Zeker.quote:
Ik hoop mijn leedvermaak uit de Premier League te halen vandaag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Hup NAC.
Valt er vandaag ook nog wat te lachen op zo'n grafdag.
Die is dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo ik had laatste post Live Eredivisieverslagen #99: Voetbal met kerst
Die ken ik ook.quote:
Ja hij poste door een slotquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Deze was eerder
Die van de topicsluiter opent nieuwe topic is een ongeschreven regel.
Plus venomsnake was de laatste in dat topic
Duidelijk zat
Dat was het Feypubliekquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:44 schreef RuneRose het volgende:
Is er geen langs de lijn? Ik zet de radio aan, krijg ik allemaal dingen over aids te horen.
Ik wis die regel dus niet dan weet ik het voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Deze was eerder
Die van de topicsluiter opent nieuwe topic is een ongeschreven regel.
Plus venomsnake was de laatste in dat topic
Duidelijk zat
Dat kan ik heul nietquote:
is niet erg hoor, als het topic er maar komtquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik wis die regel dus niet dan weet ik het voor de volgende keer.
kreeg ie ook toen hij er speeldequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef leonnekes het volgende:
Fluitconcert voor Lurling
Dat is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee Kerstboomopstelling vandaag
Was toen nog vanwege Kalou toch, en die rode kaart?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
kreeg ie ook toen hij er speelde
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
Epic Fail bij NAC
Dat shirtje van Amoha
Als ze dat een keer drukken op z'n shirtquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
doet me denken aan bansheeboy vorige week![]()
Toch raar met een Kwakman in de opstelling.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:03 schreef venomsnake het volgende:
Wat een zaaddodende wedstrijd zeg.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch raar met een Kwakman in de opstelling.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch raar met een Kwakman in de opstelling.
Beestquote:
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Terecht ook wel. Dat NAC loopt me toch een potje laf te voetballen.
Inderdaad, echt verschikkelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Terecht ook wel. Dat NAC loopt me toch een potje laf te voetballen.
De Kaay bedoel je.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Sloggi het volgende:
De Mak had 'm wel met links mogen nemen.
Geert Mak?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Sloggi het volgende:
De Mak had 'm wel met links mogen nemen.
Staat dat in je Excel sheetquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef RayMania het volgende:
Dit wint NAC niet meer, want NAC wint nooit na een achterstand.
Goed voor Ajax.
-niet doen-quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
-nope-
is inderdaad zo,quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Staat dat in je Excel sheet?
Gears of war 2quote:
De Cler, Tomasson en Landzaat zijn spelers met genoeg kwaliteit. De Cler moet dan wel zo spelen als vorig seizoen, toen speelde hij erg goed. Lucius, Timmer en Hofland mogen wat mij betreft weg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:16 schreef Sloggi het volgende:
Voorlopig maar zo blijven voetballen. Landzaat, De Cler en Timmer hoeven wat mij betreft niet meer te voetballen mochten ze ooit fit worden.
Tomasson en Hofland voegen mogelijk nog wat toe.
Mentaal niet zo sterk dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
is inderdaad zo,
NAC is dit seizoen eerder 6x eerst op achterstand gekomen, en daar hebben ze maar 1x nog gelijk uit kunnen maken en de rest hebben ze verloren.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mentaal niet zo sterk dus.
Was de 1-0 ook van Ajax tegen NAC ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
Buitenspel.
Je punt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was de 1-0 ook van Ajax tegen NAC ook![]()
![]()
![]()
Ze winnen NOOIT in Rotterdam
Wat heeft Ajax hier mee te maken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan zelf klagen over tokkies die altijd over Ajax beginnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was gewoon een constatering, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat je niet moet zeiken over buitenspel, je jankt er om
Inderdaad, beste spelers bij Feyenoord vandaag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:16 schreef sjimz het volgende:
Biseswar en Tiendalli.
Gelukkig had Feyenoord ze nog niet weggedaan
Als ik vind dat het buitenspel is, dan zeg ik dat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar 'Buitenspel', debiel dat je er bent. Je zet weer eens Feyenoorders voor schut, dus houd gewoon je mond dicht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is gewoon een constatering, enorme kneus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:23 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar 'Buitenspel', debiel dat je er bent. Je zet weer eens Feyenoorders voor schut, dus houd gewoon je mond dicht.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was een constateringquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig weten we onderhand dat hij niet representatief is voor de grootste groep Feyenoorders.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:23 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar 'Buitenspel', debiel dat je er bent. Je zet weer eens Feyenoorders voor schut, dus houd gewoon je mond dicht.
Gelukkig maar ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig weten we onderhand dat hij niet representatief is voor de grootste groep Feyenoorders.
Ik ben het roerend met je eens Jorien!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wedstrijd is matig, Makaay is weer zo zwak. Tot nu toe echt een miskoop bij Feyenoord.
Ajax speelde ook ooit matig en heeft ook een miskoopquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wedstrijd is matig, Makaay is weer zo zwak. Tot nu toe echt een miskoop bij Feyenoord.
En voor alle Anderlechtsupporters. En voor alle Monaco supporters. En voor alle Salzburg supporters. En voor alle Zenit supporters. En voor alle Portsmouth supporters. En voor alle Malmö supporters...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig weten we onderhand dat hij niet representatief is voor de grootste groep Feyenoorders.
hoezo? ook volendam stunt af en toe wel eens hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:30 schreef sezten het volgende:
Knap van Feyenoord dat ze de draad toch weer op weten te pakken
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En voor alle Anderlechtsupporters. En voor alle Monaco supporters. En voor alle Salzburg supporters. En voor alle Zenit supporters. En voor alle Portsmouth supporters. En voor alle Malmö supporters...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat Biseswar van aparte makelij is, wat een klasse, wat een harpoen, wat een enkels.²
Best wel ja, maar werd ook wel weer eens tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:30 schreef sezten het volgende:
En voor alle PSV supporters!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En voor alle Anderlechtsupporters. En voor alle Monaco supporters. En voor alle Salzburg supporters. En voor alle Zenit supporters. En voor alle Portsmouth supporters. En voor alle Malmö supporters...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar eens even aangemeld
Tsja, je moet ooit een keer je vijfde overwinning halen. Ik wacht liever nog even de komende vijf wedstrijden na de winterstop af.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:30 schreef sezten het volgende:
Successupporter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord wint weer eens en meteen hebben ze successupporters.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een spelfoutquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Leg het er nou niet te dik bovenop Jorienquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Duwtje in de goede richting, maar de volgende wedstrijd kan natuurlijk gewoon weer keihard verloren worden da's waar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Best wel ja, maar werd ook wel weer eens tijd.
Al betekent 1 overwinning (die nog niet zeker is) natuurlijk niet dat het lek boven is.
Vergeet Club Brugge, PSG en Bayern niet!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
verbind je?quote:
hap hap hap hap hapquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Feyenoord wint weer eens en meteen hebben ze successupporters.
Klopt gewoon hoor.quote:
Geen idee, gokjequote:
Net goed, ze horen niet in de "top".quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat NAC in een geweldige periode zit met nederlagen tegen ADO, Sparta en Ajax. Vorige week nog zuinig gewonnen van Vitesse.
NAC gaat kelderen. En hard.
Niet zo gek, als ze zo voetballen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat NAC in een geweldige periode zit met nederlagen tegen ADO, Sparta en Ajax. Vorige week nog zuinig gewonnen van Vitesse.
Wordt NAC toch nog gewoon 13e zoals ik voorspeld hadquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:41 schreef Merkie het volgende:
Houniet, laat ons niet langer in spanning.
Het is een goede ploeg, maar het kan maar één soort spelletje spelen. Achterover leunen en loeren op de counter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net goed, ze horen niet in de "top".
Of zeg dat je dyslectisch bent ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:41 schreef Merkie het volgende:
Houniet, laat ons niet langer in spanning.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
Dan kan de volgende wedstrijd het 'trouwe' legioen weer komen opdagen. Dan weer verliezen en dan komen ze weer een paar weken niet.
quote:44.108 toeschouwers trok Feyenoord gemiddeld bij een competitiewedstrijd in 2008 in eigen stadion. Oók een record van de laatste twee decennia, maar dan in positieve zin. Het onderstreept nog maar eens dat geen Legioen zo trouw is als dat van Feyenoord. In het slechtste jaar aller tijden, zat de Kuip voller dan ooit.
Gewoon de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Best een trieste post voor een PSV'er.
De werkelijkheid is triest, ook goed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon de werkelijkheid?
[ afbeelding ]
Als je bang bent voor NAC jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon de werkelijkheid?
[ afbeelding ]
Allemaal leuk en aardig, maar heeft hij zijn enkels getapet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hoop NAC te kunnen helpen, ik heb geen onderbroek aan."²
Feyenoord cheat als een mofo!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:51 schreef NG- het volgende:
2-0 voor Feyenoord, wtf dat kan niet eens, doping
NAC zal ook nooit boven PSV eindigenquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De werkelijkheid is triest, ook goed.
Maar je maakt je toch niet serieus zorgen of PSV boven of onder NAC eindigt?
Dat kan je natuurlijk niet hebben met carnavalquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NAC zal ook nooit boven PSV eindigenMaar stel je voor als Twente morgen wint en NAC nu wint, dan staat NAC boven PSV in de winterstop
![]()
Wat een bizar stomme post is dit zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
Dan kan de volgende wedstrijd het 'trouwe' legioen weer komen opdagen. Dan weer verliezen en dan komen ze weer een paar weken niet.
Want vandaag, 2e kerstdag, zitten er ook maar ruim 40.000?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
quote:"Ik ben ervan overtuigd dat Jelle Oranje kan halen. Hij is 27, zit in de bloei van zijn leven en behoort tot de beste eredivisiekeepers''
Dat is pas in Februariquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk niet hebben met carnaval![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hoop NAC te kunnen helpen, ik heb geen onderbroek aan."²
quote:
quote:Dat vindt Arno van Zwam, de keeperstrainer van de Brabantse club. Volgens hem heeft de 27-jarige Ten Rouwelaar de kwaliteiten om Oranje te halen.
Wie zei dit? En wat had hij gedronken (joule)?quote:
Gears of War 2quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zei dit? En wat had hij gedronken (joule)?²
Dat gaat zowiezo gebeuren, weet ik zeker. Ik ben het meeste blij voor ongehuwde Verbeek. Hij laat zich niet gek maken. En hij houdt van de verfijnde keuken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:58 schreef Adidah het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog aansluiten bij de subtop. Het moet niet gekker worden.
Dit zou hun dag worden toch vs?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:03 schreef venomsnake het volgende:
Mijn god wat is NAC slecht vandaag![]()
Triest gewoon hoe ze lopen te "voetballen".
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dit zou hun dag worden toch vs?![]()
Wie heeft er geen hekel aan Lurling?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef Reddiablo het volgende:
Vanwaar die hekel van Feyenoord aan hun ex-speler/??
Man, man, man...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het meeste blij voor ongehuwde Verbeek. Hij laat zich niet gek maken. En hij houdt van de verfijnde keuken.²
Inderdaad, bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft NAC toch een hoop ex-Feyenoorders.²
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan Lurling?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik kon ook niet weten dat ze de wedstrijd verkocht zouden hebben.
Alleen maar gunstig voor Grunn dit.
Het is eigenlijk zielig en medelijden opwekkend dat een team met 60% mislukte ex-Feyenoord garnituur hoger op de ranglijst staat dan Feyenoord 1. Oké Timmer zorgt voor vreugde in de Skihut, en die kinderhandjes van de voornl. uit havenarbeiders bestaande supporters zijn gauw gevuld, maar toch.quote:
Was ik al achter nadat hij 2 100%-kansen tegen Ajax vorig jaar mistequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |