeen voor de rest van het weekend naar schoonfamilie.
Is Ole al bijgekomen van dr huwelijksnacht-repetitie?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het justme?
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
maar ik kan niet goed op de wijzerplaat kijken, eigenlijk zie ik helemaal niets
Wen er maar weer aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drukke koude kut trein vol met bejaarden. Ben blij dat ik weer in NL ben zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Grulez het volgende:
Ook naar Korenslag aan het kijken tong?
Amen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef RayMania het volgende:
Gelijkspelletje is het beste, want Twente moet ook punten verspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef kleinzusje het volgende:
HelloGewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wat is een uim?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
dat is een smilie met 2 uimen omhoog
Gedaan en toch had ik het niet warmquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met alle plezier, Bos. Dat je met een goede kater terug komt.
Doe je wel warme kleren aan?
Een halve duim nadat je bij het afsteken van een rotje niet hebt opgelet.quote:
Ik kijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef RayMania het volgende:
Holland Sport op Nederland 3. TV-TIP van mij op de zaterdagavond.
Maar wel een groots, zeer groots schaatser...quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk.
Vind het wel een dooie lul trouwens.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:34 schreef Twerk het volgende:
Damn kon ik maar hard schaatsen.. Zag je die chicks van de fanclub?
Grote klasse ik ben jaloersquote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik ook een keer weer.5km tijd was 22,18 minuten. Wonderbaarlijk snel voor mezelf.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik ook een keer weer.5km tijd was 22,18 minuten. Wonderbaarlijk snel voor mezelf.
huhquote:Op zondag 28 december 2008 02:07 schreef RayMania het volgende:
Okay, dit is dus al te laat als je half elf weg moet.
Trusten!
Op jouw leeftijd rukte ik me sufquote:Op zondag 28 december 2008 02:36 schreef sezten het volgende:
Ray is verslaafd aan fok.
Iemand slaap tips?Het lukt me namelijk niet.
2 keer is genoeg.quote:
Vandaag,quote:
Ah ok.quote:Op zondag 28 december 2008 03:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Vandaag,
1 keer rond 10 uur, en nog een keer rond 1 uur![]()
Neuh, dat is schending van haar privacyquote:Op zondag 28 december 2008 03:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ah ok.
Bedankt voor de info. Op wie?
Op hetzelfde meisje uit de buurt dus. Wat schattigquote:Op zondag 28 december 2008 03:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, dat is schending van haar privacy
Neuh, England ofzo, 15 jarig chickje dat wel van wat teasen enzo houdtquote:Op zondag 28 december 2008 03:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op hetzelfde meisje uit de buurt dus. Wat schattig
Dat worden geweldige dromen!quote:Op zondag 28 december 2008 03:12 schreef Grulez het volgende:
Nou met dat idee ga ik slapen.
Welterusten![]()
Ok.quote:Op zondag 28 december 2008 03:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, England ofzo, 15 jarig chickje dat wel van wat teasen enzo houdt
Wat de nacht wel niet met je doet hequote:
Ouders niet thuis?quote:Op zondag 28 december 2008 04:17 schreef sezten het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo laat nog wakker geweest![]()
Of niet veel in ieder geval en ik heb nog nieteens slaap.
Iets mis?
Jawel, ik zit op me kamer met me laptopquote:
Hmmm.quote:Op zondag 28 december 2008 04:21 schreef Twerk het volgende:
Het is nog geen half 5 vriend.
En ja.. Er is wat mis... Google eens op Insomnia en bel maandag je huisarts.
Kom ik later op terug. Ben nog niet op de hoogte.quote:Op zondag 28 december 2008 04:25 schreef Twerk het volgende:
Frits mijn grote vriend, wat is jouw nieuws van de dag?
quote:Op zondag 28 december 2008 04:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Hmmm.
maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline
Bedankt voor dat, ik had er nog nooit van gehoord
En dan boos worden op de verdedigers.quote:Op zondag 28 december 2008 04:39 schreef Twerk het volgende:
Ik denk naast het bekende wereldnieuws toch wel de hilarische blunder van Jeroen Verhoeven vanavond
quote:
zeker allemaal uitbuiken van de kerstdinersquote:
Ja idd. Wat een idioot... En idd, als ie op gewicht was geweest had ie hem waarschijnlijk gehad. Bah, wat een matige keeperquote:Op zondag 28 december 2008 04:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En dan boos worden op de verdedigers.![]()
Ik dacht nog bij mezelf, 'als je niet zo dik zou zijn had je 'm nog van de lijn gehaald'.
Ik niet. Mijn maag knort.quote:Op zondag 28 december 2008 04:44 schreef Ole het volgende:
[..]
zeker allemaal uitbuiken van de kerstdiners
Ik heb het ook alleen maar over de aanvallen, 200+ doden in 1-2 dagen omdat er 5 raketjes worden geschoten naar Isreal zonder ook maar iets te rakenquote:Op zondag 28 december 2008 05:23 schreef tong80 het volgende:
Tong kan niet slapen.
En Gaza stelt niks voor vergeleken bij de kernmachten Pakistan en India die de kernbom hebben.
Ja je hebt een huis vol met visite en gaat zelf slapen Tuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 05:26 schreef Ole het volgende:
ik duik er zo in
ze zoeken het maar uit hiero
Ik ook.quote:
Lukt niet.quote:
ach, je hebt vast vakantie, dan is het niet zo erg.quote:Op zondag 28 december 2008 05:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Lukt niet.
Ik krijg nu alleen hoofdpijn van 10 uur nonstop naar het beeldscherm kijken.. dus misschien ga ik wat proberen zo
Preciesquote:Op zondag 28 december 2008 05:41 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, je hebt vast vakantie, dan is het niet zo erg.
Vroegah lag ik dan naar de radio te luisteren, er was niets anders
ja, en dan de gordijnen openrukkenquote:Op zondag 28 december 2008 05:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies![]()
Alleen als mijn ouders nu langskomen krijg je weer een hoop gezanik in de trend van; slaap je nou nog niet???????????? (ook echt zo veel vraagtekens dan) en ik haal je er morgen om 9 uur uit
Nee, dat nou weer net niet!quote:Op zondag 28 december 2008 05:45 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, en dan de gordijnen openrukken
het zonnetje schijnt![]()
http://www.opkamers.nl/quote:Op zondag 28 december 2008 05:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Precies![]()
Alleen als mijn ouders nu langskomen krijg je weer een hoop gezanik in de trend van; slaap je nou nog niet???????????? (ook echt zo veel vraagtekens dan) en ik haal je er morgen om 9 uur uit
Ja halllo, ik ben pas 17quote:
.quote:Op zondag 28 december 2008 09:27 schreef RayMania het volgende:
Min fuckin' drie.
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
En je moet zeker zometeen door die kou naar Amsterdam?
Oiquote:Op zondag 28 december 2008 07:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Goeiemorgen Appelsientje.
EO-jongerendag?quote:Op zondag 28 december 2008 09:53 schreef borisz het volgende:
Sien wil wel, die komt tenslotte vaker in de ArenA dan in het Phillipsstadion
de eerste foto's zijn 2 jaar geleden gemaakt... de bouw liep een beetje uitquote:Op zondag 28 december 2008 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ziet er goed uit. Grappig, met de kale vlakte in de OP erbij. Hoe oud zijn die foto's?
Gepostquote:Op zondag 28 december 2008 11:09 schreef appelsientje het volgende:
Huisje is zo goed als klaar
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo) Deel 2
ja, daar is nog wat te doen hequote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gepost
@ tong, ole zat hiernaast vannacht
quote:update 23/12 2009
quote:
Ik kijk er ook naar. Door het internet gemis heb ik flink wat nieuws gemist, merk ik nu.quote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu de nationale nieuwsquiz, altijd wel leuk
PdvA wint weer. Jammer dat Bram niet won.quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar. Door het internet gemis heb ik flink wat nieuws gemist, merk ik nu.
Ik heb het ook gezien.quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik kijk undercover op SBS over de insluiping op Schiphol.
Kom je niet top2000-en?quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik kijk undercover op SBS over de insluiping op Schiphol.
Ik mot morgen 1 dagje werken... de wekker weet het alleen nog nietquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Ole het volgende:
Pff nog even en ik heb hetzelfde idiote ritme als tong
Zal hem eens aanzettenquote:
oh jeequote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mot morgen 1 dagje werken... de wekker weet het alleen nog niet
Ik ga naar bed met de beatles straks, Lady madonnaquote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef Ole het volgende:
oh jee![]()
ff doorbijten dan maar en veelmorgenochtend
Om nog even op terug te komen. Eindtijd was 22.18 minuut, waar ik de week ervoor nog een cross in 24.46 liep.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Veel succes, Bugs. Loop niet te hard van stapel.
Wat is beter, het boek of toch de film (dan moet het inderdaad een uitstekende film zijn)?quote:
Ik ga maar eens voor de oudejaarsloterij van dit jaar. Hoef ik het ook niet te delen met de rest van m'n straat.quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
2593 zijn de cijfers voor de postcodeloterijkanjer.
Oh oh Den Haag.
Wij hebben twee halve loten gekocht.quote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga maar eens voor de oudejaarsloterij van dit jaar. Hoef ik het ook niet te delen met de rest van m'n straat.
Er zijn al video-beelden van vechtpartijen geweest.quote:
Kraaij en vd Gijp.quote:
Vi is geen VI zonder die boerenlul uit de Betuwequote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij en vd Gijp.
Volgens mij geen extra gast.
Junior.quote:
De filmpjes van Rutger zijn inderdaad erg goed. Op tv zie je weinig beters.quote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan zeggen van GeenStijl wat je wil, maar die filmpjes van Rutger vanuit Afghanistan zijn toch wel verdomd indrukwekkend, mooi en goed gemaakt.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Twerk het volgende:
Idd. Ik zou hem als de BBC zijnde ook snel een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.. Wat een messcherpe analyses altijd van de situatie. Het camerawerk en de montage zijn zo mogelijk van een nog hoger niveau
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Toch geen reet te doen hier
Hoe hou je dat volquote:
Dikkiequote:Op dinsdag 30 december 2008 03:52 schreef tong80 het volgende:
Moest even wat eten.
Gelijk maar gepist.
Trusten weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |